Xazzi Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Vafan, vet att det är warrior-grejer men dom är jävligt snygga Och hemsk spec vet jag inte vad du pratar om? Vad är det för hemskt med den? ^^ Du verkar bara Ha klickat lite här och där när du dingat..1/5 ...2/5....1/2..Inga fulla points i nästan någon talent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Du verkar bara Ha klickat lite här och där när du dingat..1/5 ...2/5....1/2..Inga fulla points i nästan någon talent... Hehe, är inne på mitt första gamecard så jag är noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Lightning Bolt är vär nature spelldamage? Blundar och hoppas jag har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 (redigerad) Hehe, är inne på mitt första gamecard så jag är noob Improved concussive är helt värdelöst om du inte lirar pvp, tabort det. Lika med Improved Hunter's Mark. Lightning Bolt är vär nature spelldamage?Blundar och hoppas jag har rätt Ja Redigerad 2 maj, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Då var man äntligen klar GZ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Mm men detta är all lore du kan få tag i i princip ^^ Långt ifrån. Vill man läsa lore så är det wowwiki som gäller. Och då menar jag, läs något och klicka dig vidare. Själv satt och och läste om Nefarian loot när jag till slut, 5 timmar senare komde allt om de 5 olika dragonflightsen och varför dom är arga på varandra. Det var så allt började. Senaste loren jag lästa måste vara om.. Alla orcclaner som finns, och vilka som är ledare och vad dom står för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Blev officer efter typ två veckor i guildet..... är man kunglig så e man Eller så är du i sämsta guildet och de hade bara cpnoobs redan och du råkade vara lite mindre noobig. Eller så är du prinsen och jag misslyckas totalt :< Redigerad 3 maj, 2007 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Improved concussive är helt värdelöst om du inte lirar pvp, tabort det. Lika med Improved Hunter's Mark. Okej, ska tänka på det nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Eller så är du i sämsta guildet och de hade bara cpnoobs redan och du råkade vara lite mindre noobig. Eller så är du prinsen och jag misslyckas totalt :< Kravlat dig ut ur heroic underbog för att skriva en helt retarded post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Jag och några polare har gjort ett 3v3 arena team. Vi heter "IHAVECANDYGETINTHEVAN". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Jag och några polare har gjort ett 3v3 arena team. Vi heter "IHAVECANDYGETINTHEVAN". IMBA namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Jag och några polare har gjort ett 3v3 arena team. Vi heter "IHAVECANDYGETINTHEVAN". Haha Mja, Karazhan idag får man hoppas på Va Heroic Mech nyss, Tog första bossen och dom 2 minibossarna Efter så drog vi, fortsätter imorgon nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Jag och några polare har gjort ett 3v3 arena team. Vi heter "IHAVECANDYGETINTHEVAN". zomg u stole the name Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 zomg u stole the name Var faktiskt inte jag som kom på det, DON'T BLAME ME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Sökte på mitt namn i Armory, och tydligen finns det en Zombyra i princip varenda realm. o.O Samma sak med mitt guild, The League. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 (redigerad) That's the World of Warcraft That you play Redigerad 5 maj, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 That's the World of Warcraft That you play Sämst, usch vad dålig den var. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Alla har väl hört låter "MC Raiders"? Dom har gjort en ny låt iaf, "Learn 2 Play". Enjoy! Måste bara länka till Snacky's Journal också. Sjukt rolig video! Tada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Alla har väl hört låter "MC Raiders"? Dom har gjort en ny låt iaf, "Learn 2 Play". Enjoy! Måste bara länka till Snacky's Journal också. Sjukt rolig video! Tada! Snackys' Journal var ju asskön. In our continued efforts to combat cheating in World of Warcraft, more than 114,000 accounts have been closed across Europe in the month of April for the use of “bot” programs. The banned accounts were taking part in activities that violate the World of Warcraft Terms of Use, specifically, using unauthorised third party programs to automate game-play. Such behaviour not only negatively impacts the game’s economy, it diminishes the achievements of those who play legitimately. It is our goal to provide a fair and enjoyable play experience for all World of Warcraft players. To aid us, we ask that you abide by the Terms of Use, which, among other things, provide for the security of your account details, payment methods and login information, all of which can be compromised if you choose to use third-party services or programs. Over the coming months, we will continue to take an active and aggressive stance against botting, as well as work to resolve other issues such as in-game advertising for the sale of World of Warcraft content and for-pay power-levelling services. Many account closures come as the direct result of tips reported to our GMs in game or emailed to our Hacks Team by legitimate World of Warcraft players, and we thank you for your assistance in preserving the integrity of the game experience. Bottare, beware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Over the coming months, we will continue to take an active and aggressive stance against botting, as well as work to resolve other issues such as in-game advertising for the sale of World of Warcraft content and for-pay power-levelling services. Many account closures come as the direct result of tips reported to our GMs in game or emailed to our Hacks Team by legitimate World of Warcraft players, and we thank you for your assistance in preserving the integrity of the game experience. Goldsellers. Går verkligen mig på nerverna :'( Så JÄVLA cp att få det 2 gånger/minut när man är Heroic/raid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts