Mark Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Skaffade Khorium Pants igår, adjö mina kära Judgement Legplates Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Skaffade Khorium Pants igår, adjö mina kära Judgement Legplates Gz Själv blev man precis revered med Lower City Nu är man revered med...Sha'tar, Cenarion, Lowercity..Bara thrallmar och CoT kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Kravlat dig ut ur heroic underbog för att skriva en helt retarded post? Vadå retarded post? Lär väl vara ett skitguild om du kommer in å blir officer dirr. Alla väletablerade bra guilds brukar ha officerare de kan lita på och byter inte ut de bara sådär. Och nej, jag kravlade mig inte ur heroic underbog. om nånting så är det väl hsa/portala ut. Dock har det inte blivit mycke heroics på sistone iochmed levlandet av en draenei warrior. Dinga precis 70 dock å börjat skaffa rep så blir väl lite heroics snart igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Och nej, jag kravlade mig inte ur heroic underbog. om nånting så är det väl hsa/portala ut. Dock har det inte blivit mycke heroics på sistone iochmed levlandet av en draenei warrior. Dinga precis 70 dock å börjat skaffa rep så blir väl lite heroics snart igen. Bahahahhahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Over the coming months, we will continue to take an active and aggressive stance against botting, as well as work to resolve other issues such as in-game advertising for the sale of World of Warcraft content and for-pay power-levelling services. Many account closures come as the direct result of tips reported to our GMs in game or emailed to our Hacks Team by legitimate World of Warcraft players, and we thank you for your assistance in preserving the integrity of the game experience. Goldsellers. Går verkligen mig på nerverna :'( Så JÄVLA cp att få det 2 gånger/minut när man är Heroic/raid Så jävla svårt är det la inte att tanka ner spamsentry eller stfu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Så jävla svårt är det la inte att tanka ner spamsentry eller stfu? JOpp Ska göra det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Det pågår en debatt för och emot addons i mitt guild nu. Det börjar spåra ur värre än en San Andreas bigfoot tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Det pågår en debatt för och emot addons i mitt guild nu. Det börjar spåra ur värre än en San Andreas bigfoot tråd. Varför ska man va emot addons? Gör det skönare och spela i vissa fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Vissa addons är jävligt sköna att ha faktiskt, sen kanske man tycker om att tweaka lite, ser inget fel i det. Fast sen tycker jag samtidigt att man ska kunna spela utan addons också, man ska inte förlita sig för mycket på dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Varför ska man va emot addons? Gör det skönare och spela i vissa fall Addons drar bara massa onödigt minne. Det är inget fel på standard UI. Vissa addons är nyttiga, t.ex. lootaddons och sådant, men t.ex. Ace och likanade som byter utseende på ALLT är bara helt onödigt. Faktist, även om det blir lite snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 (redigerad) Jag har i princip bara funktionella AddOns, jag har i för sig ändrat utseendet på Unitframes och spells, men det ser jag också som funktionellt eftersom det tar lite mindre plats på skärmen vilket behövs eftersom jag spelar på skoldatorn - 1024x768. När jag skaffar min nya dator, då fan kommer jag ha gott om plats på skärmen! Edit. Juste, Gruul och Magtheridon ikväll. Redigerad 6 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Addons drar bara massa onödigt minne. Det är inget fel på standard UI. Vissa addons är nyttiga, t.ex. lootaddons och sådant, men t.ex. Ace och likanade som byter utseende på ALLT är bara helt onödigt. Faktist, även om det blir lite snyggare. Jag säger det samma, Orginal UI är grymt bra, jag tkr det funkar bra som det är även i PvP som i Instance, så varför klaga? Hur är det man säger? L2P ni addon freaks Jag har i princip bara funktionella AddOns, jag har i för sig ändrat utseendet på Unitframes och spells, men det ser jag också som funktionellt eftersom det tar lite mindre plats på skärmen vilket behövs eftersom jag spelar på skoldatorn - 1024x768. När jag skaffar min nya dator, då fan kommer jag ha gott om plats på skärmen! Edit. Juste, Gruul och Magtheridon ikväll. Klaga inte på 1024x768, jag kör alltid med det (fast min dator klara högre ) kör jag med större tkr jag det blir för litet och kör jag med mindre så blir det bara trångt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag säger det samma, Orginal UI är grymt bra, jag tkr det funkar bra som det är även i PvP som i Instance, så varför klaga? Hur är det man säger? L2P ni addon freaks Klaga inte på 1024x768, jag kör alltid med det (fast min dator klara högre ) kör jag med större tkr jag det blir för litet och kör jag med mindre så blir det bara trångt ^^ Kör också med 1024x768 + UI scale så det blir mindre så man får plats med annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Hej. Har problem med min lvl 13 Orc Warrior kan ej göra blacksmithing jag har köpt en Blacksmith Hammer och jag kollar vad jag behöver då står det röd text på blacksmith hammer. Men jag har det. Men min kompis kan göra det hur f*n ska jag göra detta. Orkar ej med detta j*vla problemet! Och jag har lärt mig ochså blacksmithing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Original UI:t är ju så jävla fult! Jag fattar inte hur man kan spela så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Original UI:t är ju så jävla fult! Jag fattar inte hur man kan spela så. Det är Blizzard själv som har designat det, så jag tror faktiskt dom tänkte till lite när dom gjorde det så att det faktiskt går att spela så. Själv kör jag med endast ett addon nu. Map Coords, eller vad den då heter. Enda addonet jag behöver för tillfället, men kommer väl att fixa CTRA, threatmeter m.m när jag börjar raida igen. Och JA, jag klarar av att spela med endast ett addon... ett addon ett addon ett addon ett addon ett addon.. Guilden testa Gruul ikväll, eller skulle testa han, vet inte hur det gick än. Gissar på en enorm wipefest. Såg på nyaste Mr Bean filmen ikväll, annars hade jag varit med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag säger det samma, Orginal UI är grymt bra, jag tkr det funkar bra som det är även i PvP som i Instance, så varför klaga? Hur är det man säger? L2P ni addon freaks Klaga inte på 1024x768, jag kör alltid med det (fast min dator klara högre ) kör jag med större tkr jag det blir för litet och kör jag med mindre så blir det bara trångt ^^ Har du ens testat AddOns någon gång? Ingen har påstått att Original UI inte fungerar men man kanske vill ha något mer funktionellt. I övrigt är ni från vettet om ni kör med 1024x768 när ni kan ha högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 (redigerad) Har du ens testat AddOns någon gång? Ingen har påstått att Original UI inte fungerar men man kanske vill ha något mer funktionellt. I övrigt är ni från vettet om ni kör med 1024x768 när ni kan ha högre. Jag ser inte varför original UI INTE skulle vara funktionellt. Du kan använda spells, du kan använda backpack, lätt att se sin latency, knappar till det mesta, så varför och varför är det inte funktionellt? Redigerad 6 maj, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag ser inte varför original UI INTE skulle vara funktionellt. Du kan använda spells, du kan använda backpack, lätt att se sin latency, knappar till det mesta, så varför och varför är det inte funktionellt? Mer funktionellt. Han skrev aldrig att orginal interfacet är ofunktionellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Mer funktionellt. Han skrev aldrig att orginal interfacet är ofunktionellt. Förstår inte hur det kan bli mer funktionellt om allt redan finns på orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts