Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Wow, en vecka eller?

Jag var holy i cirka två veckor och avskydde det det så varför skulle jag testa mer? Jag har hela tiden sagt vad jag tycker inte och vad alla borde tycka så jag förstår verkligen inte vad ditt problem är.

Kan ju säga att tanking är det tråkigaste som finns och oftast syndabocken i partyt, rerolla för fan inte warrior! :shifty:

Har en kompis som varit mage skitlänge och nu älskar att tanka, följt av att heala. :D

Smaksak antar jag.

gizmo91: Det är ett underligt fenomen det där. Horde vinner oftast i AB och EOtS. WSG brukar sluta oavgjort, alliance vinner nästan alltid i AV. :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju säga att tanking är det tråkigaste som finns och oftast syndabocken i partyt, rerolla för fan inte warrior! ;)

Tanking > Healing som fan. Healing blir så jävla stressigt om man har en pissig grupp och alla andra tar skada förutom tanken. Att tanka så är det bara att dra ut på agrot som fan, sen är man som en odödlig mur som tar stryk. Hur gått som helst. Sedan jag blev 70 har jag vart healer i en instance, alla andra har jag tankat eller vart dps.

Finns det ett snabbt sätt att skaffa rep med Honor Hold utan att köra instancer?

Enda(?) sättet att få HH rep efter alla quester utan att göra instancer är att göra PvP questen.. 10rep/3 torn tagna. Absolut inget att rekomendera, då du får typ 2000 rep i en full Shattered Halls run.

Varför går majoriteten av alla matcher i AB åt helvete för Alliance? :'(

Du är i en dålig grupp/battleground. Jag vinner 90% av alla mina AB, WSG, AV. Det är bara när det kommer premades och jag inte är i premade som det brukar gå åt skogen.

Jag var holy i cirka två veckor och avskydde det det så varför skulle jag testa mer? Jag har hela tiden sagt vad jag tycker inte och vad alla borde tycka så jag förstår verkligen inte vad ditt problem är.

Mitt problem är att du inte har testat att vara healer, och därför inte ska uttala dig om hur dåligt det är. Okej om du inte tycker det är kul, men att säga att dom suger är bara fel.

Hade jag vart feral sen lvl 1 och sen dra över till Resto i 2 veckor skulle säkerligen jag också suga satan och tycka att det var värdelöst, men nu är det ju inte pga. speccen utan för eq'n och spelaren.

Du har dmg gear och är van att dps'a. Klart som fan att du kommer vara en dålig healer, inget fel med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt problem är att du inte har testat att vara healer, och därför inte ska uttala dig om hur dåligt det är. Okej om du inte tycker det är kul, men att säga att dom suger är bara fel.

Hade jag vart feral sen lvl 1 och sen dra över till Resto i 2 veckor skulle säkerligen jag också suga satan och tycka att det var värdelöst, men nu är det ju inte pga. speccen utan för eq'n och spelaren.

Du har dmg gear och är van att dps'a. Klart som fan att du kommer vara en dålig healer, inget fel med det.

Jag har inte uttalat mig om hur dåligt det är, jag har bara sagt att jag inte tycker om det och att jag tycker att DPS är roligare. ;)

I övrigt har jag ju helat i varje instance upp till 70, hade hunnit tröttna på det redan innan jag speccade om. Jag vantrivs verkligen som healer och jag tvivlar på att jag skulle tycka det var särskilt mycket roligare om jag gjorde det i ett år, punkt slut.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte uttalat mig om hur dåligt det är, jag har bara sagt att jag inte tycker om det och att jag tycker att DPS är roligare. ;)

I övrigt har jag ju helat i varje instance upp till 70, hade hunnit tröttna på det redan innan jag speccade om. Jag vantrivs verkligen som healer och jag tvivlar på att jag skulle tycka det var särskilt mycket roligare om jag gjorde det i ett år, punkt slut.

Whatever. Snacka inte skit om healing bara för du inte tycker om det i fortsättningen då så blir alla glada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en kompis som varit mage skitlänge och nu älskar att tanka, följt av att heala. :D

Smaksak antar jag.

gizmo91: Det är ett underligt fenomen det där. Horde vinner oftast i AB och EOtS. WSG brukar sluta oavgjort, alliance vinner nästan alltid i AV. >_<

Varierar ju från Battlegroup till Battlegroup antar jag.

I min Bg group vinner alltid Horde AB, AB och nästan alltid WSG så det är inge kul o lira på min ally (min Tauren och min Night elf är i samma grupp ^^)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ding 70. Kört Botanica Och Steamvaults idag en run. På steamvaults var det attans tur :) Fick druid staffen med nästan 50 spirit o typ 30 stam/int. mkt fint mkt fint. I botanica, klarade hela men Inge moonglade/Shoulderpads of the autumn droppa..Får köra imorn igen antar jag ;) Hlr på samlar till healing gear atm altså. 800+ healing just nu, med grön skit gear. Blir nog 1k+ healing när jag är klar me farmandet efter blåa healing :), Då äre respeck O kara/gruul's :lol: Goodnight ;d

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ding 70. Kört Botanica Och Steamvaults idag en run. På steamvaults var det attans tur :) Fick druid staffen med nästan 50 spirit o typ 30 stam/int. mkt fint mkt fint. I botanica, klarade hela men Inge moonglade/Shoulderpads of the autumn droppa..Får köra imorn igen antar jag ;) Hlr på samlar till healing gear atm altså. 800+ healing just nu, med grön skit gear. Blir nog 1k+ healing när jag är klar me farmandet efter blåa healing :) , Då äre respeck O kara/gruul's :lol: Goodnight ;d

Psst.

druid.wikispaces.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor