StellHell Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vette fan...Men kolla vad de som fick mest poäng under battlegroundsperioden ska få.... http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/i...bard-screen.jpg Teh sexeh WoW tabard up my ass.. Vad har ni för rank föresten? Jag är Knight men har inte velat köpa något i Knight baracken än. Hittade inget som passade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Sket i min hunter och gjorde en dvärg paladin för bara en stund sen. Tog ett häftigt screen som kan beskådas i signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Sket i min hunter och gjorde en dvärg paladin för bara en stund sen. Tog ett häftigt screen som kan beskådas i signaturen Nicigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Är det bara jag som är warrior här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Är det bara jag som är warrior här? Jag har en Orc Shaman och en Dwarf Warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vilken server visa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Är det bara jag som är warrior här? Jag är en lvl 20 Warrior på Bladefist och Urkas kör också Warrior på Bladefist. Hans Level bör inte nämnas p.g.a att han skryter för mycket. Redigerad 31 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vilken server visa? Orc Shaman @ Sunstrider Dwarf Warrior @ darksorrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
King2 Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Men Warcraft suger fortfarande Ja det gör det .. som f*n mweheheeeehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
King2 Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ok. Ska försöka skärpa mig. Så han får inte ha sin egen åsikt då ? ;O lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Någon som har tips på bra add-ons? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Så han får inte ha sin egen åsikt då ? ;O lol Menar så. Redigerad 31 maj, 2005 av king Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Men försvinn. Skriver du något om Warcraft som inte är till något syfte så bannar jag dig från topicen. Off-topic: Jag blir så rädd. On-topic: Warcraft suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Off-topic: Jag blir så rädd. On-topic: Warcraft suger. You should be. Jag vet vem som kommer sitta och gråta när han inte kan logga in på forumet sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag är en lvl 20 Warrior på Bladefist och Urkas kör också Warrior på Bladefist. Hans Level bör inte nämnas p.g.a att han skryter för mycket. Skryta om lvl 60 är en sak. Det kan alla bli. Därimot får man skryta när man har fullt set och epic mount. (Är på god väg om man säger så.. 500g och 6/8 delar av Wildheart setet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Skryta om lvl 60 är en sak. Det kan alla bli. Därimot får man skryta när man har fullt set och epic mount. (Är på god väg om man säger så.. 500g och 6/8 delar av Wildheart setet ) Äh, Wildheart setet är ju tillochmed svagare än min armour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Skryta om lvl 60 är en sak. Det kan alla bli. Därimot får man skryta när man har fullt set och epic mount. *skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Skryta om lvl 60 är en sak. Det kan alla bli. Därimot får man skryta när man har fullt set och epic mount. (Är på god väg om man säger så.. 500g och 6/8 delar av Wildheart setet ) Nej, tier3 setet är nåt att skryta om Och PvP Reward mounten på lvl 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Någon som har tips på bra add-ons? Gypsy och Titan ftw! Meeen skryta gjorde jag iofs inte direkt. Frågade mest om grabbens dps. Vill ju veta vad den ligger på när man är lvl20. Men set o sånt ja. Har gjort en del strat, scholo o ubrs, men jag har inte sett skymten av någe valor. Grinigt som fan är det. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Gypsy och Titan ftw! Meeen skryta gjorde jag iofs inte direkt. Frågade mest om grabbens dps. Vill ju veta vad den ligger på när man är lvl20. Men set o sånt ja. Har gjort en del strat, scholo o ubrs, men jag har inte sett skymten av någe valor. Grinigt som fan är det. :\ Hehe, du skulle vart med på våran random LBRS run. Lootade 1 epic till(glömde printscreen) Prayer of Fortitude I & II, 4st Beaststalker items(glad hunter som var med), Bracers of Valor och Shadowcraft belt. Lyckad runda om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts