Troxie Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Vart var du? vid Laughing Skull Ruins eller vid Burning Blade Ruins? Hört att det är mkt bättre droprate vid LSR.. Southwind cleft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Jag kan iaf flyga upp och ner! men det är läskigt.. man ser ju allt upp och ner.. brrnejfyfan. HUR ÅTERSÄLLER MAN? ._. -- Funderar på att skaffa en talbuk.. Ändra pitchlimit till 80 istället för 999. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Är det bara hos mig eller har hela WoW fuckat upp sej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Är det bara hos mig eller har hela WoW fuckat upp sej? Funkar här. Hade dock problem innan, kunde inte logga in på mitt konto, tog bara en jävla tid vid connected sen stog det att lösenordet var fel, testa mitt konto, min brors, och tre polares samma problem. Men sen funka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 servrarna hade databaslagg tidigt ikväll, tror alla märkte detta. Dom fixade det iaf till slut. Aja, fixade klart min karazhan nyckel idag, och övertalade min GM att jag allt kan bränna av ett fin salva med DPS med min dps spec. Vi dödar 5 bossar (Attumen the Huntsman, Moroes, Maiden of Virtue, Romulo & Julianne, The Curator), och eftersom jag är ny där inne så har de flesta redan massa eq. Attumen the Huntsman Worgen Claw Necklace (Jag ensam rollar) Bracers of the White Stag (Jag ensam rollar) Moroes Belt of Gale Force (Tuam ensam rollar) Signet of Unshakable Faith (Jag ensam rollar) Maiden of Virtue Barbed Choker of Discipline (Ville rolla, men lät Prot War få den) Gloves of Centering (Tuam ensam rollar) Romulo & Julianne Masquerade Gown (Pally tar då ingen vill ha) Beastmaw Pauldrons (Tuam ensam rollar) The Curator Gloves of the Fallen Defender (Priest rollar 20~, Warrior rollar 40~, jag rollar 60~ men känns som jag tagit för mycket så ger den till Warriorn) Forest Wind Shoulderpads (Jag ensam rollar) Jag: 4 epics Tuam: 3 epics 2 Warrior, 1 Pally Jag är helnöjd. Drar resten imorgon, och då blir det antagligen mer skit att loota. Jag och Tuam kan skratta oss glada att vi är ensam Druid och Shaman i raiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 servrarna hade databaslagg tidigt ikväll, tror alla märkte detta. Dom fixade det iaf till slut. Aja, fixade klart min karazhan nyckel idag, och övertalade min GM att jag allt kan bränna av ett fin salva med DPS med min dps spec. Vi dödar 5 bossar (Attumen the Huntsman, Moroes, Maiden of Virtue, Romulo & Julianne, The Curator), och eftersom jag är ny där inne så har de flesta redan massa eq. Attumen the Huntsman Worgen Claw Necklace (Jag ensam rollar) Bracers of the White Stag (Jag ensam rollar) Moroes Belt of Gale Force (Tuam ensam rollar) Signet of Unshakable Faith (Jag ensam rollar) Maiden of Virtue Barbed Choker of Discipline (Ville rolla, men lät Prot War få den) Gloves of Centering (Tuam ensam rollar) Romulo & Julianne Masquerade Gown (Pally tar då ingen vill ha) Beastmaw Pauldrons (Tuam ensam rollar) The Curator Gloves of the Fallen Defender (Priest rollar 20~, Warrior rollar 40~, jag rollar 60~ men känns som jag tagit för mycket så ger den till Warriorn) Forest Wind Shoulderpads (Jag ensam rollar) Jag: 4 epics Tuam: 3 epics 2 Warrior, 1 Pally Jag är helnöjd. Drar resten imorgon, och då blir det antagligen mer skit att loota. Jag och Tuam kan skratta oss glada att vi är ensam Druid och Shaman i raiden. Grattis, jävligt nice för din del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 servrarna hade databaslagg tidigt ikväll, tror alla märkte detta. Dom fixade det iaf till slut. Aja, fixade klart min karazhan nyckel idag, och övertalade min GM att jag allt kan bränna av ett fin salva med DPS med min dps spec. Vi dödar 5 bossar (Attumen the Huntsman, Moroes, Maiden of Virtue, Romulo & Julianne, The Curator), och eftersom jag är ny där inne så har de flesta redan massa eq. Attumen the Huntsman Worgen Claw Necklace (Jag ensam rollar) Bracers of the White Stag (Jag ensam rollar) Moroes Belt of Gale Force (Tuam ensam rollar) Signet of Unshakable Faith (Jag ensam rollar) Maiden of Virtue Barbed Choker of Discipline (Ville rolla, men lät Prot War få den) Gloves of Centering (Tuam ensam rollar) Romulo & Julianne Masquerade Gown (Pally tar då ingen vill ha) Beastmaw Pauldrons (Tuam ensam rollar) The Curator Gloves of the Fallen Defender (Priest rollar 20~, Warrior rollar 40~, jag rollar 60~ men känns som jag tagit för mycket så ger den till Warriorn) Forest Wind Shoulderpads (Jag ensam rollar) Jag: 4 epics Tuam: 3 epics 2 Warrior, 1 Pally Jag är helnöjd. Drar resten imorgon, och då blir det antagligen mer skit att loota. Jag och Tuam kan skratta oss glada att vi är ensam Druid och Shaman i raiden. Gratz. Själv lämna jag min guild, när de väl hade kommit igång med ordentligt Karazhan- raidande, två grupper och ca 4 gånger i veckan bestämde de sig för att de saknade den gamla guilden som mest handlade om den sociala biten och som kanske raidade någon gån i veckan... De kickade en massa personer - jag blev aldrig kickad men lämnade själv. Sökte till en ny lite mer hardcore- guild och deras mest aktiva shadow priest hade just lämnat, så jag får hans spot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 lollerblades. Doom Lord Kazzak var uppe, så vi drog ihop 38 pers och gick dit. Första gången vi var där, och han gick ner flawless.. Gimpad som fan, men det var najs. 2 epics och en ny boss nere utan några kills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Kom nu in i min nya guild, den verkar helnajs. Körde lite Karazhan idag, hjälpte till på Moroes och Maiden men jag var egentligen inte med i raiden så jag fick lämna min spot för en mage lite senare. I alla fall ska jag vara med som enda Shadow Priest i Gruul's Lair på söndag. ... Fyfan vad jag fruktar kommande SP-nerfen btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Kom nu in i min nya guild, den verkar helnajs. Körde lite Karazhan idag, hjälpte till på Moroes och Maiden men jag var egentligen inte med i raiden så jag fick lämna min spot för en mage lite senare. I alla fall ska jag vara med som enda Shadow Priest i Gruul's Lair på söndag. ... Fyfan vad jag fruktar kommande SP-nerfen btw. Mjo, inte kul att bli nerfad två patchar i rad. Men men, vi är ändå de bästa dps just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Mjo, inte kul att bli nerfad två patchar i rad. Men men, vi är ändå de bästa dps just nu. Hellre att de nerfar vår förmåga att hela andra partymedlemmar, t e x när vi droppar ur shadowform, än att de nerfar vår DPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hellre att de nerfar vår förmåga att hela andra partymedlemmar, t e x när vi droppar ur shadowform, än att de nerfar vår DPS. Eran klass är väl ändå utformad till att heala Aja, håller på och tanka hem Tbc trail ( ) så nu ska jag äntligen ta mig till Outland =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Eran klass är väl ändå utformad till att heala Aja, håller på och tanka hem Tbc trail ( ) så nu ska jag äntligen ta mig till Outland =D Dom är det ja, sen när dom inser att dom suger på healing så blir dom shadow priests för att dom tycker "holy är tråkigt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Dom är det ja, sen när dom inser att dom suger på healing så blir dom shadow priests för att dom tycker "holy är tråkigt". Du kanske inte vet det men en shadow priest är grymmt bra -.- Shaman+BoW+Shadow Priest = WTFIMBAREGEN. Bra dps gör dom också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Dom är det ja, sen när dom inser att dom suger på healing så blir dom shadow priests för att dom tycker "holy är tråkigt". Nej, vi inser att Holy Paladin > Holy Priest och att vi är mycket mer användbara i raider som Shadow. Ante: Pratar ju inte om att de ska nerfa healing på klassen generellt, utan på Shadow Priests. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Blev det nåt av den där sidan du(?) skulle fixa Siana, den som liknar förstaposten i tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) http://entertainment.upperdeck.com/wow/en/...e.aspx?aid=2305 Blizz introducerar Monkeypets, en-sån-där-boll-som-man-kan-fråga-olika-saker (Magic 8 Ball) och Picnic Blanketz. För er som inte visste. Redigerad 20 april, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Fick http://www.thottbot.com/i28647 nyss : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Blev det nåt av den där sidan du(?) skulle fixa Siana, den som liknar förstaposten i tråden? Jajjemensan, du behöver inte ens oroa dig för att den kommer rinna ut i sanden eftersom den är mitt slutarbete i webbdesign. Den ska vara klar om tre veckor, eller vad det är. Designen är färdig än så länge, har smått börjat på en loginfunktion. Bild tog jag för ett tag sen och la upp i en annan tråd: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/nk9oNCtAoG03.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Du kanske inte vet det men en shadow priest är grymmt bra -.- Shaman+BoW+Shadow Priest = WTFIMBAREGEN. Bra dps gör dom också Jag har själv haft en shadow priest så jag vet vad dom går för. Nej, vi inser att Holy Paladin > Holy Priest och att vi är mycket mer användbara i raider som Shadow. Ante: Pratar ju inte om att de ska nerfa healing på klassen generellt, utan på Shadow Priests. Och sen när har en Holy Paladin samma burst healing som en Holy Priest?... Redigerad 20 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts