Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Gz. Vi testade utan pots och flaskor i tisdags, fick den till runt 50% efter nån timmes försök. Jag tyckte det var en riktigt kul boss utan massa random skit som magtheridon. Knockback samtidigt som man ska trycka på kuberna FTL

Hur är voidreaver då? många säger att han e lätt men vi har inte tillräckligt med folk attuned än. Prequesten är ett jävla helvete

Grötmannen gief armory profil

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att ha inte på , månad varit i en instance, så stack jag och en lvl 45 priest och lvl 57 shaman till Downs först, sedan till Scarlet.

Rikigt lyckat run fick idag:

Deathmage Sash

Robes of the lich

Dragonclaw ring

Whitemane's Chapeau

Sedan massa pots, och tog några blåa grejer o sålde till vendor, då vi körde free loot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att ha inte på , månad varit i en instance, så stack jag och en lvl 45 priest och lvl 57 shaman till Downs först, sedan till Scarlet.

Rikigt lyckat run fick idag:

Deathmage Sash

Robes of the lich

Dragonclaw ring

Whitemane's Chapeau

Sedan massa pots, och tog några blåa grejer o sålde till vendor, då vi körde free loot.

Scarlet Monestery?

Kommigen det solar en warrior på 50~

Om jag inte minns fel så är du 60, så du borde sola skiten helt själv...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt nice sida :P

Tack

Skulle du kunna fixa det så att det funkar med IE7?

Självklart, 70% av alla internetanvändare har IE så det skulle vara bra dumt av mig att inte ordna det.

och poängen med att lägga ut en ofärdig sida är..? :wub:

Jag arbetar med den och ville bara visa hur långt jag hade kommit. :)

Man kan nu registrera sig, ni kan även lägga till er på listan GTAsajten jag skapat, lösenordet för den är "gta".

Strax fungerar även sidan för IE. Sidan är väldigt begränsad när det gäller att dubbelkolla olika namn, spam i skrivlådan och så vidare så var schyssta och missbruka det inte, annars kommer jag bli tvungen att stänga ner sidan helt tills jag är klar med det. :unsure:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack

Självklart, 70% av alla internetanvändare har IE så det skulle vara bra dumt av mig att inte ordna det.

Jag arbetar med den och ville bara visa hur långt jag hade kommit. :unsure:

Man kan nu registrera sig, ni kan även lägga till er på listan GTAsajten jag skapat, lösenordet för den är "gta".

söt.

yay medlem nr.2 /dance

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är lvl 42 warlock, min server startade om i julas och sedan har ägaren fuckat upp spellsen för oss warlocks + så har jag inte spelat så mycket de sisat 2 månaderna.

Enkelt, sluta spela på någon wannabe WoW-server och lira riktiga, du slösar lika mycket tid på en skit server som på en riktig server.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur är voidreaver då? många säger att han e lätt men vi har inte tillräckligt med folk attuned än. Prequesten är ett jävla helvete

VR är walk in the park. Fattar inte att det ska vara en boss i endgame, svårare bossar i heroics.

Solarian går nog ner imorgon hoppas vi på. Alla farmar consumebles som as.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Registrerat mig nu, men OJ, råkade lägga till 2 karaktärer på listan. Ta bort den som är lvl 1 tack!

Borttagen, även Aces dubbelregistrering. Självklart ska man kunna fixa sådant själv i framtiden, samma gäller för att sortera efter olika saker, just nu sorteras de endast efter realm.

Så, se till att REGISTRERA ER nu gott folk, så vi får en fungerande lista. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warik.Net finns nu med. Ang. Alliance/Horde är det något jag borde ha tänkt på, men tills vidare kan man ju tänka på att skriva det i "Information".

Edit: Jag har nu gjort så att man fyller i ras - då borde ju faction säga sig själv? ;>

Lägg till er på nytt så tar jag bort er föregångare, eller skriv här vilken ras ni har så ändrar jag det (måste fixa så att man själv kan ändra snart!)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warik.Net finns nu med. Ang. Alliance/Horde är det något jag borde ha tänkt på, men tills vidare kan man ju tänka på att skriva det i "Information".

Edit: Jag har nu gjort så att man fyller i ras - då borde ju faction säga sig själv? ;>

Lägg till er på nytt så tar jag bort er föregångare, eller skriv här vilken ras ni har så ändrar jag det (måste fixa så att man själv kan ändra snart!)

Man tackar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor