Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Härligt att raida som moonkin, eller hur? =)

Håller på att cleara trash till prince atm, whipade 2 ggr på 15 % : O

Fick shoulders från shade of aran

http://armory.wow-europe.com/#character-sh...ane&n=Raeka

Lootade dom shouldersen och dessa igår.. Förövrigt skön Kara. Full clear på 4 timmar.

Attumen the Huntsman

Moroes

Maiden of Virtue

The Big Bad Wolf

Nightbane

The Curator

Shade of Aran

Dust Covered Chest (Chess)

Prince Malchezaar

Terestian Illhoof

oh, and btw.. Idolbyte ffs?

Idol of the Avenger - Snorenkel att lägga vantarna på. (soloshit)

Ivory Idol of the Moongoddess - Har dropat 2 gånger för mig redan. Släng dig in i SH asap.

Idol of the Raven Goddess - Ja, har du 300 ridingskill så ska du ha denna snart.

Idol of the Wild

Idol of the Emerald Queen

Idol of Ursoc

Idol of Feral Shadows

Harold's Rejuvenating Broach

Idol of the Raven Goddess har numera ersatt alla dessa idoler. Byter dock till emerald queen om jag healar, då jag inte har ToL shape.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjosan, fick Visa Ung idag och jag undrar, är det precis som ett vanligt visa att jag kan betala wow eller dylikt?

Nej. Det är samma skit som Visa elecron, Maestro och liknande. Fast om du har internetbank så kan du skapa E-kort (E-kort räknas som mastercard/visa) från ditt kort och betala wow med det

edit: hittade länk också http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutW...,,25428,00.html

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Det är samma skit som Visa elecron, Maestro och liknande. Fast om du har internetbank så kan du skapa E-kort (E-kort räknas som mastercard/visa) från ditt kort och betala wow med det

edit: hittade länk också http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutW...,,25428,00.html

Tackar för det snabba svaret :-) Får väl ta och fixa det där E-Kortet.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det var?

Minns inte riktigt de exaka sifforna. ^__^

Var hursomhellst superbuffad+när Curator går i evocation då blir det extra kul.. .>

Evocation - When the Curator runs out of mana, he will evocate his mana for 20 secs. During this evocation, he will take 200% damage and cannot attack or summon flares. The list of targets for his Hateful Bolts are reset at this time.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säkert, men ägaren till servern jag spelar på, gick in och gav mig pengar efter att de hande rensat alla på pengar och lvl 10+

jag tog chansen att lägga på talent points.

Gillade ej att vara redan lvl 40+ va den nu va, s jag bad honom ta mig tillbaka till den lvl:n jag, och wips hade jag 10 gratis talent points.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säkert, men ägaren till servern jag spelar på, gick in och gav mig pengar efter att de hande rensat alla på pengar och lvl 10+

jag tog chansen att lägga på talent points.

Gillade ej att vara redan lvl 40+ va den nu va, s jag bad honom ta mig tillbaka till den lvl:n jag, och wips hade jag 10 gratis talent points.

Fan vad jag inte alls förstod det där. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, ägaren til vår server gjorde en wipe (på alla pengar, så alla chars hade 0), jag blev förbannad och ville ha tillbaka mina 70g, så jag snackade med han, han kom online och gav mig 500g+ 10lvl's, men efter en stund ville jag ej vara de 10 lvl's+, då jag ville lvla själv.

Men innan jag bestämmde mig för att gå tillbaka spenderade jag mina 10 talentpoints.

När han lvlade mig 10-, så hade jag de kvar de 10 talenpoints, och så däröfr har jag nu shadowfury.

Förstår du nu, jag fick 10 gratis talentpoints.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men eftersom du spelar på piratserver är allt det du skrev fullständigt meningslöst.

PRIVAT server.

Det är en bug, som säkert fanns/finns på era, bara att en GM/Admin kommer inte in på eran server och ger dig 10 lvl.

Eftersom world of warcraft servrarna är tolvhundrafemtio gånger bättre kodade än era skit servrar så tror jag inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor