Krax Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Yesplz. Hur går det i wildhunter då? Har mördat gruul än? Nah, lämnade guiledn.. vi hade inte raidat på 1 månad pga lack på warriors.. cpguild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Villken taktik? Lite snabb bild. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/dHruyGzwOQSB.PNG Om man står på detta sätt slipper casters springa när de får enfeeble, shadow nova når nämligen inte dit. ... Detta kommer dock fixas i nästa patch, då kommer dörrarna att stängas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Oomkin så att säga. =D Doomkin. -- Har questat hela dagen idag, ett steg närmare kazatzthann pre-questen och jobbar på en chain i shadowmoon valley atm. Måste nu döda Ruul the darkener.. Redigerad 22 april, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Lite snabb bild. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/dHruyGzwOQSB.PNG Om man står på detta sätt slipper casters springa när de får enfeeble, shadow nova når nämligen inte dit. ... Detta kommer dock fixas i nästa patch, då kommer dörrarna att stängas. Fast om melee klasserna dör kommer prince aggra på casters och han buggar vid dörrarna så att han inte resetas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Fast om melee klasserna dör kommer prince aggra på casters och han buggar vid dörrarna så att han inte resetas Det är därför man inte ska ha några fler meleeklasser än tank på honom. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Någon som vet fall man kan flytta över min gubbe till ett account som redan har BC aktiverat och sen lvla vidare? Går att inte lvla upp på trail skitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Det går bra för mitt guild nu. Vi har fått ett eget forum, och snart en egen voice-com kanal. Sen ska vi börja raida mer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Det går bra för mitt guild nu. Vi har fått ett eget forum, och snart en egen voice-com kanal. Sen ska vi börja raida mer också. Hur långt har ni raidat då? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Hur långt har ni raidat då? : ) Knappt något än så länge. Vi ska börja så fort lite fler folk (jag, tex.) hunnit levla upp lite mer. Raiderna är för lvl 55+, och jag är bara lvl47 än så länge. Jag har bara varit med och raidat en gång, och då dog jag ganska ofta. Redigerad 22 april, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Knappt något än så länge. Vi ska börja så fort lite fler folk (jag, tex.) hunnit levla upp lite mer. Raiderna är för lvl 55+, och jag är bara lvl47 än så länge. Jag har bara varit med och raidat en gång, och då dog jag ganska ofta. Vad raidar ni på 55+? Oooooch, vad fan raidar man på 47 (Inga raidinstancer öppna för den lvln^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Vad raidar ni på 55+? Oooooch, vad fan raidar man på 47 (Inga raidinstancer öppna för den lvln^^) Ragefirechasm vettu. Solar man då på den lvln. Jag försökte när jag var 47 men bossarna är ju hårda. Sedan på lvl 60 går det om man är buffad till tusen. Men lvl 70 rekommenderas alltså om man ska ta den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Vad raidar ni på 55+? Oooooch, vad fan raidar man på 47 (Inga raidinstancer öppna för den lvln^^) De raidar Xroads fattar du väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Var det inte du som körde med botar och massor med fusk? Isåfall, BUSTEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD. Ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Var det inte du som körde med botar och massor med fusk? Isåfall, BUSTEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD. Ägd. Pwned, Indeed. Fuska gör man i singleplayer och ibland i multiplayer för att jävlas på lan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) EDIT. Glöm När man tycker på en tråd från förstasidan av forumet så går den inte till senaste inlägget, den hoppar två sidor bak i tråden -.- Redigerad 22 april, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 De raidar Xroads fattar du väl Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) To Xazzi: Redigerad 22 april, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Körde Zg idag för första gången, gick väl skapligt som OT, fick nån back som första bossen dropa, Wipe:a 2ggr på andra bossen, troligen mest för att vi hade många random ppl med oss och 10 var 60- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 To Xazzi: Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts