Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Finns det andra sätt än att lämmna in runecloth eller göra quest för att få rep med SW? Har gjort dem flesta quest jag har hittat, har gjort alla quest i startstället, Goldshire och dem flesta i Westfall. Finns det quest någon annan stans för rep med SW? Eller måste jag lämmna in massa runecloth?

Armory Profil: http://armory.wow-europe.com/#character-sh...&n=Dariuius

trailen går bort i morron så då jävlar i det ska man lvla med polare. Börjar gå om en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det andra sätt än att lämmna in runecloth eller göra quest för att få rep med SW? Har gjort dem flesta quest jag har hittat, har gjort alla quest i startstället, Goldshire och dem flesta i Westfall. Finns det quest någon annan stans för rep med SW? Eller måste jag lämmna in massa runecloth?

trailen går bort i morron så då jävlar i det ska man lvla med polare. Börjar gå om en.

Duskwood :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjahaha..Nu har jag fixat Masters Key :wub: Tog ungefär 2-3 Dagar O göra hela attunamenten, Ganska så lyckade grouper varje gång :wub: Var I bm Idag, Shadow priest Med en Paladin som healer, Mage som Addkilled O en random Rogue Och jag i teddyform som Tank. = Vi ägde :) Shadowpriest's kan verkligen pressa ut en jävla dmg :)))

What Is that? It's A Bird? It's a Airplane? Or is it superman? No! It's BEAREYE :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Duskwood, Redridge mountains =)

Edit:

It's a bucket! It's a helm! ....It's... a gnome warrior!

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joinade en "ny" guild igår (Illuminati slog sig ihop med en annan guild för någon vecka sen, var väldigt skeptisk mot detta men har som sagt kommit på bättre tankar), Nooblings for Hire, som förhoppningsvis blir en rätt bra raiding guild. Vad jag vet har vi bara tagit ner en boss i Karazhan, men men... :ph34r:

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjahaha..Nu har jag fixat Masters Key :wub: Tog ungefär 2-3 Dagar O göra hela attunamenten, Ganska så lyckade grouper varje gång :wub: Var I bm Idag, Shadow priest Med en Paladin som healer, Mage som Addkilled O en random Rogue Och jag i teddyform som Tank. = Vi ägde :) Shadowpriest's kan verkligen pressa ut en jävla dmg :) ))

What Is that? It's A Bird? It's a Airplane? Or is it superman? No! It's BEAREYE :ph34r:

3 dagar?!

Jag drog till DWP direkt när jag dingade 70 (vilket var vid 9-tiden på morgonen). Vid 10 var jag i Shadow Lab, och redan en timme efter det så hade jag min första keyfragment. Jag soloade gubben i Steamvaults och hade turen att medans jag var dör inne så fick jag förfrågan om att tanka Arcatraz.

När jag skulle till Medivh så hade jag aldrig satt min fot i CoT, så min grupp fick speedrunna Old Hillsbrad för att jag skulle kunna komma in i Black Morass. Det gick också väldans snabbt.

09:00-10:00: DWP quests och åka till Dalaran, sen HS'a till Shattrah

10:00-11:00: Shadowlabs och få första fragment

11:00-12:30: Solo Steamvaults, och en lycket Arcatraz run

12:30-14:00: Old Hillsbrad och Black Morass, och sen HS'a till Shattrah

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3 dagar?!

Mja, 3 Dagar. Inte precis Huntat efter en group för att jag ändå ska raida efter respeck till rest0, så attunamentet va inget jag skynda med direkt. Stack nästan bara till de olika instancerna när det va guildet som skulle dit Och dom behövde en tank :ph34r:

Förresten, har ni varit i Scc än? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor