tommy killer Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Tror gör man i krykan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 StellHell: Netherspite då? Själv har man ingen playtime, prioriterat ny dator framför det. =P Ja, han suger och är tråkig, var det något annat? T: http://img150.imageshack.us/img150/3372/morogimhx0yi6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Hade köpt pots för säkert 60 guld och sen när vi downar prince säger dom att tanks har prio på T4 och när alla tanks och healers har t4 då får DPSers börja needa. Cp guild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Börjar bli sjukt trött på Warrior nu.. Har kört heroic mech alldeles för många gånger för att Sun Eater ska droppas, Idag droppades däremot http://www.thottbot.com/i30533 idag, Orkade inte tanka mera så jag speccade om till DPS och har börjat satsa lite mer på PvP nu, Iaf tills dom invitar mig till guilden som jag applyade till , Men jag tror nog att jag ska byta bort den mot en Rogue eller liknande Redigerad 28 maj, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Hade köpt pots för säkert 60 guld och sen när vi downar prince säger dom att tanks har prio på T4 och när alla tanks och healers har t4 då får DPSers börja needa. Cp guild Rolla resto och sluta lipa. Annars får du vänta, så är det överallt. Btw, en av stockholmarna i mitt guild (lightningfox, migrerade och bytte namn :< ) Har gjort en låt. Eller hans polare rättare sagt, men fox är med och säger lite saker ibland (tror det är han som nämner execute criten) http://unavoidable.co.uk/sounds/blacksmith1.0.mp3 Kan inte säga annat än att låten är hur skön som helst. Lyssna och njut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Rolla resto och sluta lipa. Annars får du vänta, så är det överallt. Btw, en av stockholmarna i mitt guild (lightningfox, migrerade och bytte namn :< ) Har gjort en låt. Eller hans polare rättare sagt, men fox är med och säger lite saker ibland (tror det är han som nämner execute criten) http://unavoidable.co.uk/sounds/blacksmith1.0.mp3 Kan inte säga annat än att låten är hur skön som helst. Lyssna och njut. Haha, den var faktist jävligt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Ja, han suger och är tråkig, var det något annat? Du sa att det var full clear, men han är inte med... :< Sen är han typ roligaste fighten i Karazhan. I alla fall för mig, jag får springa mellan den blåa och gröna strålen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Netherspite är ju otroligt jobbig -.-, men kul iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Du sa att det var full clear, men han är inte med... :< Sen är han typ roligaste fighten i Karazhan. I alla fall för mig, jag får springa mellan den blåa och gröna strålen. Full clear är för oss prince och NB. Inget annat som är "måste dödas". Prince och curator är egentligen dom enda vi behöver, bara för tier4. NB för SSC attunment (men typ alla har den nu) F.ö. dödade vi nyss Fathom-Lord Karathress i SSC, bild kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Någon som vet om det är säkert att byta account med folk ? Kan man bli bannad med mera ? Jag skulle gärna vilja att ni berättade här och inte skicka massa länkar till Blizzards policy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Någon som vet om det är säkert att byta account med folk ? Kan man bli bannad med mera ? Jag skulle gärna vilja att ni berättade här och inte skicka massa länkar till Blizzards policy Ja man blir bannad om dom kommer på dig. Lira upp en egen rogue för din warriors guld istället, mycket lättare. Redigerad 28 maj, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 http://img49.imageshack.us/img49/1724/flzq7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Y M C A Grattis till kill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 PRIVAT server. Nej, PIRAT server. Olaglig med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 (redigerad) Nej, PIRAT server. Olaglig med andra ord. Tro vad du vill, privat server is the w0rd. Crackserver också, men pirat är det då inte. Redigerad 29 maj, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Nej, PIRAT server. Olaglig med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Ge upp. Det heter Private och inte Pirat! Private för man själv äger den, bara för den är olaglig behöver det inte heta Pirat server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Ge upp. Det heter Private och inte Pirat! Private för man själv äger den, bara för den är olaglig behöver det inte heta Pirat server. Fattar du själv hur motsägelsefull den där meningen är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Men sigh det heter Privateserver (eller crackserver) inte piratserver.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Vad menas med PCT? Att man kan byta till vilken server som helst? Eller kan man byta från PvE till PvP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts