DimpZ Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Vad är poängen med sidan då? Den är inte färdig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Den är inte färdig... och poängen med att lägga ut en ofärdig sida är..? Redigerad 18 maj, 2007 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 och poängen med att lägga ut en ofärdig sida är..? Han tipsade Stevex att han skulle lägga upp sin info på sidan när den blir färdig. Hur ofta läser du fullständiga inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Han tipsade Stevex att han skulle lägga upp sin info på sidan när den blir färdig. Hur ofta läser du fullständiga inlägg? Beror på hur tråkiga de är, dina brukar vara riktigt jobbiga att ta sig igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 http://img518.imageshack.us/img518/8258/hyd1uo4.jpg Yay! Gz. Vi testade utan pots och flaskor i tisdags, fick den till runt 50% efter nån timmes försök. Jag tyckte det var en riktigt kul boss utan massa random skit som magtheridon. Knockback samtidigt som man ska trycka på kuberna FTL Hur är voidreaver då? många säger att han e lätt men vi har inte tillräckligt med folk attuned än. Prequesten är ett jävla helvete Grötmannen gief armory profil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Beror på hur tråkiga de är, dina brukar vara riktigt jobbiga att ta sig igenom. Bra. Redigerad 18 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Efter att ha inte på , månad varit i en instance, så stack jag och en lvl 45 priest och lvl 57 shaman till Downs först, sedan till Scarlet. Rikigt lyckat run fick idag: Deathmage Sash Robes of the lich Dragonclaw ring Whitemane's Chapeau Sedan massa pots, och tog några blåa grejer o sålde till vendor, då vi körde free loot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Efter att ha inte på , månad varit i en instance, så stack jag och en lvl 45 priest och lvl 57 shaman till Downs först, sedan till Scarlet. Rikigt lyckat run fick idag: Deathmage Sash Robes of the lich Dragonclaw ring Whitemane's Chapeau Sedan massa pots, och tog några blåa grejer o sålde till vendor, då vi körde free loot. Scarlet Monestery? Kommigen det solar en warrior på 50~ Om jag inte minns fel så är du 60, så du borde sola skiten helt själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Riktigt nice sida Tack Skulle du kunna fixa det så att det funkar med IE7? Självklart, 70% av alla internetanvändare har IE så det skulle vara bra dumt av mig att inte ordna det. och poängen med att lägga ut en ofärdig sida är..? Jag arbetar med den och ville bara visa hur långt jag hade kommit. Man kan nu registrera sig, ni kan även lägga till er på listan GTAsajten jag skapat, lösenordet för den är "gta". Strax fungerar även sidan för IE. Sidan är väldigt begränsad när det gäller att dubbelkolla olika namn, spam i skrivlådan och så vidare så var schyssta och missbruka det inte, annars kommer jag bli tvungen att stänga ner sidan helt tills jag är klar med det. Redigerad 18 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Tack Självklart, 70% av alla internetanvändare har IE så det skulle vara bra dumt av mig att inte ordna det. Jag arbetar med den och ville bara visa hur långt jag hade kommit. Man kan nu registrera sig, ni kan även lägga till er på listan GTAsajten jag skapat, lösenordet för den är "gta". söt. yay medlem nr.2 /dance Redigerad 18 maj, 2007 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Scarlet Monestery? Kommigen det solar en warrior på 50~ Om jag inte minns fel så är du 60, så du borde sola skiten helt själv... Jag är lvl 42 warlock, min server startade om i julas och sedan har ägaren fuckat upp spellsen för oss warlocks + så har jag inte spelat så mycket de sisat 2 månaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Jag är lvl 42 warlock, min server startade om i julas och sedan har ägaren fuckat upp spellsen för oss warlocks + så har jag inte spelat så mycket de sisat 2 månaderna. Enkelt, sluta spela på någon wannabe WoW-server och lira riktiga, du slösar lika mycket tid på en skit server som på en riktig server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Hur är voidreaver då? många säger att han e lätt men vi har inte tillräckligt med folk attuned än. Prequesten är ett jävla helvete VR är walk in the park. Fattar inte att det ska vara en boss i endgame, svårare bossar i heroics. Solarian går nog ner imorgon hoppas vi på. Alla farmar consumebles som as. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Registrerat mig nu, men OJ, råkade lägga till 2 karaktärer på listan. Ta bort den som är lvl 1 tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Enkelt, sluta spela på någon wannabe WoW-server och lira riktiga, du slösar lika mycket tid på en skit server som på en riktig server. Och så kan jag lika gärna bränna mina pengar och se de bli till aska, ja tack. Har redan gått igenom detta för många gånger och alltid du som börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Registrerat mig nu, men OJ, råkade lägga till 2 karaktärer på listan. Ta bort den som är lvl 1 tack! Borttagen, även Aces dubbelregistrering. Självklart ska man kunna fixa sådant själv i framtiden, samma gäller för att sortera efter olika saker, just nu sorteras de endast efter realm. Så, se till att REGISTRERA ER nu gott folk, så vi får en fungerande lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Skulle du inte kunna lägga till så man får skriva om man är Horde / Alliance ? Och varför fick jag en dubbel registering? Redigerad 19 maj, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Skulle du kunna ta med Warik.Net på realm lisran? Och finns det kanske tid för dig att göra så man kan ladda upp en bild på sin WoW gubbe, så man ser hur den ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Warik.Net finns nu med. Ang. Alliance/Horde är det något jag borde ha tänkt på, men tills vidare kan man ju tänka på att skriva det i "Information". Edit: Jag har nu gjort så att man fyller i ras - då borde ju faction säga sig själv? ;> Lägg till er på nytt så tar jag bort er föregångare, eller skriv här vilken ras ni har så ändrar jag det (måste fixa så att man själv kan ändra snart!) Redigerad 19 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Warik.Net finns nu med. Ang. Alliance/Horde är det något jag borde ha tänkt på, men tills vidare kan man ju tänka på att skriva det i "Information". Edit: Jag har nu gjort så att man fyller i ras - då borde ju faction säga sig själv? ;> Lägg till er på nytt så tar jag bort er föregångare, eller skriv här vilken ras ni har så ändrar jag det (måste fixa så att man själv kan ändra snart!) Man tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts