swat Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ok jag är pwned! Jag raidade vid guibasha? arena! det rockade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 WARCRAFT suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vad kul för dig då kan du gå och prata i en annan topic om saker som du faktiskt GILLAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vad kul för dig då kan du gå och prata i en annan topic om saker som du faktiskt GILLAR! Det är inte lika roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 WARCRAFT suger Ok.. det är din åsikt, och jag råkar tycka att MGS-serien är dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ok.. det är din åsikt, och jag råkar tycka att MGS-serien är dålig Då är du sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 WARCRAFT suger Folk som dig borde inte vistas på forum. Ingen vill veta om du tycker att Warcraft suger i en Warcraft tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Folk som dig borde inte vistas på forum. Ingen vill veta om du tycker att Warcraft suger i en Warcraft tråd Jag skriver bara sanningen inget mer med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag skriver bara sanningen inget mer med det. Men varför? Till vilket syfte? Så att vi ska bli sura och kommentera dig? Gah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Men varför? Till vilket syfte? Så att vi ska bli sura och kommentera dig? Gah! Ja precis därför. Skämt åsido, ja menar bara varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Då är du sjuk Skippa otrevligheterna och låt folk ha sin egen åsikt. *Varning* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Skippa otrevligheterna och låt folk ha sin egen åsikt. *Varning* Ok. Ska försöka skärpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Men Warcraft suger fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Men Warcraft suger fortfarande Har ingenting emot att folk tycker att helt fantastiska spel är dåliga. Enda jag vill är att få en bra anledning. OT: Den nya generationen med konsoller är garanterat extremt uppskryta, plus att X-box 360 kommer vara grymt mycket bättre än PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Men Warcraft suger fortfarande Men försvinn. Skriver du något om Warcraft som inte är till något syfte så bannar jag dig från topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Men Warcraft suger fortfarande Men king, MGS och PS3 suger mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 X-box 360 kommer vara grymt mycket bättre än PS3. Nej, Det bara kolla på Prestandan på PS3 och X-Box 360 så ser man att PS3 är bäst. On topic: Ska gå och spela WoW nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Kommer battlegrounds imorgon eller är det i en senare patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vette fan...Men kolla vad de som fick mest poäng under battlegroundsperioden ska få.... http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/i...bard-screen.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vette fan...Men kolla vad de som fick mest poäng under battlegroundsperioden ska få.... http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/i...bard-screen.jpg Snygg Tyvär hann jag aldrig testa Battlegrounds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts