Mr.Magic Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nån som vet vart man kan ta sig med sin ORC när man passerat Level 10? Åk till Stormwind eller Ironforge, jätte bra stad för orcs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Köpte ett par cloth shoulderpads på ah igår för 18g. +20 int och increased effect by 12 vid användning av shadow eller holy spellls!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nån som vet vart man kan ta sig med sin ORC när man passerat Level 10? Till barrens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Till barrens Barrens är för 14+ främst imo,i af om man går ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Barrens är för 14+ främst imo,i af om man går ensam Nej det funkar helt ok om man är 10. Så länge man är försiktig så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 När jag var i stormwind idag kom det cirka 5000 undead och raidade! kan bara säga att det inte gick så bra för dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Köpte ett par cloth shoulderpads på ah igår för 18g. +20 int och increased effect by 12 vid användning av shadow eller holy spellls!: Blää.. 18. Mina glasögon ger mer än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Najs! här tänker man köpa Helm of Fire så lootar man en asbra vargmask (blå, från lvl 45) i Zul'Farrak, spara mig typ 20 guld så nu kan jag la köpa ööhh.. hur mycket kostar Icy chill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Barrens är för 14+ främst imo,i af om man går ensam Jag åkte dit på lvl 10-11 och det var inga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Najs! här tänker man köpa Helm of Fire så lootar man en asbra vargmask (blå, från lvl 45) i Zul'Farrak, spara mig typ 20 guld så nu kan jag la köpa ööhh.. hur mycket kostar Icy chill? Har rullat för den med. Fan vad grym den va! http://www.thottbot.com/?i=9150 Redigerad 27 maj, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 När jag var i stormwind idag kom det cirka 5000 undead och raidade! kan bara säga att det inte gick så bra för dem Tror inte en fjärde del av servern är undead + att det måste ha varit typ 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ingen här som kör horde på shattered hand ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ingen här som kör horde på shattered hand ? Jag gör. Men du är väl Horde förstås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Haha!, såg idag. Lvl 52 tauren shaman....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Har en liten fråga. Det är ingen lvl-limit på Instances "neråt" va? En lvl 60 bör väl kunna knata ner i DM va...? SKulle ju vara helt ologiskt annars ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Har en liten fråga. Det är ingen lvl-limit på Instances "neråt" va? En lvl 60 bör väl kunna knata ner i DM va...? SKulle ju vara helt ologiskt annars ju. Nemas Problemas. Har röjt DM, Stockades, SFK och BFD solo med Felicia när jag inte har haft nått att göra. Har i princip röjt Gnomeregan solo oxå. Fast jag tog vägen med nyckeln(typ hälften så lång väg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Du borde ha tagit bort namnlapparna. O för dom som tycker det är intressant att veta så är det jag som är längst till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Hur gör man med blacksmithing jag har aldrig fattat det! kolla jag ska göra en sak men föra tt göra den behöver jag 5 copper bars och jag har cirka 8 copper ore hur gör jag då om copper oren till copper bars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Du måste till ett Forge och sen för att göra items måste du till ett anvil vilket oftas är nära Forgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts