Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Skrev att jag blivit hackad, min cd key, villken mail dom skulle svara till ( No shit? )

finns det någon mail man kan skriva till? Jag fyllde typ i ett formulär på sidan och andra säger att det tar typ en vecka för dom att svara där.

Och jobbar dom på en Lördag?

När blev du hackad? ;s du var ju inne nyss. Eller? =S

nvm lolol

Redigerad av Bullet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrev att jag blivit hackad, min cd key, villken mail dom skulle svara till ( No shit? )

finns det någon mail man kan skriva till? Jag fyllde typ i ett formulär på sidan och andra säger att det tar typ en vecka för dom att svara där.

Och jobbar dom på en Lördag?

Om du blivit hackad, Ring asap. Och om dom börjar tjaffsa om formulär, Säg att det inte går och du vill gärna ge ut dina uppgifter nu. En kompis som blev hackad förut skrev mail efter mail..Dom var jävligt sega, en dag ringde han o fick säga sin cdkey osv direkt, accet tillbaks på en timma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du blivit hackad, Ring asap. Och om dom börjar tjaffsa om formulär, Säg att det inte går och du vill gärna ge ut dina uppgifter nu. En kompis som blev hackad förut skrev mail efter mail..Dom var jävligt sega, en dag ringde han o fick säga sin cdkey osv direkt, accet tillbaks på en timma.

Okaj, ty. Enligt deras sida kan man bara ringa måndag-fredag så får vänta hela helgen = (

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu var det lite kul igen, Old School raid, BWL ! :P.. Vi körde till nefarian sen orkade vi inte mer, Det var jävligt kul iaf :)

Håller med, de gamla raidsen är fortfarande skoj ^^

Vi clearade hela BWL på fyra timmar med en 25-manna pug på min server, var riktigt kul ^^

älska vael fighten =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, de gamla raidsen är fortfarande skoj ^^

Vi clearade hela BWL på fyra timmar med en 25-manna pug på min server, var riktigt kul ^^

älska vael fighten =D

Haha, Lyckades du fixa pug grupp till BWL ? :), Vi 20 mannade med guilden, 2 wipes bara.. Första gången så var det en hunter som "Råkade" skjuta på Vael när ingen var redo, Kick direkt för honom.. Aa håller mer, Vael är den roligaste bossen i hela spelet nästan :P

Edit: Lite roligt också, Fick sista delen som jag saknade av mitt Tier 2, Bältet ;D

Redigerad av Desmar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, Lyckades du fixa pug grupp till BWL ? :), Vi 20 mannade med guilden, 2 wipes bara.. Första gången så var det en hunter som "Råkade" skjuta på Vael när ingen var redo, Kick direkt för honom.. Aa håller mer, Vael är den roligaste bossen i hela spelet nästan :P

Edit: Lite roligt också, Fick sista delen som jag saknade av mitt Tier 2, Bältet ;D

Jodå, fast ungefär hälften var från en av de bästa guilderna på servern(Union). =P

Men ändå, rätt bra jobbat för att vara semi-pug hehe :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Linka armory profil =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeye Körde en run gruul Ikväll Och tog ner maulgar på första try o gruul på tredje try. R0x. Men ingen T4 part för druid droppa ;'(

Från kara vill man ha moroes offhand och maiden macen för mycket +healing..Inte stafen från SV som suger :)

Nyss var man i Mech, tog en timma. Hjälper några polare som tog 70 nyss );

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har för mig att nån i denna tråden skrev att det laggade mindre om man körde med [x]Windowed, [x] Maximal Size. Men när jag kör så då sjunker fps'en som fan och det laggar. Nån som några "inställningar" som fixar det?

:)

Samma sak här, när jag kör Windowed mode så laggar det som själva fan (fps'en ligger på ca 5 = ospelbart). Skulle gärna vilja veta om det finns någon inställning man kan ändra för att fixa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, för jag vill gärna se min Start-meny, vilka som skriver till mig på MSN osv..

Same for me. Ända sättet jag ska spela i window mode är att sänka precis allt till lägsta inställningar och då flyter det ok, annars laggar det sönder.

Antar att datorn inte orkar, men sen har en polare precis samma dator som mig och kör window mode, och laggar inte ett piss med alla inställningar på High, så nått är weird.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testa att ändra prioriteringen till WoW, det kanske gör att det flyter på bättre.

Tryck ctrl+alt+del, högerklicka och ändra prioritet.

Hur gör man det?

EDIT: nvm, hittade det. Ska se om det funkar nu.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAN VA SUR JAG BLIR !! :'(

The Sun Eater droppades ÄNTLIGEN efter 21000+ rep med Sha'tar.. Men.. En jävla Rogue needade på den och vann, Har lust att döda honom :'(

Lägg av, han kanske gillar att tanka. :rolleyes:

Förövrigt så kör jag 2v2 med en polare. jag (2%) vs en pally (1%), jag springer emot han. Block mitt slag (slog 1) och parry eviscerate

Länk till kommentar
Dela på andra sidor