gizmo91 Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) Prince till 3% på första tryet. Pottad till tusen är jag, ~14k mana, ~1.5k+ healing, 130mp5 =) Nu gick han ner, Bågen, hunter, mage, lock t4 och spelldmg necket droppade Redigerad 29 april, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 http://armory.wow-europe.com/#character-sh...r&n=Felicia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Gruul down. Dålig kvalitet på den bilden, fixar en annan imorgon. Min armoryprofil: http://armory.wow-europe.com/#character-sh...l&n=Sijenna Fixade min sista del i shadoweave- setet. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Finns det andra sätt än att lämmna in runecloth eller göra quest för att få rep med SW? Har gjort dem flesta quest jag har hittat, har gjort alla quest i startstället, Goldshire och dem flesta i Westfall. Finns det quest någon annan stans för rep med SW? Eller måste jag lämmna in massa runecloth? Armory Profil: http://armory.wow-europe.com/#character-sh...&n=Dariuius trailen går bort i morron så då jävlar i det ska man lvla med polare. Börjar gå om en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Yey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Finns det andra sätt än att lämmna in runecloth eller göra quest för att få rep med SW? Har gjort dem flesta quest jag har hittat, har gjort alla quest i startstället, Goldshire och dem flesta i Westfall. Finns det quest någon annan stans för rep med SW? Eller måste jag lämmna in massa runecloth? Armory Profil: http://armory.wow-europe.com/#character-sh...&n=Dariuius trailen går bort i morron så då jävlar i det ska man lvla med polare. Börjar gå om en. Duskwood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Mjahaha..Nu har jag fixat Masters Key Tog ungefär 2-3 Dagar O göra hela attunamenten, Ganska så lyckade grouper varje gång Var I bm Idag, Shadow priest Med en Paladin som healer, Mage som Addkilled O en random Rogue Och jag i teddyform som Tank. = Vi ägde Shadowpriest's kan verkligen pressa ut en jävla dmg )) What Is that? It's A Bird? It's a Airplane? Or is it superman? No! It's BEAREYE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) Finns det andra sätt än att lämmna in runecloth eller göra quest för att få rep med SW? Har gjort dem flesta quest jag har hittat, har gjort alla quest i startstället, Goldshire och dem flesta i Westfall. Finns det quest någon annan stans för rep med SW? Eller måste jag lämmna in massa runecloth? Armory Profil: http://armory.wow-europe.com/#character-sh...&n=Dariuius trailen går bort i morron så då jävlar i det ska man lvla med polare. Börjar gå om en. Duskwood, Redridge mountains =) Edit: It's a bucket! It's a helm! ....It's... a gnome warrior! Redigerad 30 april, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) Joinade en "ny" guild igår (Illuminati slog sig ihop med en annan guild för någon vecka sen, var väldigt skeptisk mot detta men har som sagt kommit på bättre tankar), Nooblings for Hire, som förhoppningsvis blir en rätt bra raiding guild. Vad jag vet har vi bara tagit ner en boss i Karazhan, men men... Redigerad 30 april, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Duskwood Duskwood, Redridge mountains =) Tackar, bara att fortsätta. Horsie here I come! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Mjahaha..Nu har jag fixat Masters Key Tog ungefär 2-3 Dagar O göra hela attunamenten, Ganska så lyckade grouper varje gång Var I bm Idag, Shadow priest Med en Paladin som healer, Mage som Addkilled O en random Rogue Och jag i teddyform som Tank. = Vi ägde Shadowpriest's kan verkligen pressa ut en jävla dmg )) What Is that? It's A Bird? It's a Airplane? Or is it superman? No! It's BEAREYE 3 dagar?! Jag drog till DWP direkt när jag dingade 70 (vilket var vid 9-tiden på morgonen). Vid 10 var jag i Shadow Lab, och redan en timme efter det så hade jag min första keyfragment. Jag soloade gubben i Steamvaults och hade turen att medans jag var dör inne så fick jag förfrågan om att tanka Arcatraz. När jag skulle till Medivh så hade jag aldrig satt min fot i CoT, så min grupp fick speedrunna Old Hillsbrad för att jag skulle kunna komma in i Black Morass. Det gick också väldans snabbt. 09:00-10:00: DWP quests och åka till Dalaran, sen HS'a till Shattrah 10:00-11:00: Shadowlabs och få första fragment 11:00-12:30: Solo Steamvaults, och en lycket Arcatraz run 12:30-14:00: Old Hillsbrad och Black Morass, och sen HS'a till Shattrah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 N1, Stell. Guildpicture från Gruul, kan ni se mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) DWP? Btw Sijenna, tror det är du som står snett bakom gnomen i rosa hår.. Redigerad 30 april, 2007 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) DWP? Deadwind Pass -- Igår gick alltså Prince ner, oh sedan på första försöket så gick Terestian illhoof ner också bara skit loot som vanligt. Netherspite idag, gruul på onsdag =) Redigerad 30 april, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 3 dagar?! Mja, 3 Dagar. Inte precis Huntat efter en group för att jag ändå ska raida efter respeck till rest0, så attunamentet va inget jag skynda med direkt. Stack nästan bara till de olika instancerna när det va guildet som skulle dit Och dom behövde en tank Förresten, har ni varit i Scc än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Btw Sijenna, tror det är du som står snett bakom gnomen i rosa hår.. Korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 http://armory.wow-europe.com/#character-sh...er&n=Ashyen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Mhm, då har man nått 200 BS, vad ska man välja? Armor eller Weapon? Jag är Warrior! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Mhm, då har man nått 200 BS, vad ska man välja? Armor eller Weapon? Jag är Warrior! Weaponsmith, så du kan få de imba BoP-vapnena i lvl 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Mhm, då har man nått 200 BS, vad ska man välja? Armor eller Weapon? Jag är Warrior! Armor är väl bra om du får för dig att raida på 70, dels för dig själv och även för andra i guilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts