Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

[Eye of Gruul] YEA! Första gruul kill för min del och vann Eye of gruul med 10dkp!!! :lol: ..+ den blir buffad nästa patch..Så jävla skön kill :lol:

Vi downa honom också igår. BARA Champion- T4- delar droppades, seriöst, jag hatar dessa Paladins, Shamans och Rogues. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grindade röven av mig igår och nådde lvl51. 7Lvls kvar, sen kan vi börja raida.

Jag ligger efter ganska rejält, för jag har mest RPat och spelat med mina alts.

Vad ska du raida på 58?

-

Jag och 2 IRL polare (Retri Paladin och Frost Mage) questade som fan igår. Magen tjänade ihop ca 500g igår och jag 400g, idag har han förmodligen flying mount (han skaffade epic mount på 65 :D). Har även skaffat lite healing gear så nu har jag ca +850 healing. Rätt hyffsat :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ska du raida på 58?

-

Jag och 2 IRL polare (Retri Paladin och Frost Mage) questade som fan igår. Magen tjänade ihop ca 500g igår och jag 400g, idag har han förmodligen flying mount (han skaffade epic mount på 65 :lol:). Har även skaffat lite healing gear så nu har jag ca +850 healing. Rätt hyffsat ^_^

Wihi, han fixa flying igårkväll!

-----

Ding, 60! :D ... 14 dagar played :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

UBRS ofc.

Snart 63 med min gulliga dwarf hunter. Dock 2:a gången jag losar gun och yxan från Blood Furance till en äcklig warrior. Bläh!

:lol:

Ganska onödigt då dom flesta 58'or är i Outland, plus att man får bättre gear på dom första questarna :D

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och en Rogue har gjort ett 2v2 Arena Team (allting för den lilla gnutta arena points man får varje vecka).

The Overcoming heter vi, går rätt hyffsat. 8 vunna matcher och 5 förlorade, hittils. Ska testa att teama ihop med en Warlock också, se hur det går.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor