Xazzi Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Vilken server? det var typ våran setup på gruul och samma drop! Genjuros. Salvation's guild. Redigerad 16 maj, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 2299 rating nu 5on5 och rankad 5a i battlegroupen. ser oss inte falla 6 platser innan säsongen är slut, så mäktig titel och drake inkommande ganska så säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 2299 rating nu 5on5 och rankad 5a i battlegroupen. ser oss inte falla 6 platser innan säsongen är slut, så mäktig titel och drake inkommande ganska så säkert Hur lång är en säsong? har inte riktigt tittat in i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Gjorde en /gquit så nu spelar jag ensam igen. Känns riktigt befriande att inte få minst en eller två boost förfrågningar om dagen, speciellt efter varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Gjorde en /gquit så nu spelar jag ensam igen. Känns riktigt befriande att inte få minst en eller två boost förfrågningar om dagen, speciellt efter varandra. pffff..Hade inte du en "raid guild" redan? ..Oooch, vad fan är det för guild? Guild memberserna /w 'ar alla efter boost varje dag? najzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Någon som har en höglvlad horde på frostmane? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 pffff..Hade inte du en "raid guild" redan? ..Oooch, vad fan är det för guild? Guild memberserna /w 'ar alla efter boost varje dag? najzzz Jo, men det finns många låg-lvl spelare också. Anyway, det var inte därför jag slutade. jag slutade mest för att jag är jävligt deprimerad, vilket ibland får mig att göra och säga cyniska saker, som tex. att bråka om meningslös skit som helt saknar betydelse. Jag upptäckte att jag startade en jävla massa bråk i tex. guildchatten, och det är inte rättvist mot någon, så jag gick ur guildet. Ska nog sluta skriva i forum också, kommer ut en hel del där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Någon som har en höglvlad horde på frostmane? Är level 53 höglevlat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Någon som har en höglvlad horde på frostmane? gizmo och aki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Jo, men det finns många låg-lvl spelare också. Anyway, det var inte därför jag slutade. jag slutade mest för att jag är jävligt deprimerad, vilket ibland får mig att göra och säga cyniska saker, som tex. att bråka om meningslös skit som helt saknar betydelse. Jag upptäckte att jag startade en jävla massa bråk i tex. guildchatten, och det är inte rättvist mot någon, så jag gick ur guildet. Ska nog sluta skriva i forum också, kommer ut en hel del där också. Du borde lära dig att skilja på spel och verklighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Hur lång är en säsong? har inte riktigt tittat in i det Meningen att de skulle vara 3 månader... men det har det väl ändå gått nu och säsongen är inte slut, eller har jag bara helt fel tidsuppfattning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 http://img518.imageshack.us/img518/8258/hyd1uo4.jpg Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 http://img518.imageshack.us/img518/8258/hyd1uo4.jpg Yay! Gz! Vi börjar testa han direkt efter mag är nere Blir nog inom snar framtid~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Oj har ju inte varit så aktiv i den här tråden, måste slänga upp info dirr nu. Namn: Stevex - Realm: Frostmane - Level: 70 - Klass: Mage - Ras: Undead - Guild: Turbo Namn: Stevex - Realm: Shattered Hand - Level: 62 - Klass: Priest - Ras: Dwarf - Guild: ingen och ett screen på min söta mage akta hp, har typ bara 60 gear ^^ Redigerad 18 maj, 2007 av Stevex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Stevex den där infon kan du posta på sidan jag håller på med (har kommit såhär långt än så länge, fungerar inte med IE och går inte att registrera sig). Jävligt skönt att 25-manna- bosser kommer droppa två tokens efter patchen btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Stevex den där infon kan du posta på sidan jag håller på med (har kommit såhär långt än så länge, fungerar inte med IE och går inte att registrera sig). Riktigt nice sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Stevex den där infon kan du posta på sidan jag håller på med (har kommit såhär långt än så länge, fungerar inte med IE och går inte att registrera sig). Jävligt skönt att 25-manna- bosser kommer droppa två tokens efter patchen btw... Skulle du kunna fixa det så att det funkar med IE7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Stevex den där infon kan du posta på sidan jag håller på med (har kommit såhär långt än så länge, fungerar inte med IE och går inte att registrera sig). Jävligt skönt att 25-manna- bosser kommer droppa två tokens efter patchen btw... Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: YES) in C:\Program\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs\WoWlistor\loggain.php on line 8 Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO) in C:\Program\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs\WoWlistor\loggain.php on line 10 Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in C:\Program\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs\WoWlistor\loggain.php on line 10 Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO) in C:\Program\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs\WoWlistor\loggain.php on line 14 Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in C:\Program\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs\WoWlistor\loggain.php on line 14 Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in C:\Program\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs\WoWlistor\loggain.php on line 14 hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: YES) in C:\Program\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs\WoWlistor\loggain.php on line 8 Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO) in C:\Program\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs\WoWlistor\loggain.php on line 10 Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in C:\Program\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs\WoWlistor\loggain.php on line 10 Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO) in C:\Program\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs\WoWlistor\loggain.php on line 14 Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in C:\Program\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs\WoWlistor\loggain.php on line 14 Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in C:\Program\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs\WoWlistor\loggain.php on line 14 hmm? Det går inte registrera sig än, som Siana sa. Duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Det går inte registrera sig än, som Siana sa. Duh. Vad är poängen med sidan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts