thotim Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Sluta prata om vi och vi. Nyckeln till framgång i World of Warcraft är att ha blandat med klasser. Därför vill man ha några holy, samt några shadow priest. Eftersom de är bägge mycket effektiva. Vill ta och jämföra mages eller rogues med shadow priests på Gruul. Med någorlunda lik gear och en raiding spec så vinner förstås shadow priest över rogues och mages. Samtidigt ger vi under fighten vårt party cirka över 4000 mana och fem gånger mängden hp. Då är det väl så fan klart är många präster speccar shadow..? Redigerad 20 april, 2007 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Lite stolt är jag allt ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Sluta prata om vi och vi. Nyckeln till framgång i World of Warcraft är att ha blandat med klasser. Därför vill man ha några holy, samt några shadow priest. Eftersom de är bägge mycket effektiva. Vill ta och jämföra mages eller rogues med shadow priests på Gruul. Med någorlunda lik gear och en raiding spec så vinner förstås shadow priest över rogues och mages. Samtidigt ger vi under fighten vårt party cirka över 4000 mana och fem gånger mängden hp. Då är det väl så fan klart är många präster speccar shadow..? Ja det är klart, en eller två shadow priests är inget fel, men när alla speccar shadow, som i min ex guild, så är det rent ut sagt skit. Det är det som är felet, alla speccar shadow och tror dom ska få plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ja det är klart, en eller två shadow priests är inget fel, men när alla speccar shadow, som i min ex guild, så är det rent ut sagt skit. Det är det som är felet, alla speccar shadow och tror dom ska få plats.Jag är enda aktiva Shadow Priest i min guild tillsammans med tre holy priests, så dina problem rör mig inte i ryggen. Har just avslutat en Karazhan- run förövrigt. Vi tog Shade, Prince, Chess och testade lite på Netherspite. Prince droppade T4 till en rogue, och jag fick en epic healing hjälm från Chess eftersom ingen annan behövde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Vann min första t4 del igår, tog den eftersom både roguen och palan hade varsin del, även fast jag egentligen inte vill ha den eftersom t4 gloves suger.. Synd bara att Outland gick ner precis när vi skulle döda shade, blev att rensa allt trash igen -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Ding 68 med druiden nu då! . Det här är väll det man väntat på, Flying form..Skitskönt att det är instant cast på den med, en klar fördel i pvp Nåja, Imorn blir det nog 69, Nu är det dags o sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Ja det är klart, en eller två shadow priests är inget fel, men när alla speccar shadow, som i min ex guild, så är det rent ut sagt skit. Det är det som är felet, alla speccar shadow och tror dom ska få plats. Det roliga är att det faktiskt fungerar. Union på vår realm kör med den taktiken. De drar med väldigt många shadow präster och lyckas väldigt bra. För tillfälligt Outlands bästa (alliance). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Det roliga är att det faktiskt fungerar. Union på vår realm kör med den taktiken. De drar med väldigt många shadow präster och lyckas väldigt bra. För tillfälligt Outlands bästa (alliance). NAJJ RELIC ÄR BÄST > Vi har en shadow priest, en holy priest, ett träd och en healadin. funkar finfint. Ingen blir oom när man har en eller två shadow priests. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Dumma hordes vid CoT va Stoffe? Raaaaaaaaaaaped! Redigerad 21 april, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Dumma hordes vid CoT va Stoffe? Raaaaaaaaaaaped! /belch -.- Dödade en rogue, en priest och en warrior efter att du stack. Två gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 /belch -.- Dödade en rogue, en priest och en warrior efter att du stack. Två gånger. Hehe, tänkte inte döda dig, men eftersom det där andra partyt gick på dig så tänkte jag att det var bättre om jag dödade dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Whipe på prince 20% då MT får DC >__________< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Whipe på prince 20% då MT får DC >__________< B00mkin i raid? :-> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 B00mkin i raid? :-> Något fel med det? Men jag är resto atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Något fel med det? Men jag är resto atm Nej inge fel alls. Men tänkte bara att det är lite småsvårt o få en plats som moonkin. Halva till 69 btw ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Nej inge fel alls. Men tänkte bara att det är lite småsvårt o få en plats som moonkin. Halva till 69 btw ;D Jo, det är svårt. Inga guilds på frostmane kör med det knappt. Boostar alla casters DPS i mitt party med 5% och dpsar lika bra/bättre än en mage. Enda nackdelen är typ att manan går ganska fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Whipe på prince 20% då MT får DC >__________< Fnizz. Körde ni med fuskie-fuskie-taktiken eller? Synd att de fixar det i nästa patch. :\ Jo, det är svårt. Inga guilds på frostmane kör med det knappt. Boostar alla casters DPS i mitt party med 5% och dpsar lika bra/bättre än en mage. Enda nackdelen är typ att manan går ganska fort Oomkin så att säga. =D ... Gruul's Lair idag/imorgon (söndag)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Fnizz. Körde ni med fuskie-fuskie-taktiken eller? Synd att de fixar det i nästa patch. :\ Villken taktik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Villken taktik? Gurrtil's internet är cp känner han irl.. ska jag slå han åt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Gurrtil's internet är cp känner han irl.. ska jag slå han åt dig? Yesplz. Hur går det i wildhunter då? Har mördat gruul än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts