JohnnyH87 Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Farmar WSG idag. Inte det roligaste man kan göra direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Farmar WSG idag. Inte det roligaste man kan göra direkt. Varför gör du det då? 0.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Varför gör du det då? 0.0 Han kanske behöver marks för att köpa något? tänk lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) Första guildrun i Gruul's lair nu, vi försöker döda High King Maulgar. Mwha, jag tankar Kiggler the Crazed.> First try - Alla dör inom 30 sec. Andra - Alla dör inom 1 min. Tredje - Alla där inom 1 min och 30 sec. gief improved tactic.. Fjärde nu, får se hur det går.. Jag gissar på 3 min. Redigerad 3 juni, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Första guildrun i Gruul's lair nu, vi försöker döda High King Maulgar. Mwha, jag tankar Kiggler the Crazed.> First try - Alla dör inom 30 sec. Andra - Alla dör inom 1 min. Tredje - Alla där inom 1 min och 30 sec. gief improved tactic.. Fjärde nu, får se hur det går.. Jag gissar på 3 min. lol noobs x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Han kanske behöver marks för att köpa något? tänk lite. Nemen? Gubben? Ja, han behöver nog marks, men varför inte fixa dom när wsg är roligt? tex köra 10man från guildet o laja, ist för köra ensam. Mycket roligare (; Trust me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Ville bara säga att jag precis börjat med wow, dock har jag bara trial account, asså för att testa det lite och så. Är faktiskt rätt så kult, men ska nog kanske börja. Får se. Namn: Feltraz Orc Hunter Lvl: 14 Pet: Raptor Lvl 13 Ställe: Crossroads Server: Burning Legion Om ni vill se armor och lite annat, så gå då in och kolla här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Ville bara säga att jag precis börjat med wow, dock har jag bara trial account, asså för att testa det lite och så. Är faktiskt rätt så kult, men ska nog kanske börja. Får se. Namn: Feltraz Orc Hunter Lvl: 14 Pet: Raptor Lvl 13 Ställe: Crossroads Server: Burning Legion Om ni vill se armor och lite annat, så gå då in och kolla här! Ah, Burning Legion! Dig ska vi ganka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 World First Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) World First Mozilla varnade mig för virus : P Redigerad 3 juni, 2007 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 World First Horunge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Horunge... Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Indeed. Vet du något program som tar bort keyloggers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) Vet du något program som tar bort keyloggers? Kolla wow forumet på security, Följ stegen där. ------------------------------------------------------ Var på mag nyss, På några veckor har vi gjort ganska mycket progress imo. Bästa try idag var 30%, sedan dc'a en cubepresser och det insåg vi efter wipen..Tisdag ska fanskapet ner Edit, Hoppas du inte har varit så dum nu att du loggat in på accet med den där datorn efter du tog imot keyloggern..+ fixa eldräven (: Redigerad 3 juni, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 World First Grats varning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Vet du något program som tar bort keyloggers? Jag klickade på länken, har jag fått keylogger då? jag kom till main.php. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Varför gör du det då? 0.0 Han kanske behöver marks för att köpa något? tänk lite. What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Keyloggern borde ligga i C:\Documents and Settings\Default User\Lokala inställningar\Temporary Internet Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) Grats varning! Ge den jäveln en ban istället.. EDIT: använde spyware doctor.. tror ni det är borta? Redigerad 3 juni, 2007 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Paladinens SSC guild disbandades nån månad sen. Folk migratade/slutade spela. Pvpat sen dess, rankade top 0.5% 5on5. Drake & titel om några dagar. ; ) Slö-pveat lite oxå men inte kommit särskilt långt i SSC Så helt plötsligt(lördag kl 20) addar en gammal polare från trollbane mig på msn å frågar om jag fortf lirar på min druid. Nej säger jag, övergav den på level 65. Då säger han åt mig att levla den till 70 innan onsdag så får jag va med dem. 6/6 SSC, 3/4 TK. Gissa om man blev glad ; ) tog 65-68 dirr från 20.00 - 0400 åsså 69 idag, hade raid me paladinen som jag var sugen att var med på så blev inte 70. Det skall dock åtgärdas imorrn. God natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts