Troxie Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 En från den bästa guilden på servern gick fram till mig och sa något om att han skulle bli bannad och tradade mig en massa guld : O Han ville dock ha tillbacks det på sitt nya acc han skapar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) En från den bästa guilden på servern gick fram till mig och sa något om att han skulle bli bannad och tradade mig en massa guld : O Han ville dock ha tillbacks det på sitt nya acc han skapar Scriptarn ;>>>>>>>>>>> tack för att jag fick låna din hammare btw Redigerad 2 juni, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 En från den bästa guilden på servern gick fram till mig och sa något om att han skulle bli bannad och tradade mig en massa guld : O Han ville dock ha tillbacks det på sitt nya acc han skapar Det var en hel del guld vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) En från den bästa guilden på servern gick fram till mig och sa något om att han skulle bli bannad och tradade mig en massa guld : O Han ville dock ha tillbacks det på sitt nya acc han skapar Vem försöker du lura ? Det är ju hur lätt som hest att göra så att man får mer guld i packen men allt i spelet kostar mer också.. Bra försök, Noob. Redigerad 2 juni, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Det var en hel del guld vilken server? Vem försöker du lura ? Det är ju hur lätt som hest att göra så att man får mer guld i packen men allt i spelet kostar mer också.. Bra försök, Noob. Han lurade jag ialafall. Cry more noob : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Han lurade jag ialafall. Cry more noob : ) Jag trodde att du spelade på privat server då det inte är omöjligt att ha så mycket guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 FAN VA SUR JAG BLIR !! :'( The Sun Eater droppades ÄNTLIGEN efter 21000+ rep med Sha'tar.. Men.. En jävla Rogue needade på den och vann, Har lust att döda honom :'( Suger Men du skulle gått efter Honor's Call istället, den skulle väl vara lättare att fixa, eller? Sen ser den riktigt grym ut också ^^ Eller såklart Warbringer om du är Horde, lätt snyggaste yxan i spelet =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Han lurade jag ialafall. Cry more noob : ) Jag trodde du hade photoshopat lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Jag trodde du hade photoshopat lite Du har säkert så mycket guld på privat servern som du spelar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Du har säkert så mycket guld på privat servern som du spelar på. Jag lirar för fan inte privat WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Jag lirar för fan inte privat WoW Haha, Sorry, blandade ihop dig med någon annan isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Haha, Sorry, blandade ihop dig med någon annan isåfall Mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Mig. Ja, Hur i helvete pallar du spela på en jävla privat server ? Vad ska du göra när du är level 70 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Ja, Hur i helvete pallar du spela på en jävla privat server ? Vad ska du göra när du är level 70 ? Finns inte så mycket mer och göra då än att bara vara lvl 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Ja, Hur i helvete pallar du spela på en jävla privat server ? Vad ska du göra när du är level 70 ? Jag spelar inte mycket WoW längre, har inte tid och känner inget sug, finns PvP, Raids, Instancees, hjälpa low lvls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Jag spelar inte mycket WoW längre, har inte tid och känner inget sug, finns PvP, Raids, Instancees, hjälpa low lvls. Det är för att du spelar private Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Det är för att du spelar private Har inget sug av att spela alls nuförtiden, sedan är det kul att spela på private, men som sagt, suget av spel är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Lämnade Nooblings for Hire idag för att joina en annan guild, Enemy Within, med en IRL polare. Den är ganska ny, raidar 7 dagar i veckan. Riktigt trevlig guild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Förstår inte varför alla tycker det är så viktigt att raida, det finns ju så mycket annat att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Förstår inte varför alla tycker det är så viktigt att raida, det finns ju så mycket annat att göra. Jag tycker dock det är roligt att raida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts