GiZmo Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 ditt då ^^ ELLER JUSTE DU HAR JU INGET FÖR DU ÄR FÖR FATTIG FÖR WOW För fattig och inte orkar lira är två olika saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Har du ens testat AddOns någon gång? Ingen har påstått att Original UI inte fungerar men man kanske vill ha något mer funktionellt. I övrigt är ni från vettet om ni kör med 1024x768 när ni kan ha högre. Allso jag tkr inte om högre än 1024x768 då.... tja vet inte varför det vart bara så att jag gillade den bäst när jag börja med HL2 sen har den följt med. Ja jag hade Addons förut, min dator vart seg så inåthelvete jag tog bort alla ihopa, ända jag kan tänka köra med är Raid add0ns och Coords Men hur fan kan man spela utan Titan Panel, det mest användbara addonet av alla!? Vill man kolla hur mycket plats man har kvar i sina väskor, öppnar man väskorna då och räknar? Fuck that! Kolla i hörnet av panelen så står det! Eller när man vill veta hur mycket pengar man har, samma sak där. Och så durability på sitt gear, varför öppna character panel och hålla markören över allt gear en sak i taget, när man kan få ett procenttal över hus skadat det är direkt! Ett annat exempel: man grindar för att lvla upp. Man har slaktat ett tag, men hur långt har man egentligen kommit? Med Titan kan man kolla hur mycket xp man fått den här spelrundan, hur länge man spelat, hur mycket xp i timmen man drar in, samt en uppskattning hur lång tid det är kvar tills man lvlar baserat på den informationen. Man klarar sig utan den informationen, men det är så mycket enklare med den. Titan Panel? blah. bags = shift + B och snabb uppskattning (som marky skrev) Guld= bara ett enkelt tryck på min kära B knapp Durabillity kollar jag istortsett bara innan jag ska in till en instance annars reparerar jag varje gång jag passerar en stad... 1. Öppna väskorna och RÄKNA hur många slots man har ledigt? Vem fan bryr sig? Man kan väl själv avgöra hur mycket ledigt utrymme man har kvar genom att ta en snabb titt genom sina bags, brukar ALDRIG räkna hur många slots som är ledigt. Shift+B ftw? 2. Durability, jag brukar själv för det mesta bara kolla ett item i character panel för att få en uppskattning om hur mycket durability man har kvar. Annars är det ju bara fara till närmaste vendor och kolla hur mycket det kostar att reparera, eller hur? 3. XP/hour är ett totalt värdelöst addon som knappt borde existera. Exempel: Låt oss säga att man tjänar kanske...tjaa...50k xp i timmen (enligt den där addonen). Om man sedan lämnar in ett quest, som man kanske får 7k xp för, då höjs den där xp/hour grejen till kanske 70-80k/hour. Det ger knappast ett trovärdigt resultat om man senare börjar grinda igen. Ja, hur fan klarar jag av spela utan den? Den mest användbara addonet som jag INTE använder. Jag ska genast följa ditt exempel att installera en massa energislukande addons så att min speltid ska bli så frän och ögonporrig som möjligt. Det är vad jag får erektion av när jag spelar WoW. Och inte nog med det, jag ska sprida ditt budskap vidare till alla andra som inte använder dessa addons, eftersom det är i princip OMÖJLIGT att spela WoW utan Titanbar och andra addons. Det går ju helt enkelt inte, eller vad tycker du, Johnnypojken? För att avrunda det hela litegrann till en seriösare förklaring. Allt handlar om TYCKE OCH SMAK. Vissa klarar sig utan en massa addons som täcker hela skärmen, andra inte. Jag klarar mig gott och väl med ett fåtal addons som knappt märks och som knappt påverkar spelandet. Dessutom så skulle jag aldrig bli van att ha en massa ögongodis på skärmen när jag spelar, skulle vara för svårt att vänja sig. Det är bara i vägen och tar upp en massa värdefullt minne. Vill inte lagga mer än jag redan gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 För fattig och inte orkar lira är två olika saker men iaf, hej jonas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Fick Mask of Pennance och någon healing cloak idag. Är uppe i +707 healing nu . Har även alla tre delar av Khorium setet, synd dock att man inte har Blacksmithing så man får +55 healing setbonusen, men men.. Redigerad 7 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Mitt UI Tihi, påminner ju inte alls om mitt. XD Jag använder bla, Fubar, Closet Gnome, Fruty Loots, Cartographer, KLHThreatMeter, WoWVid, MobHealth, AceDruidBar, DeuceCommander. Har en massa andra, dock så håller jak inte reda på allt. 50% av alla skulle jag säkert kunna skrota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Fick Mask of Pennance och någon healing cloak idag. Är uppe i +707 healing nu . Har även alla tre delar av Khorium setet, synd dock att man inte har Blacksmithing så man får +55 healing setbonusen, men men.. Varför har du Khorium setet? det är ju för tanking pallys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Varför har du Khorium setet? det är ju för tanking pallys Det är det förhelvete inte alls xD, healing gear för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Det är det förhelvete inte alls xD, healing gear för fan! Det är ju DPS gear? damage and healing Redigerad 7 maj, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) Det är ju DPS gear? damage and healing *suck* Det beror på hur man ser på det. Som Retribution gear är det ju helt kasst, men som Holy är det asbra för healing...och magical damage som du säger..Funkar UTMÄRKT som healing gear. Bara setbonusen säger väl allt? Att Khorium setet skulle vara DPS gear? Det var det dummaste jag hört. Statsen är gjorda för Holy Paladiner. Stamina och Intellect. Redigerad 8 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) Ser ingen anledning att ha MobHealth när du kan ha MobInfo. Varför nöja sig med HP/Mana när man kan få loot, xp, class, ja.. Allt, t.o.m. om det är en runner(humanoids som springer vid lite hp) Jag fick med det med ACE 2 från början men slog av det rätt snabbt. Stod inte ut med att fylla upp hela skärmen med info så fort jag hovrade över något. Redigerad 8 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Jag fick med det med ACE 2 från början men slog av det rätt snabbt. Stod inte ut med att fylla upp hela skärmen med info så fort jag hovrade över något. Fylla hela skärmen? Det blir en lite större ruta med mycket användbar information. Har ett dilemma just nu. Vet inte om jag ska slösa 200g på epic mounten. Patchen kommer antagligen om 1-2 veckor, så jag vet inte om det är värt det. Har råd med det utan problem. Har redan köpt riding skillen och sitter på 2000g, men vill helst spara pengarna för gems och enchants som kommer kosta skjortan när man väl får lite bättre gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Fylla hela skärmen? Det blir en lite större ruta med mycket användbar information. Hmm, aktiverade den igen och nu lägger den sig där nere istället. Tidigare kom all information under muspekaren vilket gjorde att både targeting och att ens se något blev svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Har ett dilemma just nu. Vet inte om jag ska slösa 200g på epic mounten. Patchen kommer antagligen om 1-2 veckor, så jag vet inte om det är värt det. Har råd med det utan problem. Har redan köpt riding skillen och sitter på 2000g, men vill helst spara pengarna för gems och enchants som kommer kosta skjortan när man väl får lite bättre gear. Att Farma 200g är väl ingen konst nu för tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Att Farma 200g är väl ingen konst nu för tiden? Det var inte det som var frågan. Jag funderar på om det är värt att slänga ut dom 200g på en mount som jag aldrig kommer använda igen efter att jag gjort questen för Swift Fly Form som kommer om 1-2 veckor. Pengar har jag som sagt redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Det var inte det som var frågan. Jag funderar på om det är värt att slänga ut dom 200g på en mount som jag aldrig kommer använda igen efter att jag gjort questen för Swift Fly Form som kommer om 1-2 veckor. Pengar har jag som sagt redan. Köp den, orka vänta 2 veckor på en jävla update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Köp den, orka vänta 2 veckor på en jävla update. Har ju Fly Form redan, så det är inte så farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Har ju Fly Form redan, så det är inte så farligt. Visst, men orka flyga i 60%, går fan snabbare att rida med 100% mount då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Visst, men orka flyga i 60%, går fan snabbare att rida med 100% mount då. Fågelvägen är alltid snabbare och du slipper oroa dig för agro. Men men, få väl se. Köper jag den så köper jag den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Fågelvägen är alltid snabbare och du slipper oroa dig för agro. Men men, få väl se. Köper jag den så köper jag den. Om du ändå har farmat så mycket pengar (Köpt? Skiter jag I men det brukar man få göra nu när pots är cpdyrt) Så borde du, enligt mig få nöja dig med att köpa epic flying mount, ha roligt 1-2-3 veckor och sen göra questet, 200g dom här dagarna är inte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Har du herbalism/mining eller om du har många questar kvar som du ska göra innan patchen så köp den. Fast vänta till imorgon ifall patchen skulle komma då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts