Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Dinga 63 precis. Även flyttat till Terokkar Forest. Ganska okej ställe, älskar dock warp djuren som teleporterar sig, riktigt gryma, även om det tar 500 år att skaffa traning points.

Kör väll 64 nu på onsdag om Peter kan sluta vara så slö med sin druid och lvla så man kan köra quest med han. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nejdå, det är bara att kita en fel reaver till honor hold och så dödar alla vakter den.. .>

..som du inte kommer få exp eller loot av ändå.

Hört talas om 50% regeln? Du måste göra minst 50% skada för att få exp/loot. NPC's räknas som döda ting (typ som druidens Thorn. Om ett monster dör av enbart thorn så får man inte exp/loot)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hört talas om 50% regeln? Du måste göra minst 50% skada för att få exp/loot. NPC's räknas som döda ting (typ som druidens Thorn. Om ett monster dör av enbart thorn så får man inte exp/loot)

Skulle bli förvånad om en 33 mage ens skulle kunna få in en träff i spells på en sån där jätte.

Det där var inte så seriöst skrivet av mig(O RLY), men hoho, hade jag faktiskt inte en aning om. tyy,_.

Minns att jag kitade en elite mob i nagrand någon gång i ett quest till Telaar, vakterna dödade men fick inte loot första gången. Försökte en gång till, och då fungerade det. Unsure om jak fick den till under 50%, har för mig att jag mest använde faerie fire men du har förmodligen rätt.

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur lyckades du? Från 33 till 34 tar ju inte 2 dagar! ;)

en level 70 kompis boostade mig.

Jag fick då exp.

Skulle bli förvånad om en 33 mage ens skulle kunna få in en träff i spells på en sån där jätte.

Det där var inte så seriöst skrivet av mig(O RLY), men hoho, hade jag faktiskt inte en aning om. tyy,_.

Minns att jag kitade en elite mob i nagrand någon gång i ett quest till Telaar, vakterna dödade men fick inte loot första gången. Försökte en gång till, och då fungerade det. Unsure om jak fick den till under 50%, har för mig att jag mest använde faerie fire men du har förmodligen rätt.

jadå jag fick in ett par riktiga träffar MAX 30, 40, 50 damage. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gaah jag har beslutsångest, har haft relativt tråkigt de senaste dagarna, dock har jag pluggat men nu när jag är färdig har jag ingenting att göra, slutade spela wow för ungefär en månad sedan, men nu längtar jag fan tillbaka igen och vill spela.

Börjar tröttna en del på cod2-lirandet också men jag tänker inte skifta, ett spel gälelr annars kan ajg skrota båda två vilket jag inte vill.

Hjälp mig välja, ska jag börja lira wow igen eller inte? hur hade ni resonerat?.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gaah jag har beslutsångest, har haft relativt tråkigt de senaste dagarna, dock har jag pluggat men nu när jag är färdig har jag ingenting att göra, slutade spela wow för ungefär en månad sedan, men nu längtar jag fan tillbaka igen och vill spela.

Börjar tröttna en del på cod2-lirandet också men jag tänker inte skifta, ett spel gälelr annars kan ajg skrota båda två vilket jag inte vill.

Hjälp mig välja, ska jag börja lira wow igen eller inte? hur hade ni resonerat?.

Ok.

Jag slutade med WoW i ca 1-2 veckor, mest för att få tid att plugga osv (även för att datorn kruppade sig så jag kunde inte spela WoW hur som helst). Efter 1-2 veckor började jag betala för det igen, sen formaterade en polare datorn åt mig och då funkade WoW.

Börja igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du säger att du längtar som fan tillbaka till WoW, och att du har tröttnat på CoD2... Vad är problemet? Är det inte rätt uppenbart vad du vill och bör göra? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du säger att du längtar som fan tillbaka till WoW, och att du har tröttnat på CoD2... Vad är problemet? Är det inte rätt uppenbart vad du vill och bör göra? :)

Stämmer, men det känns som att jag halkar efter i skolan när jag spelar, dock är det ju inte alls långt till sommarlovet så det är nog ingen fara ändå, låser nog upp accountet ikväll igen :ph34r:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer, men det känns som att jag halkar efter i skolan när jag spelar, dock är det ju inte alls långt till sommarlovet så det är nog ingen fara ändå, låser nog upp accountet ikväll igen :) .

Du säger att du inte har något att göra när du pluggat färdigt? Spela då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor