Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Tack Bliz för att ni stängde alla servrar utom några..
:P

Auchindoun förmodar jag?

Så jävla typiskt folk iaf.

Nelf/Belf/Human/Troll, iaf dom raser med "snygga" tjejkaraktärer kryllar av dansande och sexpåverkade idioter. Skulle nästan räknat alla "Oh, rape me/fuck me/suck me/lick me" som kom om och om igen. Belfs utan tvekan värst.

Undeads och Taurens som ser ut som skit bara ugglade och duellerade hela tiden. Orcsen var efterblivna och spammade som fan.

Helvete om vi inte får en extra dag playtime för detta. Blizzard måste vara dom ända som gör större skada varje gång dom patchar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag har jag haft jättetråkigt eftersom nästan alla servrarna var nere. Jag gick in på random RP server och tänkte levla lite. Det första jag ser är ca 50 taurens som står och duelerar alternativt spammar. Plötsligt blir jag invitad till en raidgroup med bara level 1-5. Dom skulle tydligen raida Stormwind, och självklart hänger jag på.

Vi var väl runt 30 pers som sprang mot Zeppelinaren vid Ogrimmar. På vägen möter vi några andra grupper, och totalt är vi säkert 70 pers.

Självklart dog ju alla snabbt, men vi var nog 30 pers som fortsatte corpesrunna in mot AH. Någon säger plötsligt "I love the fact that this is a Roleplaying server", jag inser vad jag just håller på med och att jag slösat säkert 3 timmar på det, säger hej då, loggar ut och börjar chatta på MSN istället. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha.. RP server verkar så jävla tråkigt, men ganska coolt med tankte på att jag har sett folk skriva här att man kan typ råna varandra.

Körde huntsman idag igen, Och MOUNTEN droppades, vann självklart inte eftersom jag alltid har lika dåligt flyt med rollning. Vann däremot http://www.thottbot.com/i28502 , Drog en 12+stamina socket och enchant på den, nu har jag runt 11k HP Obuffad

Redigerad av Desmar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gick Oprea Event Dödade Romulo och Julianne, jag var den enda som dog.. ./ Droppades healing leather till en druid..

Sedan för någon minut sedan, The Curator.

BELVEEE OR NOT! STAFFEN DROPPADES IGEN!

(fast det visste jag ju inte )

Hör på vent att raidledaren säger "I think I shall just give this one to a person who rly needs it without rolling but I'll have a vote first.." Hör sedan några säga "ahokey, Aye I agree", "Yeah", "Ya". Sen ser jag till min stora avund hur en shadow priest får looten. -.-

"heh, sry kem I know u wanted that but he rly needed that one"

Argh! Nästa gång den droppas hoppas jag att jag får den på samma vis..

Annars blir det fanimej /gquit..

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gick Oprea Event Dödade Romulo och Julianne, jag var den enda som dog.. ./ Droppades healing leather till en druid..

(fast det visste jag ju inte )

Hör på vent att raidledaren säger "I think I shall just give this one to a person who rly needs it without rolling but I'll have a vote first.." Hör sedan några säga "ahokey, Aye I agree", "Yeah", "Ya". Sen ser jag till min stora avund hur en shadow priest får looten. -.-

>_<

Sluta whina och specca resto! (w00t)

Köpte tid till mitt account idawg, fixat 3,5k honor på typ 4 timmar ^^

Ska spara till Pedant of Triumph

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta whina och specca resto! >_<

Vi har tyvär tillräckligt med healers.

Anledningen till att jag fick invite var och är pga att jag är moonkin speccad.

Vi har däremot ont om duktiga tanks, dom vi hade igår - två stycken. En svenska på 37 år och en annan (svensk) gnome som dc:ade hela tiden.. Vi dog för många gånger på trashmobs imo, och dom visste inte riktigt vad som skulle göras och hur.. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som känner för att lvla en druid 53-58? Orkar inte så jäävla tråkigt >_<

Gärna, ge mig passet bara så ordnar vi det höhöhöhööh.

(fast det visste jag ju inte då)

Lolbollar på mcdonalds =)

Transferra din char till Outland och specca feral så får du invite till mitt guild ^^^^^^^^^^^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur lång tid tar det för blizz att svara på ett brev? Skrev det för mer än 24 timmar sedan :P

Beror väll på vad du frågar :)

Edit : Minns nu precis efter jag skrev att jag själv skickade ett brev förut när jag blev bannad..Tog ungefär 72h för dom o svara. sega jävlor.

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror väll på vad du frågar :)

Edit : Minns nu precis efter jag skrev att jag själv skickade ett brev förut när jag blev bannad..Tog ungefär 72h för dom o svara. sega jävlor.

Skrev att jag blivit hackad, min cd key, villken mail dom skulle svara till ( No shit? )

finns det någon mail man kan skriva till? Jag fyllde typ i ett formulär på sidan och andra säger att det tar typ en vecka för dom att svara där.

Och jobbar dom på en Lördag?

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på att dom kanske får 1miljon mails per dag så är det nog inte så lätt att svara på alla samma dag.

När jag har problem brukar jag ringa dom.. Man får snacka engelska med det har jag inget problem med.

Redigerad av Desmar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor