Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hur gör man med blacksmithing jag har aldrig fattat det!

kolla jag ska göra en sak men föra tt göra den behöver jag 5 copper bars och jag har cirka 8 copper ore hur gör jag då om copper oren till copper bars?

Du lärde dig en grej som heter smelting också. Använt den. Finns i nånstans bland dina talents.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man är i lvl 60 är det enkelt att käna en guld då?

LOL?

jag är 49 och fall jag får en grå sak kan jag sälja den för 80 s+ lixom, skulle tänka mig att en lvl 60 kan tjäna guld fortare än snabbast :P

banne med vad gött, snart lvl 50, the nuber of POWAH! eller a.. :lol: lvl 60 är bättre men.. ni vet.. jag tar ju vem osm helst nu :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL?

jag är 49 och fall jag får en grå sak kan jag sälja den för 80 s+ lixom, skulle tänka mig att en lvl 60 kan tjäna guld fortare än snabbast >_<

banne med vad gött, snart lvl 50, the nuber of POWAH! eller a.. :lol: lvl 60 är bättre men.. ni vet.. jag tar ju vem osm helst nu :rolleyes:

.även Stell & Urkas? och Onyxia? :P!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, man tjänar väl runt 1½g för varje grå sak man hittar. Fast man slösar ju desto mer också. När jag var lvl59 hade jag 150g. När jag blev 60 så sjönk det till 125g istället. Kostar att träna. :\

Fast nu har vi ju iaf börjat försöka skaffa nyckel till UBRS. Fast jag har varit en gång där redan som MT. Var rätt skoj. Lite sunk bara att min prälle inte var världens bästa på att hela. Dog när jag tankade Drakkisath. O så sög ju resten av warriorsarna också. För ingen tog aggro från honom sen, så han bara kutade runt o jagade första bästa han hittade. :\

Förslag till er som kör warriors föresten (iom att det är väldigt många newbies här).

Om ni kör instancer o ni är tanken. Då är erat jobb är att hålla aggron. Alltså så mobsen slår på er. Ni ska ta all skada för det är ni som klarar det bäst. Och när ni tar all skada så har eran helare betydligt lättare att hela. För då behöver han bara konsentrera er på er.

Och när ni tankar. Kör med ett 1h vapen och en sköld. Och så kör ni defencive stance. Och när ni gör det så tauntar ni om ni inte har aggron och sen spammar ni 2-3 sunder armor vilket gör att ni troligtvis kommer behålla aggron. Och så om det finns flera mobs så kan ni ju taunta nästa o göra samma sak på.

Sen är ju bara frågan vem som orkar läsa allt det där. :rolleyes:

Men iaf, sunder armor är den viktigaste grejen om ni ska hålla aggro. O så kickar man rougen ur gruppen om han/hon skulle få för sig att använda expose armor...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon alliance här på Burning Legion som kan hjälpa mig ganska snabbt?

Jag är horde där och tänkte ge mina pengar till min alliance då som jag kommer skapa.

Alliancen som jag får hjälp av lägger då in något på AH i Gadetzan och jag betalar alla mina pengar för att köpa det itemet (något grått).

Sedan har alliancen fått mina pengar och då skapar jag en alliance och den som har hjälpt mig då ger mina pengar.

Tack på förhand.

Redigerad av Addepladde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor