Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Jag skulle inte gilla att spela med cpdåliga racials om jag kan välja nån som har bättre, men det är ju jag :)

btw, shamans ska tydligen bli nerfade hårt i nästa patch så jag skulle inte rolla nån alls :wub:

Okej, men det är du det :]

Spelar hellre med en ras jag trivs med så att säga.

Och shamans verkar bli hårt slagna med teh nerf bat ja :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var tvungen att göra ett nytt 3v3 Arena Team för några dagar sen, ledarens account blev hackat och hans char blev deletad, så vi hade ingen leader...

..men men, nu har vi alltså ett nytt, Throne heter det, jag är ledare, går skitbra. Våran rating är på typ 1470ish, 16 matcher vunna - 18 förlorade. Rätt hyffsat imo, går bättre än förra teamet vi hade.

Ligger på 320 Arena Points just nu, vårat mål är att försöka skrapa ihop minst 1000 Arena Points så att de som vill kan köpa Arena Gloves som kostar 1125ish. Funderar på att KANSKE skaffa dom, har Lawbringer Gauntlets just nu, men skulle även vilja ha axelskydden. Har Light Bearers Shoulderguards, eller vad dom då heter, och är egentligen lite mer DPS/Tank shoulders.

Våran elitkombination består av: En Holy Paladin (jag, en Retribution Paladin (är förbannat bra i Arena) och en Frost Mage. Vi känner varandra IRL så kommunikationen är det inget fel på.

Nåja, MITT mål är att skaffa fullt Arena-gear, healingversionen av setet, Arena-skölden och en Healing Mace som kommer i nästa patch (Healing Mace (24 stam 16 int 16 resilience 348 healing)). Gött >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var tvungen att göra ett nytt 3v3 Arena Team för några dagar sen, ledarens account blev hackat och hans char blev deletad, så vi hade ingen leader...

..men men, nu har vi alltså ett nytt, Throne heter det, jag är ledare, går skitbra. Våran rating är på typ 1470ish, 16 matcher vunna - 18 förlorade. Rätt hyffsat imo, går bättre än förra teamet vi hade.

Inget slår Team Polpotkin, 38-15. Shadowpriest + Lock = <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va lite kara raid idag. Attumen Och moroes va easy targets >_< . Wipe På maiden, en gång. När vi skulle in Igen - Dog hela raiden, mjaa - 3 undead's slog oss precis när vi kom in..Just nu, 24 på en fredag pallade vi verkligen inte vänta på en GM..Så vi fortsätter imorgon. ;)

Edit. Vi testade Mag Igår också, va lite småkul raid :mellow: Men vi tog inte ner han - går nog inte på första försöket :rolleyes:

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har skaffat lite dps gear nu (gloves från maiden, shoulders från opera och Ebon Netherscale Boots) så respeccade dps över helgen för att farma, 1100g har det blivit än sålänge, sålde lite primals, void crystals och sånt >_<

Joinade ett 2v2 team också, jag och en rogue. Gick väl hyffsat :mellow:, vann typ 5 och torskade 5. 2 shottade en boomking också :rolleyes:

--

Lite old school raider imorrn, bwl, aq40 eller naxx ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Som marky sa, blått är alliance och rött är horde. fast ingen av dom är onda eller goda egentligen som många tror. Men Horde är väl den mest "primitiva" sidan :rolleyes:

2. Rekommenderas starkt att du spelar på EU. mkt, mkt svårare att få support annars, och du kommer ju aldrig träffa nån annan än amerikaner och kanadensare >_<

3. om du menar på GTAsajten tror jag inte det är nån särskild server som många spelar på. men för en server med många svenskar, gogo Outland/Stormscale/Frostmane =P

4. vet inte :mellow:

Fast í min Bg grupp vinner alltid den "primitiva sidan" *smile som rullar på ögonen* (den som Jacker brukar använda ^^)

Vem bryr sig om racials, det viktiga är ju vad man gillar att spela som.

Min Tauren Racials har gjort mig till en farlig Warrior xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor