Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

..så STFU.

Stfu?

Resultat 1 - 100 av ungefär 1 240 000 vid sökning efter world of warcraft server "private". (0,21 sekunder)

Resultat 1 - 100 av ungefär 893 000 vid sökning efter world of warcraft server "pirate". (0,26 sekunder)

.>

--

Ska försöka komma med i Kara idag..

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Piratserver= olaglig server, så STFU.

Nope :P

Det är inte olagligt att ha en privat server, men det strider mot blizzards regler.

Skillnad på vad som är lagligt och vad som blizzard tillåter.

Du kan inte bli straffad om du bryter mot blizzards regler :unsure: tror du fattar nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har man Gladiators Ornamented Gloves. Med min sedvanliga tur så hade jag 28 poäng från axelskydden, så det blev inte dom i veckan. Innan sommarlovet är slut ska jag ha hela Gladiatorsetet, Gladiatormacen (healing) och Light Bearers Shield (heter den så?).

Har EXAKT 1000 bonushealing nu också, ska försöka ta upp kampen med våran bästa healadin i guilden som har ca 1500 bonushealing.

Sådeså

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Piratserver= olaglig server, så STFU.

Privat din über noob.

Nu har man Gladiators Ornamented Gloves. Med min sedvanliga tur så hade jag 28 poäng från axelskydden, så det blev inte dom i veckan. Innan sommarlovet är slut ska jag ha hela Gladiatorsetet, Gladiatormacen (healing) och Light Bearers Shield (heter den så?).

Har EXAKT 1000 bonushealing nu också, ska försöka ta upp kampen med våran bästa healadin i guilden som har ca 1500 bonushealing.

Sådeså

Haha, jag hade 22 poäng för mycket och köpte shoulders, dom e så sewta, du missade verkligen något.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Privat din über noob.

Haha, jag hade 22 poäng för mycket och köpte shoulders, dom e så sewta, du missade verkligen något.

Äsch. Gloves är ju asbra, nästa sak jag köper blir Shoulders >> Breastplate >> Helmet >> Leggings. Strävar mest över det jag behöver, inte vad som är fräsigast :P

Gladiator's Ornamented Gloves

Binds when picked up

Hands Plate

967 Armor

+34 Stamina

+24 Intellect

Durability 55 / 55

Classes: Paladin

Requires Level 70

Equip: Improves spell critical strike rating by 24.

Equip: Improves your resilience rating by 14.

Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 53.

Equip: Increases the critical effect chance of your Flash of Light by 2%. <---Flash of Light, en Holy Paladin's mest använda spell.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope :P

Det är inte olagligt att ha en privat server, men det strider mot blizzards regler.

Skillnad på vad som är lagligt och vad som blizzard tillåter.

Du kan inte bli straffad om du bryter mot blizzards regler :unsure: tror du fattar nu

Användar avtalet är ett kontrakt. Olagliga servrar är mot det kontraktet. Kontraktbrott= olagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch. Gloves är ju asbra, nästa sak jag köper blir Shoulders >> Breastplate >> Helmet >> Leggings. Strävar mest över det jag behöver, inte vad som är fräsigast :P

Gladiator's Ornamented Gloves

Binds when picked up

Hands Plate

967 Armor

+34 Stamina

+24 Intellect

Durability 55 / 55

Classes: Paladin

Requires Level 70

Equip: Improves spell critical strike rating by 24.

Equip: Improves your resilience rating by 14.

Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 53.

Equip: Increases the critical effect chance of your Flash of Light by 2%. <---Flash of Light, en Holy Paladin's mest använda spell.

Jo det har du ju rätt i. but still! SHOULDERS ÄR FRÄSIGAST!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det lätt att skaffa Arena Points?...+ Forlorar man poäng om man förlorar en match?. Måste veta :unsure: Provar dra upp min Pala till 70. Trött på Warrior. :P

Allt beror på lagets rating. Ju högre rating du har desto mer Arena Points får du varje vecka. Du måste även lira 10 matcher och 30% av lagets matcher måste du ha spelat.

EDIT: Du förlorar rating om du förlorar en match > Mindre poäng om du inte får högre rating igen.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Användar avtalet är ett kontrakt. Olagliga servrar är mot det kontraktet. Kontraktbrott= olagligt.

Du har inte en aning om vad du snackar om. Användaravtalet är blizzards egna regler för deras eget spel. Därför är det också bara blizzard som kan göra nåt om du bryter mot dem

Lyssna på bullet, han har helt rätt

Kan vi diskutera spelet nu istället för efterblivna inlägg om det heter pirat/privat server?

Vi testade också Morogrim Tidewalker, fick han till 50% eller så innan det kekade ur med murlocs. Fast första kvällen med försök så det var lungt ändå. Testade Lurker Below också innan patchen men han var helt buggad. Hydross var lätt som satan efter patchen

Här är en bra länk där man kan se hur många poäng man får med sin rating: http://home.halden.net/jappy/prew/calculate.php

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor