Nerheden Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Meh Man ska ju satsa på en spec..+ Om man får va feraldps I guildet, som stellan verkar få vara. Då ska man lätt va Feral o inget annat Heala ftw. Heala > DPS, Tank. Heala är fan skit kul i raider och 5 mana instancer. DPS kan väll vara roligt beror på vilken klass dock, och tanka är ush fy, inget kul, men heala är nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Siana: Vad heter damage mätaren? nvm Redigerad 23 april, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Heala ftw. Heala > DPS, Tank. Heala är fan skit kul i raider och 5 mana instancer. DPS kan väll vara roligt beror på vilken klass dock, och tanka är ush fy, inget kul, men heala är nice. Mja. Healing | Dps. Båda kan vara roliga, Jag tycker iallafall att att heala I raids Är mycket roligare än i 5man, Där är det dps som gäller, Men nu när stellan redan är på hugget efter T5 bitarna är det nog dags och bestämma sig för en spec Klart, Man kan ju fixa healing gear men..Blir lite sepe O fixa båda samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Mja. Healing | Dps. Båda kan vara roliga, Jag tycker iallafall att att heala I raids Är mycket roligare än i 5man, Där är det dps som gäller, Men nu när stellan redan är på hugget efter T5 bitarna är det nog dags och bestämma sig för en spec Klart, Man kan ju fixa healing gear men..Blir lite sepe O fixa båda samtidigt Varför då? Har han tid och ork att sammla på sig allt så varför inte? En dag kanske han vill speca resto och en annan vill han springa runt i monkin form. Då är det lika bra att sammla på sig, sen om ingen vill ha sakerna eftersom dem har raidat ett tag så kan han lika bra ta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Meh Man ska ju satsa på en spec..+ Om man får va feraldps I guildet, som stellan verkar få vara. Då ska man lätt va Feral o inget annat Resto, Cat och Bear. Spelar ingen roll om jag kör feral i raids. Skulle jag vilja heala så skulle jag vara värdelös och obrukbar i feralgear. Klart man ska satsa på en spec. Jag tar såklart feral på T4/T5, men kommer ändå försöka få tag på bästa healingsakerna som finns som inte är tier. ___________________ ____ __ _ Fint idag. Blev inget SSC, men något bättre. Kazzak var uppe idag igen, så vi smekte ner honom snabbt som ögat. Efter det så såg vi att Doomwalker var uppe så vi dödade honom också. Så nu är det 3 first kills för guildet denna vecka. http://img453.imageshack.us/img453/1362/doomwalkerpc0.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Heala ftw. Heala > DPS, Tank. Heala är fan skit kul i raider och 5 mana instancer. DPS kan väll vara roligt beror på vilken klass dock, och tanka är ush fy, inget kul, men heala är nice. Jag har inte tankat så det kan jag inte uttala mig om, men jag tycker att det är mycket roligare att DPS:a än att hela. Det är inte så farligt att hela i en raid eller en instance, men det som är jobbigt är att du är så försvarslös i PvP. Förr eller senare vill man ju dra sig tillbaka med sin fina gear och bara PvP:a, och då är det inte särskilt roligt när man bara har en massa healinggear så man blir tvingad att heala. Alla vet ju att healern attackeras först i PVP, tro mig, hela i PvE är en sak, men i PvP är det pyton (dock väldigt tacksamt). StellHell: Vad är det för server du spelar på? Verkar vara galen progress där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 StellHell: Vad är det för server du spelar på? Verkar vara galen progress där. Han spelar på Sunstrider, tihiii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Jag har inte tankat så det kan jag inte uttala mig om, men jag tycker att det är mycket roligare att DPS:a än att hela. Det är inte så farligt att hela i en raid eller en instance, men det som är jobbigt är att du är så försvarslös i PvP. Förr eller senare vill man ju dra sig tillbaka med sin fina gear och bara PvP:a, och då är det inte särskilt roligt när man bara har en massa healinggear så man blir tvingad att heala. Alla vet ju att healern attackeras först i PVP, tro mig, hela i PvE är en sak, men i PvP är det pyton (dock väldigt tacksamt). StellHell: Vad är det för server du spelar på? Verkar vara galen progress där. 1. Du är snål 2. Du är antingen PvP eller PvE, finns inget mittemellan Vill du så gärna PvPa så får du helt enkelt respeca och sen respeca tillbaka. Dyrt som satan och du kommer inte vilja PvPa efter det. f.ö. så kan det vara väldigt underhållande att vara healer i PvP också faktist. Bara man har bra grupp som vet att man kommer behöva skydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) 1. Du är snål 2. Du är antingen PvP eller PvE, finns inget mittemellan Vill du så gärna PvPa så får du helt enkelt respeca och sen respeca tillbaka. Dyrt som satan och du kommer inte vilja PvPa efter det. f.ö. så kan det vara väldigt underhållande att vara healer i PvP också faktist. Bara man har bra grupp som vet att man kommer behöva skydd. Jag snackar om att man ska PvEa tills man har riktigt bra gear och är trött på PvE, och då specca om och PvPa ett jävla tag, då blir det ju inte så slöseri med pengar. Jag talar om vad jag tyckte nu, och jag gillar verkligen inte healing i PvP. Det är klart att om man har en bra grupp är det najs, men tänk om du känner för att dra en BG någon gång? Eller om du skulle stöta på en fiende i world PvP? Då är man i princip såld, i BGs kan man klara sig om man hittar en bra partner, men det gav jag upp för längesen, folk är för korkade för att lagspela. Redigerad 24 april, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Magtheridon igår, 99%. Nästa gång tar vi han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag snackar om att man ska PvEa tills man har riktigt bra gear och är trött på PvE, och då specca om och PvPa ett jävla tag, då blir det ju inte så slöseri med pengar. Jag talar om vad jag tyckte nu, och jag gillar verkligen inte healing i PvP. Det är klart att om man har en bra grupp är det najs, men tänk om du känner för att dra en BG någon gång? Eller stöta på en fiende i world PvP? Då är man i princip såld, i BGs kan man klara sig om man hittar en bra partner, men det gav jag upp för längesen, folk är för korkade för att lagspela. 1vs1 PvP när du är en bra gearad healer med mycket +heal och mp5 så är du absolut inte körd. Du kan utheala personens skada, och med mycket mp5 så kommer du inte gå OOM och kommer kunna äga upp honom och samtidigt ha fullt med liv för minimalt använt mana. Att PvE'a fram tills man tröttnar och sen specca om är en väldigt bra idé. Har många i min guild som speccar PvP och skaffar gladiator eq för att sen specca tillbaka till PvE. Då har dom sjuk eq (gladiator seten är sjuka, och har i princip dom bästa vapnen atm) Är själv sugen på att skaffa mig Arena macen till druiden, då den är helt sjuk. Gladiator's Maul Binds when picked up Two-Hand Mace 161 - 327 Damage Speed 3.60 (67.9 damage per second) +32 Strength +48 Stamina Durability 120 / 120 Requires Level 70 Equip: Improves hit rating by 17 (1.1%@70). Equip: Improves critical strike rating by 32 (1.4%@70). Equip: Improves your resilience rating by 25 (0.6%@70). Equip: Increases attack power by 654 in Cat, Bear, Dire Bear, and Moonkin forms only. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 1vs1 PvP när du är en bra gearad healer med mycket +heal och mp5 så är du absolut inte körd. Du kan utheala personens skada, och med mycket mp5 så kommer du inte gå OOM och kommer kunna äga upp honom och samtidigt ha fullt med liv för minimalt använt mana. Har mött en priest i guilden som körde den taktiken, healade sig och dispellade mina dotar, och manaburnade mig. Fungerar väl fast inget jag skulle tycka var särskilt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Har mött en priest i guilden som körde den taktiken, healade sig och dispellade mina dotar, och manaburnade mig. Fungerar väl fast inget jag skulle tycka var särskilt roligt. Roligt och försvarslös är väl ändå två helt skilda saker. Du har vart shadow sen lvl 1, så var du har att säga om saker egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Roligt och försvarslös är väl ändå två helt skilda saker. Du har vart shadow sen lvl 1, så var du har att säga om saker egentligen? Har jag ju inte. Skrev ovan att jag inte skulle uttala mig om tank, men holy har jag allt varit både PvE och PvP. Gick Karazhan som holy i början, och även en hel del battlegrounds och arena. Hade ingen chans att klara mig i world PvP om man helt stötte på en horde, och det var helt hopplöst att försöka farma, främst det fick mig att ogilla healing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Har jag ju inte. Skrev ovan att jag inte skulle uttala mig om tank, men holy har jag allt varit både PvE och PvP. Gick Karazhan som holy i början, och även en hel del battlegrounds och arena. Hade ingen chans att klara mig i world PvP om man helt stötte på en horde, och det var helt hopplöst att försöka farma, främst det fick mig att ogilla healing. Wow, en vecka eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag har inte tankat så det kan jag inte uttala mig om, men jag tycker att det är mycket roligare att DPS:a än att hela. Det är inte så farligt att hela i en raid eller en instance, men det som är jobbigt är att du är så försvarslös i PvP. Förr eller senare vill man ju dra sig tillbaka med sin fina gear och bara PvP:a, och då är det inte särskilt roligt när man bara har en massa healinggear så man blir tvingad att heala. Alla vet ju att healern attackeras först i PVP, tro mig, hela i PvE är en sak, men i PvP är det pyton (dock väldigt tacksamt). StellHell: Vad är det för server du spelar på? Verkar vara galen progress där. Kan ju säga att tanking är det tråkigaste som finns och oftast syndabocken i partyt, rerolla för fan inte warrior! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Kan ju säga att tanking är det tråkigaste som finns och oftast syndabocken i partyt, rerolla för fan inte warrior! Håller med, vet ingenting hur det är nu, men jag var överst på DPS listan i raids jämt förr, hatade o tanka, älskar där emot att heala, körde resto på min 40 druid faktist älskar att heala, hatar att tanka, så det är jävligt olika där vad man tycker har jag märkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Finns det ett snabbt sätt att skaffa rep med Honor Hold utan att köra instancer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Finns det ett snabbt sätt att skaffa rep med Honor Hold utan att köra instancer? Beror på, om du inte gjorde alla questen i HFP så kan du ju göra dom, ger ganska bra med rep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Varför går majoriteten av alla matcher i AB åt helvete för Alliance? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts