Xazzi Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 E han inte skitsvår? måste man döda akama? har för mig att folk sade att man inte skulle kunna döda Illidan Han är nog lätt, om man har folk som vet som ska göras..+ Man dödar nog inte akima, han är precis I rummet intill illidans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Han är nog lätt, om man har folk som vet som ska göras..+ Man dödar nog inte akima, han är precis I rummet intill illidans. Okej, så Illidan är inte "den ultimata bossen" i outland som jag trodde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 För han som har hans acc nu är dum i huvudet Har han sålt den så har han sålt den, tar man tillbaka den så har man ett stort jävla fel i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Okej, så Illidan är inte "den ultimata bossen" i outland som jag trodde? Mhm..Typ, finns också My Hyjal bossar som också är..ungefär lika svåra? Kan inte uttala mig men, Mt hyjal bossar och Illidan är nog ungefär samma svårighets grad..Men wow har ju också en liten "story"..Så, illidan är the ultimate boss :- ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Okej, så Illidan är inte "den ultimata bossen" i outland som jag trodde? Illidan är sista bossen i BT. Du slåss aldrig mot Akama, då Akama är snäll. Du hjälper Akama att slåss mot Shade of Akama, som är en ond shade av Akama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Nihilum downade nyss llidan Stormrage.. pew pew fin stav Ge mig staven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Fyfan, Nihilum.. Sjukt bra.. Som gammal Mage spelare så satt man kvällsmaten i halsen när man såg staven.. Redigerad 5 juni, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) ÄNTLIGEN ! -Mag nere! en skitbild tagen av mig. bild Jag är träjäveln förresten, Högst på healing meter _/ Bättre kommer senare Redigerad 5 juni, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 [Tome of Arcane Brilliance 2] [book: Gift of the Wild II] [Design: Embrace of the Dawn] [Dawnstone] [slatesteel Leggings of the Knight] [The Oathkeeper] [Emerald Beholder Eye of the Falcon] [Flaming Quartz Staff] [Dreamcrystal Band] [The Essence Focuser] [Valanos' Longbow] [Large Prismatic Shard] [breastplate of Blade Turning] [Dreadhawk's Schynbald of the Hunt] [Voidplate Girdle of the Wolf] [Leggings of the Sly] [The Needler] [Girdle of Gale Force] [Grim Slippers of Healing] [Crystal Pulse Shield] [Dark Rune] [Essence of Undeath] [Living Essence] [Netherweb Spider Silk] [Hallowed Wand - Random] Resten är pots. I like my bank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 StellHell, vafan. Jag whisprade dig igår, men du ditt lilla drägg var afk . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Då var det dags igen... märkte sen att 10-dagars trialen inte funkade Man måste ju bli inbjuden till en ^^ Så jag bestämde mig helt enkelt att jag köper WoW. Så nu har jag beställt den, kommer imorron Då tillbaka till valet. Jag funderar på att bli en NightElf Druid. Dem är tydligen bra i både PvM och PvP. Comments? Vilken klass är "bäst" i PvP Jag tänkte rolla på realmen (EU) Nathrezim det är nästan samma antal Alliance och Horde, det är en ganska ny server, inte överbefolkad. Comments? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Då tillbaka till valet. Jag funderar på att bli en NightElf Druid. PvM=PvE?._. Jag är NE Druid, välj druid du.. Dem är tydligen bra i både PvM och PvP. Jo, det går väl för sig.. Beror kanske vart man lägger sina talent points på.. Vilken klass är "bäst" i PvP? Finns väl ingen som är "bäst".. (?) Alla har sin lilla egna egenskap, det är väl vilken klass som man tycker själv bäst om - som man sedan kan utveckla sina egenskaper i, i vetandet om sina motståndare och vad man ska göra när si och så händer.. Jag tänkte rolla på realmen (EU) Nathrezim det är nästan samma antal Alliance och Horde, det är en ganska ny server, inte överbefolkad. Överbefolkad när det är som bäst. Jag kör på shadowmoon, ganska överbefolkad server.. men jag trivs bra med mycket folk. Då finns det mer grupper till instancer, mer ekonomi osv.. Redigerad 6 juni, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (1)Jag funderar på att bli en NightElf Druid. Dem är tydligen bra i både PvM och PvP. Comments? (2)Vilken klass är "bäst" i PvP (3)Jag tänkte rolla på realmen (EU) Nathrezim det är nästan samma antal Alliance och Horde, det är en ganska ny server, inte överbefolkad. Comments? 1. NE vs Tauren antar jag vi snackar om nu? Warstomp vs Shadowmeld. Själv tycker jag Shadowmeld är hur bra och effektivt som helst utanför combat, blir mindre användbar när du får flightform, men annars bra talent. Warstomp är en gratis stun som kan rädda ens liv i PvP 1vs1, ganska värdelös i raids. Druider har till fördel olika former som kommer till god nytta. Boomkins med 800+ spelldmg har högre dps än mages med wrath-cycle. Bears kan få mer hp/armor är warriors med rätt gear och tankar flera mobs lättare än warriors. Cats kan ligga i par med rogues på dps. Trees HoT's med mycket +heal tickar för runt 1000. Alla dessa former ger också en aura, som alla andra i partyt tar nytta av. En druid kommer aldrig stå utan party, då den kan ta alla platser i ett party. Tank, healer, dps. Spelar själv NE Druid och tycker dom är bäst. Min polare har en Tauren Druid och tycker dom är bäst. Ingen större skillnad på dom. 2. Ingen/alla. Alla klasser kan döda varandra med rätt spec/gear. 3. Skulle råda dig att rolla på en serv som har vart igång ett tag. På nya servrar så är allt skitdyrt, och allt "rare" finns inte (så som patterns/enchants/flasks m.m.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 3. Skulle råda dig att rolla på en serv som har vart igång ett tag. På nya servrar så är allt skitdyrt, och allt "rare" finns inte (så som patterns/enchants/flasks m.m.) Någon speciell? PvP server ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Tauren druid > NE. = warstomp har räddat mig 2000 gånger I Pvp och questing. NE shadowmeld o 1%+ mer dodge är sämre imo (: + Tauren racial (5% mer hp) är bra om du ska tanka (::: Redigerad 6 juni, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Tauren druid > NE. = warstomp har räddat mig 2000 gånger I Pvp och questing. NE shadowmeld o 1%+ mer dodge är sämre imo (: + Tauren racial (5% mer hp) är bra om du ska tanka (::: Shadowmeld kan användas med eat/drink så du kan vila efter du dött medans du är stealthad. Detta är ytterst bra efter man blivigt gankad, eller är i BG. Också bra om någon skulle råka pulla en boss någonstans, och du är säker på att det blir wipe. Dodge är ypperligt bra för cat och bearform, och 5% health är ingen större tröst. Båda har som sagt både för och nackdelar. @Sniper: Valfri "Medium" server skulle jag vilja säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Någon speciell? PvP server ska det vara Gör character på Outland så kan du pjata med majj <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Gör character på Outland så kan du pjata med majj <3 Är inte Outland den servern med störst befolkning, "high"? Är det en Medium-server så joinar jag gärna dig där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Är inte Outland den servern med störst befolkning, "high"? Är det en Medium-server så joinar jag gärna dig där Under mina 14 månader på denna server har det aldrig varit kö för att logga in. Mycket bra server tycker jag. Trevligt folk, en hel del svenskar, många bra guilds, korta Battleground köer och så =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Under mina 14 månader på denna server har det aldrig varit kö för att logga in. Mycket bra server tycker jag. Trevligt folk, en hel del svenskar, många bra guilds, korta Battleground köer och så =) Någon server med lite svenskar? Stell, kan jag få status på din server, Sunstrider Redigerad 6 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts