Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Har börjat lvla min Warlock igen, lvl 46 just nu. Ska ta 50 i helgen och specca Demonology (alltid velat ha en Felguard) :ermm:. Lirar därför på samma server som DimpZ :(

Ratingen i mitt 2v2 team (Pratar om Paladinen nu) sjönk ganska kraftigt igår, ligger runt 1580 nu. Få se hur mycket AP vi får idag. Kaaaanske man har råd med Gloves, men ska nog skaffa Pauldrons först.

Hemma från skolan idag, har råkat på en kraftig förkylning. Får se hur mycket jag orkar spela idag, men ska i alla fall försöka bli lvl 47 med Warlocken idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fint med patch.

Ska bli första druiden på servern som skaffar Swift Flight Form. Har allt klart, HS i Zang och alla saker man ska ha med sig finns i banken. Detta ska onekligen gå "Swift".. :(

Nice, vill se hur Swift Flight Form ser ut sen, bilder tack! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fint med patch.

Ska bli första druiden på servern som skaffar Swift Flight Form. Har allt klart, HS i Zang och alla saker man ska ha med sig finns i banken. Detta ska onekligen gå "Swift".. :(

Hehe en i guilden fick den precis (kl 15.31). Han har iofs inget liv och hade 4 pers som hjälpte honom. Själv har man jobbat sen 5 imorse så orkar nog inte lira idag. Köra bud sucks :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte spela så, alla mina UI:n var speciellt inställd för varje enskild karaktär. Jag vill verkligen inte behöva ändra om allihop igen, speciellt med Blizzards interface.

Får du nog göra. Load out date funkar inte. Kvittar vilka addons, funkar inte för mig.

Sen har jag alltid raid ikoner på mina targets. Sjukt jobbigt, och jag orkar verkligen inte ta bort alla mappar som behövs för det ska fixa sig. GM sa det, men sket jag på... bara att vänta tills nya addons har släppt.

Sen försvann alla mina skins oxå, gah! Aja, var bara armor och nått vapen som vart ändrat så det är lungt att fixa. Annars var det gött med patchen. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får du nog göra. Load out date funkar inte. Kvittar vilka addons, funkar inte för mig.

Sen har jag alltid raid ikoner på mina targets. Sjukt jobbigt, och jag orkar verkligen inte ta bort alla mappar som behövs för det ska fixa sig. GM sa det, men sket jag på... bara att vänta tills nya addons har släppt.

Sen försvann alla mina skins oxå, gah! Aja, var bara armor och nått vapen som vart ändrat så det är lungt att fixa. Annars var det gött med patchen. :unsure:

Du vet att skins är otillåtna va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe en i guilden fick den precis (kl 15.31). Han har iofs inget liv och hade 4 pers som hjälpte honom. Själv har man jobbat sen 5 imorse så orkar nog inte lira idag. Köra bud sucks
:unsure:

Så jävla moget att Sunstrider var nere till 14.00, och hade fett lagg till 15.00..

Gjorde allt upp till sista delen på rekordtid, men sen var det Heroic Sethekk Halls kvar. Instancen som ingen gör, någonsin.

Att fråga guilden var lönlöst eftersom varenda jävel skulle farma neatherdrake rep.

Kollade lite i LFG och blev inbjuden till en PUG. 4 druider och 1 rogue. Självmord kan man säga.

Vi kommer till första bossen och dödar honom, sen kommer Ravenguards som är värre än alla heroicmobs i WoW. Roguen tröttnar och drar. Men inte från instancen, så när vi invitade en warlock efteråt så kunde han inte komma in på 30 minuter för roguen var kvar i instancen.

Väl inne så dödar vi oss upp till andra spawnen med Ravenguards. Då tröttnar warlocken och våran MTdruid.

Vi hittar en ny druid och en warrior, och det ser bra ut för oss. Efter ett par wipes dock så kommer respawns som måste ränsas. Vi kommer iaf, många timmar senare fram till Anzu och summonar honom. Chii fick vi för att vi inte ränsade hela rummet, och vi wipar. Anzu despawnar inte, så vi får börja pulla mobs bakom runt hörnet på rummet, och allt blir kaos.

Efter 1 misslyckat försök igen och ännu en respawn så tröttnar warriorn och ena restodruiden.

Kvar är 1 resto ich 2 feral druider. Vi LFM ett bra tag, hittar en warrior, men våran resto druid drar till slut.

Jag kollar i guilden, bara en fury warrior som kan hjälpa till.

Vi zoonar in och kollar läget. Full respawn. Efter 8 timmar i den jävla HORINSTANCEN så inser jag att jag inte kommer få min swift form idag.

Är sepetrött, sepehungrig och sepearg just nu.

Har ett projektarbete som måste göras klart tills imorgon, vilket jag skulle göra efter att jag var klar. Vilket jag borde varit runt 6 idag senast.. Fy fan vad jag hatar patchdagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog mig tid att göra lite nya quest. Guld, guld, guld. <3

Sedan passade jag och 2 andra från guilden rågankade alla hordes som försökte göra quest, det var kul.

Dock avis på alla hordes som glider runt i epic flight form nu.. ._.

Aja, fixade iaf denna gulliga krabat.>

tihi, han får värsta anfallen ibland och springer runt som en critter efter att man har gjort Faerie Fire på den..

Egbert!

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet att skins är otillåtna va?

Ofc jag vet, min vissa saker är så fula att det inte går att kolla på.

Btw Stell: Vad är det för addons som gör att du kan se liv och mana på standard UI? Jag kör MobHealth men vissar ändå bara %. Nån inställning som behövs eller är det annan addon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor