Stoffe Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 *suck* Det beror på hur man ser på det. Som Retribution gear är det ju helt kasst, men som Holy är det asbra för healing...och magical damage som du säger..Funkar UTMÄRKT som healing gear. Bara setbonusen säger väl allt? Att Khorium setet skulle vara DPS gear? Det var det dummaste jag hört. Statsen är gjorda för Holy Paladiner. Stamina och Intellect. Nej. Set bonusen är underlig, håller med, men resten av statsen är som gjorda för paladin tanks. Enda som saknas är lite +defense och sånt. Men till healing gear? skaffa +healing saker. Tanks behöver dmg and healing för att hålla aggro bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Nej. Set bonusen är underlig, håller med, men resten av statsen är som gjorda för paladin tanks. Enda som saknas är lite +defense och sånt. Men till healing gear? skaffa +healing saker. Tanks behöver dmg and healing för att hålla aggro bättre. Nu ger jag upp, vi har uppenbarligen olika åsikter om Khorium setet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Nej. Set bonusen är underlig, håller med, men resten av statsen är som gjorda för paladin tanks. Enda som saknas är lite +defense och sånt. Men till healing gear? skaffa +healing saker. Tanks behöver dmg and healing för att hålla aggro bättre. Är du dum eller? skulle dom ha gjort det till tanks hade dom lagt till defense. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Har speccat 41/20 efter en rekommendation av Doomhammers bästa Paladin i PvP just nu . Rätt härlig build, har även Blessing of Kings nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Har speccat 41/20 efter en rekommendation av Doomhammers bästa Paladin i PvP just nu . Rätt härlig build, har även Blessing of Kings nu. Ska du köra arena så är http://www.wowhead.com/?talent=aVxhMxkhektVMphMc som sagt den bästa speccen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Om du ändå har farmat så mycket pengar (Köpt? Skiter jag I men det brukar man få göra nu när pots är cpdyrt) Så borde du, enligt mig få nöja dig med att köpa epic flying mount, ha roligt 1-2-3 veckor och sen göra questet, 200g dom här dagarna är inte mycket Pots är dyrt? Vart då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Pots är dyrt? Vart då? gjort allt själv? Det där är sjukt mkt pots...Säkert eran guild bank...grrr ----- Började Precis en warlock, Trött lite på druiden just nu..Level 10, fick precis Voiden DoT-DoT-Fear-DoT-Fear-/afk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 320 arena points idag den här veckan , trodde det skulle vara svårare att skaffa poäng. I veckan ska vi köra mer arena, och förhoppningsvis vinna fler. Känner mig jävligt taggad att skaffa fullt arena gear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Pots är dyrt? Vart då? GASP. Gief! :'( Testade Nightbane igår f'resten... Vi downa honom aldrig, det var alltid någon healer som strök med i fas två, men vi tar honom säkert snart (en annan grupp i guilden har redan downat honom en gång). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 gjort allt själv? Det där är sjukt mkt pots...Säkert eran guild bank...grrr ----- Började Precis en warlock, Trött lite på druiden just nu..Level 10, fick precis Voiden DoT-DoT-Fear-DoT-Fear-/afk Varför spelar du med Voiden om du ändå ska feara? Skicka Void -> Corrpution -> CoA -> Immolate -> Wand Funkar bra på så låga levlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Varför spelar du med Voiden om du ändå ska feara? Skicka Void -> Corrpution -> CoA -> Immolate -> Wand Funkar bra på så låga levlar "DoT-DoT-Fear-DoT-Fear-/afk" Menade så I pvp --- Servern nere 2 timmar extra -.-...13oo borde dom nu öppna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 gjort allt själv? Det där är sjukt mkt pots...Säkert eran guild bank...grrr ----- Började Precis en warlock, Trött lite på druiden just nu..Level 10, fick precis Voiden DoT-DoT-Fear-DoT-Fear-/afk Min egna bank char. Folk i guilden har försökt få mig att sälja skiten, men jag är inte intresserad av pengar. Pots kommer behövas någon gång, och då är det jag som har dom. Tror jag sitter på runt 500g i bara pots, och runt 500g på rare-items. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Min egna bank char. Folk i guilden har försökt få mig att sälja skiten, men jag är inte intresserad av pengar. Pots kommer behövas någon gång, och då är det jag som har dom. Tror jag sitter på runt 500g i bara pots, och runt 500g på rare-items. Hur får du så jävla mycket pengar btw? : O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Hur får du så jävla mycket pengar btw? : O Jag är snel hest? Vet faktist inte. Har alltid haft mycket pengar, och jag är inte som alla andra med mycket pengar som dedikerar all sin speltid till att farma primals eller liknande, jag bara casual spelar och pengarna rullar in. Jag har inte sålt en grej på AH sen jag började spela igen vid lvl 66. Gröna är vendor direkt, blåa skickar jag till bankchar. Sparar alla motes/primals, byter bara aldor/scryer grejer, alltså aldrig sälva dom till någon. Hade 2000g innan TBC kom ut, och har nu 2000g igen (plus 1000g på banken) efter att jag köpt epicmount och 300 skill (5200g). Questing har till stor del med mina pengar att göra dock. Jag lämnar aldrig ett område förens alla quester är klara, även 5-mans elite quester och sånt. Jag var kvar i Nagrand till lvl 69, och drog 70 i Blade's Edge, och då var ändå inte alla quester klara där. Alltså hade jag både Shadowmoon och Netherstorm kvar på lvl 70, och dom två ställena har mest quester som ger mest guld. Efter jag köpt flymount så satt jag på 50g~ ungefär, och drog till Netherstorm och började questa. Några timmar senare så hade jag 1500g igen. Så questing är bästa inkomsten för pengar om man har några quester kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 (redigerad) Btw, Stellhell.. våran dator och internetansvarige kör på Sunstrider. På Horde sidan dock.. Sa en gång att han brukade sola lbrs med att spela på två accounts samtidigt(med två datorer självklart) och få ihop flera tusen guld på det. Han sa att han hade över 40k guld innan tbc, och så är han med i en hyfsat bra guild också.. Hans main är en shaman, och han har ett dussin lvl 60+are. Fast detta kanske är ganska så svårt för dig att veta vem fan jag menar? -- han har tre accounts, varav ett på US-realms.. whateverrrr. Redigerad 9 maj, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Någon annan som får det här medelandet när dem startar wow? Spelet går att starta efter man trycker på ok, men den borde inte vara där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Någon annan som får det här medelandet när dem startar wow? Spelet går att starta efter man trycker på ok, men den borde inte vara där. Testat att gå in under Options på Launchern och kryssa för att du inte vill ladda ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Tanka ner patchen från Fileplanet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 (redigerad) Hmz... Efter att ha tröttnat på SRO och FlyFF har jag blivit rekommenderad att börja spela WoW... Men iaf, to get to the point. Frågor 1. Varför är vissa namn i rött och vissa i blått på sida 1? 2. Kan jag spela på WoW US eller måste jag spela på EU? 3. Vilken server spelar dem flesta på (Ja, jag är för lat för att kolla) 4. Finns det någon nybörjarguide någonstans? -Hittade en på officiella hemsidan, men någon som skulle kunna sammanfatta den? Den är ju låååååååååååååååååååååååååååååååång -.-' Och sist men inte minst... Vad kostar det per månad? Redigerad 9 maj, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 (redigerad) Hmz... Efter att ha tröttnat på SRO och FlyFF har jag blivit rekommenderad att börja spela WoW... Men iaf, to get to the point. Frågor 1. Varför är vissa namn i rött och vissa i blått på sida 1? 2. Kan jag spela på WoW US eller måste jag spela på EU? 3. Vilken server spelar dem flesta på (Ja, jag är för lat för att kolla) 4. Finns det någon nybörjarguide någonstans? Och sist men inte minst... Vad kostar det per månad? 1. Den blåa färgen står för Alliance och den röda färgen står för Horde, goda och onda, snälla och dumma. 2. Du kan spela på US om du skaffar den versionen och registrerar dig på www.worldofwarcraft.com, men det är rekommenderat att du spelar på EU. 3. Definiera "de flesta". De flesta på GTAsajten? 4. Det finns s.k tooltips i spelet som lär dig grunderna i spelet. Annars är det bara läsa manualen. WoW är inte heller ett svårt spel att komma igång med. Det kostar 12 euro per månad, som är ca...tjaa, 100 kr? Vettefan. Redigerad 9 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts