Sikorka Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Har gjort en massa quests idag, fixat ny healing staff, nya shoulders och ny head som jag ska fixa socket till nu. Bråkade sedan med 2 st guildmedlemmar som sa att balance var det sämsta trädet i hela spelet och att jag skulle bli kickad om jag inte speccade full resto. Sedan kom guildledaren och sa att som skulle hålla käft och förklarade att den enda anledningen att jag var i guilden var pga att var balance speccad. Boostade sedan IceCandys shammy igenom shadowfang keep och blackfathom depps och hon fick ett par fina blue dropps. ^__________^ sry4badquality. Redigerad 22 april, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Körde Zg idag för första gången, gick väl skapligt som OT, fick nån back som första bossen dropa, Wipe:a 2ggr på andra bossen, troligen mest för att vi hade många random ppl med oss och 10 var 60- Körde ochså nyss ZG. 5 man ;D Kom dock inte ens till första bossen innan alla leava ;C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Körde Gruul's ikväll! Var jävligt kul, skönt att det inte är så många trash mobs. T4 shoulders gick till en dr00d (snacka om att jag ville ha dem, men jag är ju ändå bara trial). Vi fick ner Gruul till 8% som bäst, nästa gång tar vi honom! Lägger upp screens imorgon. Låg högst upp på DPS-listan flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 HI LOL! KEKEKEK! Magheridon är keffloldöd. http://img440.imageshack.us/img440/6905/magld5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 HI LOL! KEKEKEK! Magheridon är keffloldöd. http://img440.imageshack.us/img440/6905/magld5.jpg Oj, najs. Någon blev glad över T4- chestpiece må jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 HI LOL! KEKEKEK! Magheridon är keffloldöd. http://img440.imageshack.us/img440/6905/magld5.jpg Kirra invite till din guild så transferrar jag dirr lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Blir förhoppningsvis LAN till helgen, ska få låna en polares dator (bara jag och han som ska LANa..), ledig måndag-tisdag också och slutar på torsdag...Långhelg \o/! Spelade några timmar igår på hans dator, ca 3-4 bars till lvl 67 nu Redigerad 23 april, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Bilder från Gruul! Första wipe, spana in Damagemeter. Vi resettade den efter varje wipe men jag klättrade för det mesta längst upp ändå. Vi fick som sagt ner honom till 8%. Nej, min Damagemeter är inte osynkroniserad. Jag frågade en kompis som också var där, och hans visade samma. Redigerad 23 april, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Kirra invite till din guild så transferrar jag dirr lol Lollerblades, sugen på chest? Aja, SSC idag och imorgon. Förhoppningsvid så blir det T5 för några av oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Lollerblades, sugen på chest? Aja, SSC idag och imorgon. Förhoppningsvid så blir det T5 för några av oss. Halft, vi har kört trys på Mag men har inte lyckats bra än. Men mest för att Class Leadern i min nuvarande guild är en retard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Magtheridon video (Shaman POW) Soetisen Tuem som filmade våran kill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Magtheridon video (Shaman POW) Soetisen Tuem som filmade våran kill. Fyfan för dig din gris! Det var ju inte så längesen du dingade 70, har inte du typ fortfarande en massa gröna/blå? Så får du göra Magtheridon... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Bilder från Gruul! Första wipe, spana in Damagemeter. Vi resettade den efter varje wipe men jag klättrade för det mesta längst upp ändå. Vi fick som sagt ner honom till 8%. Nej, min Damagemeter är inte osynkroniserad. Jag frågade en kompis som också var där, och hans visade samma. Sweet interface, me like. Vad kör du för UI? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Bilder från Gruul! Vi fick som sagt ner honom till 8%. Nej, min Damagemeter är inte osynkroniserad. Jag frågade en kompis som också var där, och hans visade samma. Vad använder du för addon för att ändra alla olika partys man kan lägga ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 ACE 2 är det Siana använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Fyfan för dig din gris! Det var ju inte så längesen du dingade 70, har inte du typ fortfarande en massa gröna/blå? Så får du göra Magtheridon... :'( lol. Kan ju vara så att jag har vart raidande medlem i guilden sedan 2005, och därför vet dom vad jag går för, och så är det skills > gear. Förövrigt har jag inga gröna vad jag vet. Möjligt att jag har 1-2st för alla 3 former. Blev 70 den 16:e, alltså en vecka precis idag. Har sedan dess farmat den bästa eq'n pre-kara, men jag var ju som sagt snabb med att fixa kara attunement och kom in där och hade looten liggandes framför fötterna på mig i princip. Just nu så farmar jag fortfarande för den bästa gearen i alla 3 former, och så svårt är det inte. Du kan lätt få tag på 2-5 saker / dag utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 lol. Kan ju vara så att jag har vart raidande medlem i guilden sedan 2005, och därför vet dom vad jag går för, och så är det skills > gear. Förövrigt har jag inga gröna vad jag vet. Möjligt att jag har 1-2st för alla 3 former. Blev 70 den 16:e, alltså en vecka precis idag. Har sedan dess farmat den bästa eq'n pre-kara, men jag var ju som sagt snabb med att fixa kara attunement och kom in där och hade looten liggandes framför fötterna på mig i princip. Just nu så farmar jag fortfarande för den bästa gearen i alla 3 former, och så svårt är det inte. Du kan lätt få tag på 2-5 saker / dag utan problem. Alla 3 former? :- >, Du är ju fearal (cat&bear) ..Om du inte räknar in casterform som suger utan Balance spec X,x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Alla 3 former? :- >, Du är ju fearal (cat&bear) ..Om du inte räknar in casterform som suger utan Balance spec X,x Han kan samla resto gear ochså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Sweet interface, me like. Vad kör du för UI? Som sagt, ACE 2. Bartender och Skycircle för bars, ag_unitframes för unitframes. Vad använder du för addon för att ändra alla olika partys man kan lägga ut? Som nämnt ovan, ag_unitframes. lol. Kan ju vara så att jag har vart raidande medlem i guilden sedan 2005, och därför vet dom vad jag går för, och så är det skills > gear. Förövrigt har jag inga gröna vad jag vet. Möjligt att jag har 1-2st för alla 3 former. Blev 70 den 16:e, alltså en vecka precis idag. Har sedan dess farmat den bästa eq'n pre-kara, men jag var ju som sagt snabb med att fixa kara attunement och kom in där och hade looten liggandes framför fötterna på mig i princip. Just nu så farmar jag fortfarande för den bästa gearen i alla 3 former, och så svårt är det inte. Du kan lätt få tag på 2-5 saker / dag utan problem. Ok. => Redigerad 23 april, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Han kan samla resto gear ochså? Meh Man ska ju satsa på en spec..+ Om man får va feraldps I guildet, som stellan verkar få vara. Då ska man lätt va Feral o inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts