Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Skulle inte gå annars på 56, om han inte var buffad till tusen...

Crittade 3003 i lvl 49 på en rogue. Hade bara Enrage just då, kanske 80 rage eller liknande. Hade nog fått mkt mer med Death wish och 100 rage också, så visst är det möjligt =)

Och de enda buffs som ökar execute-dmg är sådana som ökar ens dmg "across the board" t.ex Blessing of Auchindoun, Death Wish, Enrage.

Edit, jag är dum. ^^ kom på att du menade om det INTE var med execute.

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gogo epix farm..^^, Själv är man i Mech o farmar lite rep/Feralgear/restogear.. Va förövrgit I shadowlabs idag fixade första fragment till Kara attun :rolleyes: Yaya, Ska på tredje runnen nu ^^

Edit : ROFL, Healingmacen som polaren farmar efter..Hammer of the petient eller ngt ;-s Droppa nu 2x på 2 runs, HAHAHA xDDD

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen! Har formaterat om datorn idag, nu funkar både datorn och WoW felfritt(!), så nu kan jag ÄNTLIGEN börja lira på min egen dator igen! :(

Gz gz!

Väntar fortfarrande på att blizzard ska ta bort min 10 dagar trail så jag kan lvla. Tycker det tar en jävla tid att få svar från mail, dem första mailen tog typ 1 dag. Det här har tagit 1 dag plus flera timmar, aja bara att vänta. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gz gz!

Väntar fortfarrande på att blizzard ska ta bort min 10 dagar trail så jag kan lvla. Tycker det tar en jävla tid att få svar från mail, dem första mailen tog typ 1 dag. Det här har tagit 1 dag plus flera timmar, aja bara att vänta. :(

Dom är Otroligt sega med mail. Kanske vore bättre att ringa :( Men när man ringer så säger dom att man ska skicka mail för dom är så jävla lata där xD Men då äre bara säga imot eftersom det går fixa där ; D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor