Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Börjar bli sjukt trött på Warrior nu.. Har kört heroic mech alldeles för många gånger för att Sun Eater ska droppas, Idag droppades däremot http://www.thottbot.com/i30533 idag, Orkade inte tanka mera så jag speccade om till DPS och har börjat satsa lite mer på PvP nu, Iaf tills dom invitar mig till guilden som jag applyade till :ermm:, Men jag tror nog att jag ska byta bort den mot en Rogue eller liknande :P

Redigerad av Desmar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade köpt pots för säkert 60 guld och sen när vi downar prince säger dom att tanks har prio på T4 och när alla tanks och healers har t4 då får DPSers börja needa.

Cp guild

Rolla resto och sluta lipa. Annars får du vänta, så är det överallt.

Btw, en av stockholmarna i mitt guild (lightningfox, migrerade och bytte namn :< ) Har gjort en låt. Eller hans polare rättare sagt, men fox är med och säger lite saker ibland (tror det är han som nämner execute criten)

http://unavoidable.co.uk/sounds/blacksmith1.0.mp3

Kan inte säga annat än att låten är hur skön som helst. Lyssna och njut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rolla resto och sluta lipa. Annars får du vänta, så är det överallt.

Btw, en av stockholmarna i mitt guild (lightningfox, migrerade och bytte namn :< ) Har gjort en låt. Eller hans polare rättare sagt, men fox är med och säger lite saker ibland (tror det är han som nämner execute criten)

http://unavoidable.co.uk/sounds/blacksmith1.0.mp3

Kan inte säga annat än att låten är hur skön som helst. Lyssna och njut.

Haha, den var faktist jävligt skön :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du sa att det var full clear, men han är inte med... :<

Sen är han typ roligaste fighten i Karazhan. I alla fall för mig, jag får springa mellan den blåa och gröna strålen. :ermm:

Full clear är för oss prince och NB. Inget annat som är "måste dödas". Prince och curator är egentligen dom enda vi behöver, bara för tier4. NB för SSC attunment (men typ alla har den nu)

F.ö. dödade vi nyss Fathom-Lord Karathress i SSC, bild kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet om det är säkert att byta account med folk ? Kan man bli bannad med mera ? Jag skulle gärna vilja att ni berättade här och inte skicka massa länkar till Blizzards policy :ermm:

Ja man blir bannad om dom kommer på dig. Lira upp en egen rogue för din warriors guld istället, mycket lättare.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor