Bullet Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Var tvungen att göra ett nytt 3v3 Arena Team för några dagar sen, ledarens account blev hackat och hans char blev deletad, så vi hade ingen leader... ..men men, nu har vi alltså ett nytt, Throne heter det, jag är ledare, går skitbra. Våran rating är på typ 1470ish, 16 matcher vunna - 18 förlorade. Rätt hyffsat imo, går bättre än förra teamet vi hade. Ligger på 320 Arena Points just nu, vårat mål är att försöka skrapa ihop minst 1000 Arena Points så att de som vill kan köpa Arena Gloves som kostar 1125ish. Funderar på att KANSKE skaffa dom, har Lawbringer Gauntlets just nu, men skulle även vilja ha axelskydden. Har Light Bearers Shoulderguards, eller vad dom då heter, och är egentligen lite mer DPS/Tank shoulders. Våran elitkombination består av: En Holy Paladin (jag, en Retribution Paladin (är förbannat bra i Arena) och en Frost Mage. Vi känner varandra IRL så kommunikationen är det inget fel på. Nåja, MITT mål är att skaffa fullt Arena-gear, healingversionen av setet, Arena-skölden och en Healing Mace som kommer i nästa patch (Healing Mace (24 stam 16 int 16 resilience 348 healing)). Gött Jag och en polare kör 2on2 han rogue jag är warrior. låg på 1700 rating ett tag, typ 1600 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Typ 1540 rating nu, 29 matcher vunna, 28 förlorade. Matcherna är lite 50-50 Redigerad 12 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Offtopic:Sidan 666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) I r shooting 7k wraths! Redigerad 12 maj, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) I r shooting 7k wraths! Omg bring ze nerfbat olol det var på evo ;> Redigerad 12 maj, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 I r shooting 7k wraths! Svårt med 250% mer skada.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Omg bring ze nerfbat olol det var på evo ;> Nej! Det står ju att han inte längre är weakned! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) I r shooting 7k wraths! Eheh, såklart Är själv på han just nu, 5min break så ska vi ta han ..Tagit ner maiden och Opera idag iaf, BBW fick vi klappa = ) Edit . Gah, jaja vi körde 1 try o wipa - Några va tvungna o dra o vi orkade inte försöka igen pga respawns..vi försöker på tisdag igen (= Redigerad 13 maj, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Köpte nyss The Essence Focuser av en IRL polare för 50g , bra pris, bra healing mace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Hey, behöver hjälp här. Vart osäker på om jag ska skriva här eller i Dator & Teknik forumet.. Men here it goes: När jag spelar WoW flyter allt på fint, och det laggar sällan. Men nu när TBC kommit ut så laggar det olidligt mycket när jag är i just Outlands. Så fort jag är i Outlands blir allt hackigt och segt, och så fort jag lämnar blir allt som vanligt. Jag har ingen aning om vad detta beror på. Den enda skillnaden på systemkraven är att TBC kräver 512 mb ram och WoW 256. Detta lär ju inte ha någon betydelse, eftersom jag har 1024 mb ram. Anyway, mina datorspecifikationer: Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3800+, MMX, 3DNow (2 CPUs) Minne: 1024 MB RAM Grafikkort: ATI Radeon X1300 Series 256 MB Någon som vet varför det blir som det blir och vad man kan göra? Har varit såhär enda sedan jag fick TBC.. (En utav orsakerna till att jag inte orkar lvla min main faktiskt.) :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Hey, behöver hjälp här. Vart osäker på om jag ska skriva här eller i Dator & Teknik forumet.. Men here it goes: När jag spelar WoW flyter allt på fint, och det laggar sällan. Men nu när TBC kommit ut så laggar det olidligt mycket när jag är i just Outlands. Så fort jag är i Outlands blir allt hackigt och segt, och så fort jag lämnar blir allt som vanligt. Jag har ingen aning om vad detta beror på. Den enda skillnaden på systemkraven är att TBC kräver 512 mb ram och WoW 256. Detta lär ju inte ha någon betydelse, eftersom jag har 1024 mb ram. Anyway, mina datorspecifikationer: Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3800+, MMX, 3DNow (2 CPUs) Minne: 1024 MB RAM Grafikkort: ATI Radeon X1300 Series 256 MB Någon som vet varför det blir som det blir och vad man kan göra? Har varit såhär enda sedan jag fick TBC.. (En utav orsakerna till att jag inte orkar lvla min main faktiskt.) :< Vettifan om du har gjort det redan, men testa uppdatera drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Vettifan om du har gjort det redan, men testa uppdatera drivrutiner. Gjorde det nu. Kan säga att det inte blev någon skillnad. :'( Och för övrigt spelar det inte heller någon roll hur mycket jag drar ner på inställningarna, det laggar fortfarande apa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Gjorde det nu. Kan säga att det inte blev någon skillnad. :'( Och för övrigt spelar det inte heller någon roll hur mycket jag drar ner på inställningarna, det laggar fortfarande apa. Låter som min polare hade, han löste det genom o ta bort allt damm i processor-fläkten, alltså, det spelade inte någon roll hur låga inställningar han hade, det laggade fortfarande lika mycket, så kan ju vara att det är mycket damm o fläkten, och om du har djur (hund,katt etc) så kan det ju också kommit in lite hår o grejjer där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Låter som min polare hade, han löste det genom o ta bort allt damm i processor-fläkten, alltså, det spelade inte någon roll hur låga inställningar han hade, det laggade fortfarande lika mycket, så kan ju vara att det är mycket damm o fläkten, och om du har djur (hund,katt etc) så kan det ju också kommit in lite hår o grejjer där Så, gjorde det nu. Ingen skillnad. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Så, gjorde det nu. Ingen skillnad. :'( /pat Testa defragmentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 /pat Testa defragmentera. Defragmentera gjorde jag senast förra veckan. Tror knappast det kan vara problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Defragmentera gjorde jag senast förra veckan. Tror knappast det kan vara problemet. Kan säga att jag också hade så, ändrade någonting i grafik-inställningarna jag tror att det var vertical-sync. Testa bocka ur det och testa sedan, funkade för mig. Redigerad 13 maj, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Alternativt testa Sepukku. --- Sidan jag arbetat med senaste månaden ska in imorgon, så snart borde ni kunna regga er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Alternativt testa Sepukku. --- Sidan jag arbetat med senaste månaden ska in imorgon, så snart borde ni kunna regga er. Villken sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Kan säga att jag också hade så, ändrade någonting i grafik-inställningarna jag tror att det var vertical-sync. Testa bocka ur det och testa sedan, funkade för mig. Gjorde det nu, blev mycket bättre. Är fortfarande lite minor smålagg, men det får man väll tåla'rå. Thanx m8! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts