Troxie Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Ja, det är skitkul.> Tihi, ser visst att du har samma ring som droppades för mig idag, Ring of Unrelenting Storms.. ;D Mwha, fick också nytt critt rekord med moonfire, wrath och starfire idag.. ^^ Kewl, kewl. Ja, den droppar av vart femte trash typ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Härligt att raida som moonkin, eller hur? =) Håller på att cleara trash till prince atm, whipade 2 ggr på 15 % : O Fick shoulders från shade of aran http://armory.wow-europe.com/#character-sh...ane&n=Raeka Lootade dom shouldersen och dessa igår.. Förövrigt skön Kara. Full clear på 4 timmar. Attumen the Huntsman Moroes Maiden of Virtue The Big Bad Wolf Nightbane The Curator Shade of Aran Dust Covered Chest (Chess) Prince Malchezaar Terestian Illhoof oh, and btw.. Idolbyte ffs? Idol of the Avenger - Snorenkel att lägga vantarna på. (soloshit) Ivory Idol of the Moongoddess - Har dropat 2 gånger för mig redan. Släng dig in i SH asap. Idol of the Raven Goddess - Ja, har du 300 ridingskill så ska du ha denna snart. Idol of the Wild Idol of the Emerald Queen Idol of Ursoc Idol of Feral Shadows Harold's Rejuvenating Broach Idol of the Raven Goddess har numera ersatt alla dessa idoler. Byter dock till emerald queen om jag healar, då jag inte har ToL shape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Har börjat spela mer effektiv med min main igen, fortsätter jag så kommer jag snabbt upp i lvl igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 StellHell: Netherspite då? Själv har man ingen playtime, prioriterat ny dator framför det. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Har börjat spela mer effektiv med min main igen, fortsätter jag så kommer jag snabbt upp i lvl igen. Lvl på den nu? --- Tar nog 65 idag med min Warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 52, halva kvar till 53. Har inte spelat mycket med min main, har mest kört med mina alts och RPat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Tjosan, fick Visa Ung idag och jag undrar, är det precis som ett vanligt visa att jag kan betala wow eller dylikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Tjosan, fick Visa Ung idag och jag undrar, är det precis som ett vanligt visa att jag kan betala wow eller dylikt? Nej. Det är samma skit som Visa elecron, Maestro och liknande. Fast om du har internetbank så kan du skapa E-kort (E-kort räknas som mastercard/visa) från ditt kort och betala wow med det edit: hittade länk också http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutW...,,25428,00.html Redigerad 28 maj, 2007 av HK_47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Nej. Det är samma skit som Visa elecron, Maestro och liknande. Fast om du har internetbank så kan du skapa E-kort (E-kort räknas som mastercard/visa) från ditt kort och betala wow med det edit: hittade länk också http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutW...,,25428,00.html Tackar för det snabba svaret :-) Får väl ta och fixa det där E-Kortet. Redigerad 28 maj, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Mwha, fick också nytt critt rekord med moonfire, wrath och starfire idag.. ^^ Kewl, kewl. Och det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Fick en ny crit rekord igår. Ops, blev ej så bra, men man kan endå läsa. Redigerad 28 maj, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Och det var? Minns inte riktigt de exaka sifforna. ^__^ Var hursomhellst superbuffad+när Curator går i evocation då blir det extra kul.. .> Evocation - When the Curator runs out of mana, he will evocate his mana for 20 secs. During this evocation, he will take 200% damage and cannot attack or summon flares. The list of targets for his Hateful Bolts are reset at this time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Fick en ny crit rekord igår. Ops, blev ej så bra, men man kan endå läsa. Är inte shadowfury en lv 50 talent? du är väll inte ens 50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Säkert, men ägaren till servern jag spelar på, gick in och gav mig pengar efter att de hande rensat alla på pengar och lvl 10+ jag tog chansen att lägga på talent points. Gillade ej att vara redan lvl 40+ va den nu va, s jag bad honom ta mig tillbaka till den lvl:n jag, och wips hade jag 10 gratis talent points. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Är inte shadowfury en lv 50 talent? du är väll inte ens 50? Han är en tönt som spelar på piratserver och skryter om sitt gear och sina critts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Säkert, men ägaren till servern jag spelar på, gick in och gav mig pengar efter att de hande rensat alla på pengar och lvl 10+ jag tog chansen att lägga på talent points. Gillade ej att vara redan lvl 40+ va den nu va, s jag bad honom ta mig tillbaka till den lvl:n jag, och wips hade jag 10 gratis talent points. Fan vad jag inte alls förstod det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Ok, ägaren til vår server gjorde en wipe (på alla pengar, så alla chars hade 0), jag blev förbannad och ville ha tillbaka mina 70g, så jag snackade med han, han kom online och gav mig 500g+ 10lvl's, men efter en stund ville jag ej vara de 10 lvl's+, då jag ville lvla själv. Men innan jag bestämmde mig för att gå tillbaka spenderade jag mina 10 talentpoints. När han lvlade mig 10-, så hade jag de kvar de 10 talenpoints, och så däröfr har jag nu shadowfury. Förstår du nu, jag fick 10 gratis talentpoints. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Ja, men eftersom du spelar på piratserver är allt det du skrev fullständigt meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Det är en bug, som säkert fanns/finns på era, bara att en GM/Admin kommer inte in på eran server och ger dig 10 lvl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Ja, men eftersom du spelar på piratserver är allt det du skrev fullständigt meningslöst. PRIVAT server. Det är en bug, som säkert fanns/finns på era, bara att en GM/Admin kommer inte in på eran server och ger dig 10 lvl. Eftersom world of warcraft servrarna är tolvhundrafemtio gånger bättre kodade än era skit servrar så tror jag inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts