Troxie Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Rickroll är sååååå 06' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Vem försöker du lura? Du är ungefär lika rolig som en liten grå sten. Då är du mindre än mig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Då är du mindre än mig. :'( Yey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Det är fan sjukt, 2st helt übergearade paladins tar Onyxia.. Asså seriöst det här borde verkligen inte gå!! http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0 Mja. Nu blev jag verkligen rickrollad, men hörredu.. WowForumen KRYLLAR av såna RR'ingar, sen kommer du hit o postar den sjutusende rickroll posten och kallar det "humor" - _ - Edit : Kom med något nytt nästa gång! (= Redigerad 20 maj, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Mja. Nu blev jag verkligen rickrollad, men hörredu.. WowForumen KRYLLAR av såna RR'ingar, sen kommer du hit o postar den sjutusende rickroll posten och kallar det "humor" - _ - Edit : Kom med något nytt nästa gång! (= tänkte bara att det skulle vara olyckligt om nån missade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 tänkte bara att det skulle vara olyckligt om nån missade den Jag uppskattade att du postade den iaf. Skitkul ju. Hade inte sätt den förut.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Jag uppskattade att du postade den iaf. Skitkul ju. Hade inte sätt den förut.> Läser du inte forumen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Läser du inte forumen? Hahha, nah. Såklart att det händer, men jag har gtasajten. Det räcker för mig.> Atm så har ganska mkt i hjärnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Skapade en ny char igår, nr.6 i TVC. Ville ha en med engineering också, så att jag har alla tradeskills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 En polare vill bli av med två av sina accs Ena accet har en lvl70 prälle (Feji @ Vashj och två stycken lvl42'or (Hunter & Warrior) Det andra accet har en lvl66 hunter (Ataaramini @ Emeriss) 200kr/st, finns speltid kvar. Any takers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 En polare vill bli av med två av sina accs Ena accet har en lvl70 prälle (Feji @ Vashj och två stycken lvl42'or (Hunter & Warrior) Det andra accet har en lvl66 hunter (Ataaramini @ Emeriss) 200kr/st, finns speltid kvar. Any takers? Surish, hur ska pengarna över? Bank Transfer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Var det någon här som spelade på Dentarg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) En polare vill bli av med två av sina accs Ena accet har en lvl70 prälle (Feji @ Vashj och två stycken lvl42'or (Hunter & Warrior) Det andra accet har en lvl66 hunter (Ataaramini @ Emeriss) 200kr/st, finns speltid kvar. Any takers? 200kr st? Hoppas ni vet att det går att få mycket mer för de där accsen... ... Har han bottat och blivit upptäckt, eller? Troxie, varför kollar du det inte på min sida? Redigerad 21 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 200kr st? Hoppas ni vet att det går att få mycket mer för de där accsen... ... Har han bottat och blivit upptäckt, eller? Troxie, varför kollar du det inte på min sida? Han behöver pengar och hittar ingen som vill köpa, just nu vill han bara bli av med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 En polare vill bli av med två av sina accs Ena accet har en lvl70 prälle (Feji @ Vashj och två stycken lvl42'or (Hunter & Warrior) Det andra accet har en lvl66 hunter (Ataaramini @ Emeriss) 200kr/st, finns speltid kvar. Any takers? Eh, är han medveten om att man kan ha chars på flera realms med ett account? Varför ha fler än ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 (redigerad) Eh, är han medveten om att man kan ha chars på flera realms med ett account? Varför ha fler än ett? Han kanske har köpt andra? Redigerad 22 maj, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Han kanske har köpt andra? yepp.. han har nog nått konto till om jag minns rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Känns ju säkert att vara den tredje ägaren av ett konto, verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Ena accet har en lvl70 prälle (Feji @ Vashj) Har detta accet char transfer kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Säkert gammal för många, men för er som inte har sett den, gå in på http://www.worldofwarcraft.com/info/underd...ented/2p1.html# scrolla ner ett kvarts varv och klicka på Black Temple trailern, (stream in Flash) Argh, jag började rysa och bli knäsvag när jag såg den.. .> Synd att man aldrig kommer besöka stället.. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts