Siana Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 (redigerad) Skillnaden mellan Shaman och Paladin då? Har hört mycket gottt om Paladin Vid matbordet snackas typ bara WoW Om du ska se på framtiden kommer du sluta upp som healer om du väljer Paladin. Alla Paladins på 70 är i princip healers, det finns ett par få som är tanks, inga är i partyn för skada. Som Shaman kan du sluta som healer eller DPSer. Som druid kan du sluta som healer, DPSer eller Tank. Vanligast är väl heal eller tank. Ang. server: väljer du en high populated server måste du räkna med att du alltid måste köa innan du kan komma in på servern. Low/medium populated servrar sker det aldrig på, men det kan vara lite svårare att hitta partyn (jag spelar på en low/medium och tycker i för sig inte att det är så farligt). Det är en smaksak, köa för att komma in på servern (och lagg påstås av en del, inget jag kan bekräfta) eller lite mindre folk. Redigerad 9 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 (redigerad) Om du ska se på framtiden kommer du sluta upp som healer om du väljer Paladin. Alla Paladins på 70 är i princip healers, det finns ett par få som är tanks, inga är i partyn för skada. Som Shaman kan du sluta som healer eller DPSer. Som druid kan du sluta som healer, DPSer eller Tank. Vanligast är väl heal eller tank. Ang. server: väljer du en high populated server måste du räkna med att du alltid måste köa innan du kan komma in på servern. Low/medium populated servrar sker det aldrig på, men det kan vara lite svårare att hitta partyn (jag spelar på en low/medium och tycker i för sig inte att det är så farligt). Det är en smaksak, köa för att komma in på servern (och lagg påstås av en del, inget jag kan bekräfta) eller lite mindre folk. Mja, dem flesta såna köer är nog fixade. Inte haft kö på länge på Full server. Dock har det varit ett jävla problem med laggande och köer, kunde komma upp i 600-1000 pers före sig själv. Test server ska vi inte äns snacka om. Där fick man typ logga in och se: Jaha, 10 000 pers före, kul! Bara att gå och göra annat, sen blir man dc så fick man börja om igen. Kul var det inte. Har inte märkt av problem på länge, Blizzard lär sig i vissa fall. Dock finns det vissa serverar som är helt döda. Så en full server brukar inte vara problem, bara bra med mycket folk. Lättare at komma med grupper och lära känna folk om du inte har någon att spela med. Redigerad 9 maj, 2007 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Får väl fixa ett trial-account till helgen då Shaman ska det bli då Vilken race ska jag ha då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Får väl fixa ett trial-account till helgen då Shaman ska det bli då Vilken race ska jag ha då? Ta orc, dom passar bäst som shammies imo ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Får väl fixa ett trial-account till helgen då Shaman ska det bli då Vilken race ska jag ha då? TROLL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Nej för fan, troll är ju fulast av alla races Male troll då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Hon ska vara Female Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Trolls och orcs passar bäst som shaman enligt loren imo. Om jag skulle kunna välja om min ras så skulle jag valt orc eller tauren, pga racials -- Dingade 53 med min warrior idag , och snart dingar jag 70 med min priest edit: @Sniper: Om du ska ha en female shaman så är det troll som gäller imo, Orcs oc Taurens ser miffade ut, troll females is the pwn! Redigerad 10 maj, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Okej, håller med då om det ska vara female. Troll female is teh secks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Okej, håller med då om det ska vara female. Troll female is teh secks Gjorde en nelf hunter idag, Legolazer. Det är ett rikitigt namn för en nelf hunter venom is teh succs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Gjorde en nelf hunter idag, Legolazer. Det är ett rikitigt namn för en nelf hunter venom is teh succs! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH ...förövrigt heter gubben Vemson =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH ...förövrigt heter gubben Vemson =) Det var det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Det var det jag menade Va? =P Jag menade att Legolazer är ett extremt dåligt namn eftersom det anspelar på en Sagan om Ringen-karaktär. fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Va? =P Jag menade att Legolazer är ett extremt dåligt namn eftersom det anspelar på en Sagan om Ringen-karaktär. fy fan. Men orly?!?! det var ju det som var meningen noob..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Men orly?!?! det var ju det som var meningen noob..... Oooooooookaj. Fattade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Sniper: om du ska vara female ska du ju vara på Alliance, ska man vara male ska man vara på Horde. Alla Horde females är råfula. Ska du vara female Shaman borde du ju vara Draenei - fast då får du skaffa TBC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Sniper: om du ska vara female ska du ju vara på Alliance, ska man vara male ska man vara på Horde. Alla Horde females är råfula. Ska du vara female Shaman borde du ju vara Draenei - fast då får du skaffa TBC också. Nej inte troll ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Får väl testa med Dranei då Ska ju köra med trial så det är nog lungt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Får väl testa med Dranei då Ska ju köra med trial så det är nog lungt ändå Du har ju wow-trial isf, inte tbc trial. Btw, troll racials suger, Tauren eller Orc ska man vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Du har ju wow-trial isf, inte tbc trial. Btw, troll racials suger, Tauren eller Orc ska man vara. Vem bryr sig om racials, det viktiga är ju vad man gillar att spela som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts