Sikorka Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Ge den jäveln en ban istället.. EDIT: använde spyware doctor.. tror ni det är borta? Jag vet inte, scannar Ad-Aware+NOD32 nu.. Hoppas han inte la upp den för dumt syfte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 World First Uh? Tryckte på länken, kom till någon skumm "WoW Logo"- sida, klickade runt på en del länkar men den var seg som smör... Något virus/keylogger verkar jag inte ha fått. Vill ha med! =< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Uh? Tryckte på länken, kom till någon skumm "WoW Logo"- sida, klickade runt på en del länkar men den var seg som smör... Något virus/keylogger verkar jag inte ha fått. Vill ha med! =< Samma här, ingen hände alls....krax addade mig på msn och hade typ 15k ping på vent sa han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Grats varning! wewt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Paladinens SSC guild disbandades nån månad sen. Folk migratade/slutade spela. Pvpat sen dess, rankade top 0.5% 5on5. Drake & titel om några dagar. ; ) Slö-pveat lite oxå men inte kommit särskilt långt i SSC Så helt plötsligt(lördag kl 20) addar en gammal polare från trollbane mig på msn å frågar om jag fortf lirar på min druid. Nej säger jag, övergav den på level 65. Då säger han åt mig att levla den till 70 innan onsdag så får jag va med dem. 6/6 SSC, 3/4 TK. Gissa om man blev glad ; ) tog 65-68 dirr från 20.00 - 0400 åsså 69 idag, hade raid me paladinen som jag var sugen att var med på så blev inte 70. Det skall dock åtgärdas imorrn. God natt. Please. posta wow armory proflier på alla dina chars. Ingen mening att skryta med att du är bäst i världen på pvp annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Fixat en sån där söt liten signatur jag också, mycket som inte stämmer dock (det mesta av statsen osv är nog baserat på gårdagens Arcatraz run O_o + Är tydligen medlem i Nooblings for Hire igen). - Farmar rep med Kurenai nu så jag kan skaffa en Talbuk, har en magepolare som AoEar hela skiten, får rep + plockar upp War Beads. Är revered just nu (2550/21000) och ska försöka fixa Exalted imorgon eller på onsdag. Funderar även på att skaffa Talbuken från Halaa, men vi får se hur det blir med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Är det nån som spelar på servern shattered halls? har precis startat en orc hunter där nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Är det nån som spelar på servern shattered halls? har precis startat en orc hunter där nu. När jag fått tillbaks min sålda shaman och när man kan migga ska jag börja där. Har en spot i guilden granted gamers som antagligen resto eller elemental ; ) Dom har clearat hela kara, gruul och lite till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Zomg, tog ett ingame screenshot på min söta lilla huntard och använde till en sån där wow signatur blev bra ju. tycker jag iallafall. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Zomg, tog ett ingame screenshot på min söta lilla huntard och använde till en sån där wow signatur blev bra ju. tycker jag iallafall. ^^ Byt färg på texten, lol, ser ju knappt vad det står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Fixat en sån där söt liten signatur jag också, mycket som inte stämmer dock (det mesta av statsen osv är nog baserat på gårdagens Arcatraz run O_o + Är tydligen medlem i Nooblings for Hire igen). - Farmar rep med Kurenai nu så jag kan skaffa en Talbuk, har en magepolare som AoEar hela skiten, får rep + plockar upp War Beads. Är revered just nu (2550/21000) och ska försöka fixa Exalted imorgon eller på onsdag. Funderar även på att skaffa Talbuken från Halaa, men vi får se hur det blir med det Dom uppdateras vart 12:e timme, så har man otur får man vänta 12 timmar innan det visar vad man har just nu. Själv sparade jag min som png, då jag vill ha mina catdps stats, och inte ha i nelf form.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Zomg, tog ett ingame screenshot på min söta lilla huntard och använde till en sån där wow signatur blev bra ju. tycker jag iallafall. ^^ Nej. Det ser fult ut imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Vad la det där jävla kuk huvudet upp egentligen ? En keylogger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Vad la det där jävla kuk huvudet upp egentligen ? En keylogger ? OMG PÅHOPP REPORTED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Vad la det där jävla kuk huvudet upp egentligen ? En keylogger ? Yezz Edit. Mr ZalCiNoWa, Horungarnas kung. Stick O slick din mamma illa kvickt..HAHAHAHEAHEAHEHAH HHHHHHHHHHH tråkigt -____- Redigerad 4 juni, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 OMG PÅHOPP REPORTED Pfft, känn dig ägd som fan när du lägger upp sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) OMG PÅHOPP REPORTED Haha, kanske inte ens menade dig ? tönt Edit: Var det någon som blev hackad av den ? :S Redigerad 4 juni, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 bra nivå här, påminner mig bara om varför jag lämnar gtasajten, tänkte bara lämna en avskedspresent hihi hoppas verkligen att nån av "de stora grabbarna" här på forumet fick sitt acc hackat, det och forumet är ju deras liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 bra nivå här, påminner mig bara om varför jag lämnar gtasajten, tänkte bara lämna en avskedspresent hihi hoppas verkligen att nån av "de stora grabbarna" här på forumet fick sitt acc hackat, det och forumet är ju deras liv Hoppas att du blir polisanmäld pga av det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Hoppas att du blir polisanmäld pga av det där Polisanmäl han då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts