Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Fan det lät ju inte dumt, blir inte folk griniga på druids? sok folk höll på mot Warlocks o Paladins att det var fusk för dem fick "gratis mount" ?

Folk var griniga precis i början av TBC när druider fick 60%, men det har tagit så lång tid för att patch 2.1.0 ska komma och swift form, så ingen bryr sig längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm. Nu med patchen så får äntligen Moonkins riktigt vara med i kara-raiden i min guild..

Dock föruttsatt att vi har Sublety, helst 5/5.

Jag har blivit eftefrågad ett antal gånger men har hänvisat till en annan Moonkin ist pga osäker respecc.

Vad säger folk om detta?

http://www.wowhead.com/?talent=0tbrziIsguzoZxMGt

Osäker om jag ska ha 1/2 Balance of Power & 3/3 Intensity eller 2/2 Balance of Power & 2/3 Intensity..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm. Nu med patchen så får äntligen Moonkins riktigt vara med i kara-raiden i min guild..

Dock föruttsatt att vi har Sublety, helst 5/5.

Jag har blivit eftefrågad ett antal gånger men har hänvisat till en annan Moonkin ist pga osäker respecc.

Vad säger folk om detta?

http://www.wowhead.com/?talent=0tbrziIsguzoZxMGt

Osäker om jag ska ha 1/2 Balance of Power & 3/3 Intensity eller 2/2 Balance of Power & 2/3 Intensity..?

Skippa en point på celestial focus.

Har raidat hela kara som mookin innan patchen och tycker det är grymt skönt att vi kan gå all out efter 3 sunder armors nu :blink:

Och du kan igentligen skippa Omen of clarity om du inte är Oom 24/7 : )

Denna ska jag respeca till innan kvällens raid: http://www.wowhead.com/?talent=0tbrzicstuVoZxxcx

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skippa en point på celestial focus.

.y sure?

verkar vettigt.. men.. ._.

Och du kan igentligen skippa Omen of clarity om du inte är Oom 24/7 : )

Aldrig! BM kryllar av små critters som man ska slå på och på gratis spellcast, ÄLSKAR att kunna dra in en moonfire/HT/Regrowth på högsta rank utan att det kostar mana. Hjälper en mkt. Omen vill jak inte skippy, tyvär. Den är för.. helig för mig..

Även om BM inte är Kara så vill jag hellst ha kvar den..

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.y sure?

verkar vettigt.. men.. ._.

Aldrig! BM kryllar av små critters som man ska slå på och på gratis spellcast, ÄLSKAR att kunna dra in en moonfire/HT/Regrowth på högsta rank utan att det kostar mana. Hjälper en mkt. Omen vill jak inte skippy, tyvär. Den är för.. helig för mig..

Även om BM inte är Kara så vill jag hellst ha kvar den..

Kara och allt som kommer därefter har inte särskilt mycket critters. Så OOC kommer i 9 fall av 10 vara oanvändbar, då du kommer dö om du går nära en boss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart kan man fixa map coordinates har googlat men hittar inge eller dom jag hittar funkar ej. För jag har laggt om WoW på nytt för det c*ade med en sak. Och jag la in denna diMapCoords och när jag skulle starta spelet så hadde jag varken klocka eller den där lilla mini vissaren där namnet ska stå vilcken område på mini map. Och hur kommer det sej att denna map coordinates(diMapCoords) kronglar nu för? När den funkade hur bra som helst innan jag tog bort WoW.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell, du lirar på Sunstrider och är med i guilden Unknown Entity, va?

Idag lirade jag lite Arena och mötte ett lag från just Sunstrider och guilden Unknown Entity. Jag sa åt dom att hälsa till dig, vet inte om dom han uppfatta det eftersom vi ÄGDE DOM.

Eh-eh-he-he-hehehe...

Nåja, våran rating ligger på 1650 nu, ska försöka få den upp till 1700 sen ger vi oss för i veckan. Kanske man har råd med Pauldrons på onsdag, Gloves är jag då garanterade att ha råd med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart kan man fixa map coordinates har googlat men hittar inge eller dom jag hittar funkar ej. För jag har laggt om WoW på nytt för det c*ade med en sak. Och jag la in denna diMapCoords och när jag skulle starta spelet så hadde jag varken klocka eller den där lilla mini vissaren där namnet ska stå vilcken område på mini map. Och hur kommer det sej att denna map coordinates(diMapCoords) kronglar nu för? När den funkade hur bra som helst innan jag tog bort WoW.

Men snälla nån, http://wow-en.curse-gaming.com/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- CT_MapMod

- Cartographer

StellHell, du lirar på Sunstrider och är med i guilden Unknown Entity, va?

Idag lirade jag lite Arena och mötte ett lag från just Sunstrider och guilden Unknown Entity. Jag sa åt dom att hälsa till dig, vet inte om dom han uppfatta det eftersom vi ÄGDE DOM.

Eh-eh-he-he-hehehe...

Nåja, våran rating ligger på 1650 nu, ska försöka få den upp till 1700 sen ger vi oss för i veckan. Kanske man har råd med Pauldrons på onsdag, Gloves är jag då garanterade att ha råd med.

Jo, jag fick ett "MARKWOOD-DOOMHAMMER: Say hi to Felicia from me" från en guildie. Emotive tror jag det var. Och, om ni vann så ska ni dock inte vara för glada, för det är bara alts ni körde mot..
:blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag fick ett "MARKWOOD-DOOMHAMMER: Say hi to Felicia from me" från en guildie. Emotive tror jag det var. Och, om ni vann så ska ni dock inte vara för glada, för det är bara alts ni körde mot..
:wacko:

Doh, var en hård match mot alts i så fall. Var nära att vi förlorade. Så vi "ägde" dom väl inte riktigt :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Doh, var en hård match mot alts i så fall. Var nära att vi förlorade. Så vi "ägde" dom väl inte riktigt -_-

Antog nästan det.

Emotive är en alt för Ellose, våran första rank 14 på Sunstrider. Sjuk Warlock minst sagt.

http://armory.wow-europe.com/character-she...er&n=Ellose - Ellose (sick fuck)

http://armory.wow-europe.com/character-she...r&n=Emotive - Emotive (alt xD)

Antar att det var 2vs2, så den andra alten var till 99% säkerhet Aurelia

http://armory.wow-europe.com/character-she...r&n=Aurelia - Aurelia (fd. main)

http://armory.wow-europe.com/character-she...amp;n=Crescenda - Crescenda (Aure rolla shaman efefes)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde min första Kara idag, jävlar vad kul det var.>

Var nära att gå åt helvete.

Hade glömt att ladda ner Deadly Boss Mod. - Fixade det i sista stund.

Hade glömt att fixa vent. - Fixade i sista stund.

Hade glömt att läsa igenom tactics för bossarna på wowwiki - Fixade i sista stund, lite halvt.

Hade glömt att fixa så att ktm threat meter att fungerade. - Hann ej.

Råkade aggra lite Imps vid Terestian Illhoof, dock så fixade det sig. Vore förjävligt att förstöra för alla andra.<

Vi dödade The Curator, Staff of Infinite Mysteries droppar och självklart förlorar jag looten med 3. -.-

Sedan sprang vi runt och försökte hitta Prince= 2 whipes. När vi väl hittar hinom så är alla laddade, sedan när vi försöker sig på han så dör alla inom ~30 sec. XD. Aja, en priest dizzar, vi väntar om han ska connecta igen men det gör han inte. Då går vi till Chess Event istället(läskigt._.), ganska tufft. Men ungefär som harry potter ;D, vi vinner ofc. Looten buggar, men det fixar sig till sist. Till sist försöker vi på oss Terestian Illhoof, på vägen dit droppar en epic ring med lite gojsigt nature+ dmg som går till mig! ;D Terestian Illhoof går däremot sämre, får ner honom till 50% som bäst.

Var ganska svårt, vi hade mkt otur där med.

(osäker på om jag skrivit detta i rättordning=

Ska nog forsätta imorgon om jag får vara med.

Det roligaste som hände var att en av våra guildmasters dödades hela tiden.

Resto druid, tex, Vi går in i ett rum, han stod längst bort av alla i rummet med treefrom och hade inte gjort någonting, ifrån ingenstanns kommer 2 st mobs springer rätt igenom hela rummet och dödar honom. Fan vad alla skrattade.. XD

phewphew.

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt att raida som moonkin, eller hur? =)

Håller på att cleara trash till prince atm, whipade 2 ggr på 15 % : O

Fick shoulders från shade of aran

http://armory.wow-europe.com/#character-sh...ane&n=Raeka

Ja, det är skitkul.>

Tihi, ser visst att du har samma ring som droppades för mig idag, Ring of Unrelenting Storms.. ;D

Mwha, fick också nytt critt rekord med moonfire, wrath och starfire idag.. ^^

Kewl, kewl.

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor