ZalCiNoWa Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Vem bryr sig om racials, det viktiga är ju vad man gillar att spela som. Jag skulle inte gilla att spela med cpdåliga racials om jag kan välja nån som har bättre, men det är ju jag btw, shamans ska tydligen bli nerfade hårt i nästa patch så jag skulle inte rolla nån alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Jag skulle inte gilla att spela med cpdåliga racials om jag kan välja nån som har bättre, men det är ju jag btw, shamans ska tydligen bli nerfade hårt i nästa patch så jag skulle inte rolla nån alls Okej, men det är du det :] Spelar hellre med en ras jag trivs med så att säga. Och shamans verkar bli hårt slagna med teh nerf bat ja :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Men patchar dem bort saker hela tiden? Skada 10000 den ena veckan, 8000 den andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Men patchar dem bort saker hela tiden? Skada 10000 den ena veckan, 8000 den andra? Ungefär så ja. Alla klasser har sina goda tider, och dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) *spam* Redigerad 10 maj, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) edit: sry, måste ha lämnat mig inloggad i skolan. Ska inte upprepas, byter pw nu med det samma.. -.- Redigerad 11 maj, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 300 - WoW Edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Skulle va fint om nån la upp en resto build för shammys om en skulle börja raida sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Skulle va fint om nån la upp en resto build för shammys om en skulle börja raida sen... http://www.wowhead.com/?talent=GZxZEfxtAektcd Eller något sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 edit: sry, måste ha lämnat mig inloggad i skolan. Ska inte upprepas, byter pw nu med det samma.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Rogues behöver verkligen clos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Var tvungen att göra ett nytt 3v3 Arena Team för några dagar sen, ledarens account blev hackat och hans char blev deletad, så vi hade ingen leader... ..men men, nu har vi alltså ett nytt, Throne heter det, jag är ledare, går skitbra. Våran rating är på typ 1470ish, 16 matcher vunna - 18 förlorade. Rätt hyffsat imo, går bättre än förra teamet vi hade. Ligger på 320 Arena Points just nu, vårat mål är att försöka skrapa ihop minst 1000 Arena Points så att de som vill kan köpa Arena Gloves som kostar 1125ish. Funderar på att KANSKE skaffa dom, har Lawbringer Gauntlets just nu, men skulle även vilja ha axelskydden. Har Light Bearers Shoulderguards, eller vad dom då heter, och är egentligen lite mer DPS/Tank shoulders. Våran elitkombination består av: En Holy Paladin (jag, en Retribution Paladin (är förbannat bra i Arena) och en Frost Mage. Vi känner varandra IRL så kommunikationen är det inget fel på. Nåja, MITT mål är att skaffa fullt Arena-gear, healingversionen av setet, Arena-skölden och en Healing Mace som kommer i nästa patch (Healing Mace (24 stam 16 int 16 resilience 348 healing)). Gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Var tvungen att göra ett nytt 3v3 Arena Team för några dagar sen, ledarens account blev hackat och hans char blev deletad, så vi hade ingen leader... ..men men, nu har vi alltså ett nytt, Throne heter det, jag är ledare, går skitbra. Våran rating är på typ 1470ish, 16 matcher vunna - 18 förlorade. Rätt hyffsat imo, går bättre än förra teamet vi hade. Inget slår Team Polpotkin, 38-15. Shadowpriest + Lock = <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Inget slår Team Polpotkin, 38-15. Shadowpriest + Lock = <3 Pfft.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Inget slår Team Polpotkin, 38-15. Shadowpriest + Lock = <3 Hahah Resto shaman+hunter > allt fast bara 1520 rating Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Hahah Resto shaman+hunter > allt fast bara 1520 rating 1842 i rating. pewpew. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Va lite kara raid idag. Attumen Och moroes va easy targets . Wipe På maiden, en gång. När vi skulle in Igen - Dog hela raiden, mjaa - 3 undead's slog oss precis när vi kom in..Just nu, 24 på en fredag pallade vi verkligen inte vänta på en GM..Så vi fortsätter imorgon. Edit. Vi testade Mag Igår också, va lite småkul raid Men vi tog inte ner han - går nog inte på första försöket Redigerad 11 maj, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Har skaffat lite dps gear nu (gloves från maiden, shoulders från opera och Ebon Netherscale Boots) så respeccade dps över helgen för att farma, 1100g har det blivit än sålänge, sålde lite primals, void crystals och sånt Joinade ett 2v2 team också, jag och en rogue. Gick väl hyffsat , vann typ 5 och torskade 5. 2 shottade en boomking också -- Lite old school raider imorrn, bwl, aq40 eller naxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Ska göra en PuG i Naxx med lite känt folk från servern senare idag Blir kul för det är första gången jag kör naxx ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 1. Som marky sa, blått är alliance och rött är horde. fast ingen av dom är onda eller goda egentligen som många tror. Men Horde är väl den mest "primitiva" sidan 2. Rekommenderas starkt att du spelar på EU. mkt, mkt svårare att få support annars, och du kommer ju aldrig träffa nån annan än amerikaner och kanadensare 3. om du menar på GTAsajten tror jag inte det är nån särskild server som många spelar på. men för en server med många svenskar, gogo Outland/Stormscale/Frostmane =P 4. vet inte Fast í min Bg grupp vinner alltid den "primitiva sidan" *smile som rullar på ögonen* (den som Jacker brukar använda ^^) Vem bryr sig om racials, det viktiga är ju vad man gillar att spela som. Min Tauren Racials har gjort mig till en farlig Warrior xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts