MAFIA_KING Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Fyfan vad kewlt. Jag lirade på en polares level 49 orc warr och tankade eranikus, level 55 dragon, och vi klarade han...dragoncaller droppades inte, men jag kan ju inte ha tur varje gång. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Piratserver= olaglig server, så STFU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Piratserver= olaglig server, så STFU. Piratserver, Privatserver.. Vem fan bryr sig egentligen? Det är "olagligt" vilket ord man än använder. Redigerad 30 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) ..så STFU. Stfu? Resultat 1 - 100 av ungefär 1 240 000 vid sökning efter world of warcraft server "private". (0,21 sekunder) Resultat 1 - 100 av ungefär 893 000 vid sökning efter world of warcraft server "pirate". (0,26 sekunder) .> -- Ska försöka komma med i Kara idag.. Redigerad 30 maj, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Piratserver= olaglig server, så STFU. Nope Det är inte olagligt att ha en privat server, men det strider mot blizzards regler. Skillnad på vad som är lagligt och vad som blizzard tillåter. Du kan inte bli straffad om du bryter mot blizzards regler tror du fattar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Nu har man Gladiators Ornamented Gloves. Med min sedvanliga tur så hade jag 28 poäng från axelskydden, så det blev inte dom i veckan. Innan sommarlovet är slut ska jag ha hela Gladiatorsetet, Gladiatormacen (healing) och Light Bearers Shield (heter den så?). Har EXAKT 1000 bonushealing nu också, ska försöka ta upp kampen med våran bästa healadin i guilden som har ca 1500 bonushealing. Sådeså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Piratserver= olaglig server, så STFU. Privat din über noob. Nu har man Gladiators Ornamented Gloves. Med min sedvanliga tur så hade jag 28 poäng från axelskydden, så det blev inte dom i veckan. Innan sommarlovet är slut ska jag ha hela Gladiatorsetet, Gladiatormacen (healing) och Light Bearers Shield (heter den så?). Har EXAKT 1000 bonushealing nu också, ska försöka ta upp kampen med våran bästa healadin i guilden som har ca 1500 bonushealing. Sådeså Haha, jag hade 22 poäng för mycket och köpte shoulders, dom e så sewta, du missade verkligen något. Redigerad 30 maj, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Privat din über noob. Haha, jag hade 22 poäng för mycket och köpte shoulders, dom e så sewta, du missade verkligen något. Äsch. Gloves är ju asbra, nästa sak jag köper blir Shoulders >> Breastplate >> Helmet >> Leggings. Strävar mest över det jag behöver, inte vad som är fräsigast Gladiator's Ornamented Gloves Binds when picked up Hands Plate 967 Armor +34 Stamina +24 Intellect Durability 55 / 55 Classes: Paladin Requires Level 70 Equip: Improves spell critical strike rating by 24. Equip: Improves your resilience rating by 14. Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 53. Equip: Increases the critical effect chance of your Flash of Light by 2%. <---Flash of Light, en Holy Paladin's mest använda spell. Redigerad 30 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Nope Det är inte olagligt att ha en privat server, men det strider mot blizzards regler. Skillnad på vad som är lagligt och vad som blizzard tillåter. Du kan inte bli straffad om du bryter mot blizzards regler tror du fattar nu Användar avtalet är ett kontrakt. Olagliga servrar är mot det kontraktet. Kontraktbrott= olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Äsch. Gloves är ju asbra, nästa sak jag köper blir Shoulders >> Breastplate >> Helmet >> Leggings. Strävar mest över det jag behöver, inte vad som är fräsigast Gladiator's Ornamented Gloves Binds when picked up Hands Plate 967 Armor +34 Stamina +24 Intellect Durability 55 / 55 Classes: Paladin Requires Level 70 Equip: Improves spell critical strike rating by 24. Equip: Improves your resilience rating by 14. Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 53. Equip: Increases the critical effect chance of your Flash of Light by 2%. <---Flash of Light, en Holy Paladin's mest använda spell. Jo det har du ju rätt i. but still! SHOULDERS ÄR FRÄSIGAST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Jo det har du ju rätt i. but still! SHOULDERS ÄR FRÄSIGAST! Jodå, shoulders är de fräsigaste i setet, hjälmen är rätt ball också. Men wtf alla delar ser ju ut som t4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Är det lätt att skaffa Arena Points?...+ Forlorar man poäng om man förlorar en match?. Måste veta Provar dra upp min Pala till 70. Trött på Warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Är det lätt att skaffa Arena Points?...+ Forlorar man poäng om man förlorar en match?. Måste veta Provar dra upp min Pala till 70. Trött på Warrior. Allt beror på lagets rating. Ju högre rating du har desto mer Arena Points får du varje vecka. Du måste även lira 10 matcher och 30% av lagets matcher måste du ha spelat. EDIT: Du förlorar rating om du förlorar en match > Mindre poäng om du inte får högre rating igen. Redigerad 30 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Användar avtalet är ett kontrakt. Olagliga servrar är mot det kontraktet. Kontraktbrott= olagligt. Men om du börjar med crack server direkt så har du aldrig accepterat kontraktet, allso är det inget brott Det har varit uppe förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Men om du börjar med crack server direkt så har du aldrig accepterat kontraktet, allso är det inget brott Det har varit uppe förut Det är väl samma sak som warez eller? Redigerad 30 maj, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Användar avtalet är ett kontrakt. Olagliga servrar är mot det kontraktet. Kontraktbrott= olagligt. Du har inte en aning om vad du snackar om. Användaravtalet är blizzards egna regler för deras eget spel. Därför är det också bara blizzard som kan göra nåt om du bryter mot dem Lyssna på bullet, han har helt rätt Kan vi diskutera spelet nu istället för efterblivna inlägg om det heter pirat/privat server? Vi testade också Morogrim Tidewalker, fick han till 50% eller så innan det kekade ur med murlocs. Fast första kvällen med försök så det var lungt ändå. Testade Lurker Below också innan patchen men han var helt buggad. Hydross var lätt som satan efter patchen Här är en bra länk där man kan se hur många poäng man får med sin rating: http://home.halden.net/jappy/prew/calculate.php Redigerad 30 maj, 2007 av HK_47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Här är en bra länk där man kan se hur många poäng man får med sin rating: http://home.halden.net/jappy/prew/calculate.php Tack =D Btw patchen fastnar på 86% för mig, nån som har en länk där jag kan ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Piratserver= olaglig server, så STFU. Ja men det heter PRIVATSERVER e du trög eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) http://www.boxspherical.com/arena/ pwns http://home.halden.net/jappy/prew/calculate.php Redigerad 30 maj, 2007 av toralf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Tack Bliz för att ni stängde alla servrar utom några.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts