Siana Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Villken sida? Det talades om den för ett tag sen, en sida med en lista man kan registrera sig på så att man kan se vilka andra på forumet som spelar på samma realm etc. Typ som det som StellHell skrivit på förstasidan, men mycket enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Gruul just nu Maulgar gick ner på första tryet..Gruul, lite mer lyckosam ^^..Första försöket runt 24%, Tredje typ 13% och nu den sista 1% 5min break nu så ska vi ta han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Femte runnen med guilden och vi downade prince nyss. Passade en Damage and healing back till en mage. Och loosade rollen på T4 headet Redigerad 13 maj, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 [Eye of Gruul] YEA! Första gruul kill för min del och vann Eye of gruul med 10dkp!!! ..+ den blir buffad nästa patch..Så jävla skön kill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 [Eye of Gruul] YEA! Första gruul kill för min del och vann Eye of gruul med 10dkp!!! ..+ den blir buffad nästa patch..Så jävla skön kill Vi downa honom också igår. BARA Champion- T4- delar droppades, seriöst, jag hatar dessa Paladins, Shamans och Rogues. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Grindade röven av mig igår och nådde lvl51. 7Lvls kvar, sen kan vi börja raida. Jag ligger efter ganska rejält, för jag har mest RPat och spelat med mina alts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Grindade röven av mig igår och nådde lvl51. 7Lvls kvar, sen kan vi börja raida. Jag ligger efter ganska rejält, för jag har mest RPat och spelat med mina alts. Vad ska du raida på 58? - Jag och 2 IRL polare (Retri Paladin och Frost Mage) questade som fan igår. Magen tjänade ihop ca 500g igår och jag 400g, idag har han förmodligen flying mount (han skaffade epic mount på 65 ). Har även skaffat lite healing gear så nu har jag ca +850 healing. Rätt hyffsat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Vad ska du raida på 58? - Jag och 2 IRL polare (Retri Paladin och Frost Mage) questade som fan igår. Magen tjänade ihop ca 500g igår och jag 400g, idag har han förmodligen flying mount (han skaffade epic mount på 65 ). Har även skaffat lite healing gear så nu har jag ca +850 healing. Rätt hyffsat Wihi, han fixa flying igårkväll! ----- Ding, 60! ... 14 dagar played Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Gjorde det nu, blev mycket bättre. Är fortfarande lite minor smålagg, men det får man väll tåla'rå. Thanx m8! Roligt att det hjälpte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Vad ska du raida på 58? UBRS ofc. Snart 63 med min gulliga dwarf hunter. Dock 2:a gången jag losar gun och yxan från Blood Furance till en äcklig warrior. Bläh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) UBRS ofc. Snart 63 med min gulliga dwarf hunter. Dock 2:a gången jag losar gun och yxan från Blood Furance till en äcklig warrior. Bläh! Ganska onödigt då dom flesta 58'or är i Outland, plus att man får bättre gear på dom första questarna Redigerad 14 maj, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Ding, 60! ... 14 dagar played Faktiskt bra för att vara din första gubbe! Hade runt 18 dagars playtime 1-60 med min Paladin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Ganska onödigt då dom flesta 58'or är i Outland, plus att man får bättre gear på dom första questarna Mjo, men finns inte speciellt mycket att raida när man är 58. UBRS och är man lat kan man köra 10 mana i LBRS oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Det är på lvl 58 man kan komma igenom Dark Portal, så det ska väl inte vara något problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Det är på lvl 58 man kan komma igenom Dark Portal, så det ska väl inte vara något problem. Nemo problemo. Warlock summon så kan man komma in lite tidigare.. .> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Nemo problemo. Warlock summon så kan man komma in lite tidigare.. .> En portal från en mage funkar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Det är på lvl 58 man kan komma igenom Dark Portal, så det ska väl inte vara något problem. Va I blade's edge på lvl 2 ----- Vad Ska ni raida på 58? Känns lite värdelöst springa o raida westfall året om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag och en Rogue har gjort ett 2v2 Arena Team (allting för den lilla gnutta arena points man får varje vecka). The Overcoming heter vi, går rätt hyffsat. 8 vunna matcher och 5 förlorade, hittils. Ska testa att teama ihop med en Warlock också, se hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 En portal från en mage funkar också Najj? vad jag har hört så har dom fixat bort det. Lite kul var det dock när jag var i Outlands på level 33...typ 2 dagar senare var jag 34. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Najj? vad jag har hört så har dom fixat bort det. Lite kul var det dock när jag var i Outlands på level 33...typ 2 dagar senare var jag 34. Gizmo portade dit mig för några dagar sen bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts