Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

servrarna hade databaslagg tidigt ikväll, tror alla märkte detta. Dom fixade det iaf till slut.

Aja, fixade klart min karazhan nyckel idag, och övertalade min GM att jag allt kan bränna av ett fin salva med DPS med min dps spec.

Vi dödar 5 bossar (Attumen the Huntsman, Moroes, Maiden of Virtue, Romulo & Julianne, The Curator), och eftersom jag är ny där inne så har de flesta redan massa eq.

Attumen the Huntsman

Worgen Claw Necklace (Jag ensam rollar)

Bracers of the White Stag (Jag ensam rollar)

Moroes

Belt of Gale Force (Tuam ensam rollar)

Signet of Unshakable Faith (Jag ensam rollar)

Maiden of Virtue

Barbed Choker of Discipline (Ville rolla, men lät Prot War få den)

Gloves of Centering (Tuam ensam rollar)

Romulo & Julianne

Masquerade Gown (Pally tar då ingen vill ha)

Beastmaw Pauldrons (Tuam ensam rollar)

The Curator

Gloves of the Fallen Defender

(Priest rollar 20~, Warrior rollar 40~, jag rollar 60~ men känns som jag tagit för mycket så ger den till Warriorn)

Forest Wind Shoulderpads (Jag ensam rollar)

Jag: 4 epics

Tuam: 3 epics

2 Warrior, 1 Pally

Jag är helnöjd. Drar resten imorgon, och då blir det antagligen mer skit att loota. Jag och Tuam kan skratta oss glada att vi är ensam Druid och Shaman i raiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

servrarna hade databaslagg tidigt ikväll, tror alla märkte detta. Dom fixade det iaf till slut.

Aja, fixade klart min karazhan nyckel idag, och övertalade min GM att jag allt kan bränna av ett fin salva med DPS med min dps spec.

Vi dödar 5 bossar (Attumen the Huntsman, Moroes, Maiden of Virtue, Romulo & Julianne, The Curator), och eftersom jag är ny där inne så har de flesta redan massa eq.

Attumen the Huntsman

Moroes

Maiden of Virtue

Romulo & Julianne

The Curator

(Priest rollar 20~, Warrior rollar 40~, jag rollar 60~ men känns som jag tagit för mycket så ger den till Warriorn)

2 Warrior, 1 Pally

Jag är helnöjd. Drar resten imorgon, och då blir det antagligen mer skit att loota. Jag och Tuam kan skratta oss glada att vi är ensam Druid och Shaman i raiden.

Grattis, jävligt nice för din del :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Attumen the Huntsman

Moroes

Maiden of Virtue

Romulo & Julianne

The Curator

2 Warrior, 1 Pally

Gratz. :)

Själv lämna jag min guild, när de väl hade kommit igång med ordentligt Karazhan- raidande, två grupper och ca 4 gånger i veckan bestämde de sig för att de saknade den gamla guilden som mest handlade om den sociala biten och som kanske raidade någon gån i veckan... De kickade en massa personer - jag blev aldrig kickad men lämnade själv. Sökte till en ny lite mer hardcore- guild och deras mest aktiva shadow priest hade just lämnat, så jag får hans spot. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom nu in i min nya guild, den verkar helnajs. Körde lite Karazhan idag, hjälpte till på Moroes och Maiden men jag var egentligen inte med i raiden så jag fick lämna min spot för en mage lite senare. I alla fall ska jag vara med som enda Shadow Priest i Gruul's Lair på söndag. :shifty:

... Fyfan vad jag fruktar kommande SP-nerfen btw. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom nu in i min nya guild, den verkar helnajs. Körde lite Karazhan idag, hjälpte till på Moroes och Maiden men jag var egentligen inte med i raiden så jag fick lämna min spot för en mage lite senare. I alla fall ska jag vara med som enda Shadow Priest i Gruul's Lair på söndag. :shifty:

... Fyfan vad jag fruktar kommande SP-nerfen btw. :lol:

Mjo, inte kul att bli nerfad två patchar i rad.

Men men, vi är ändå de bästa dps just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom är det ja, sen när dom inser att dom suger på healing så blir dom shadow priests för att dom tycker "holy är tråkigt".

Nej, vi inser att Holy Paladin > Holy Priest och att vi är mycket mer användbara i raider som Shadow. :>

Ante: Pratar ju inte om att de ska nerfa healing på klassen generellt, utan på Shadow Priests.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev det nåt av den där sidan du(?) skulle fixa Siana, den som liknar förstaposten i tråden? :>

Jajjemensan, du behöver inte ens oroa dig för att den kommer rinna ut i sanden eftersom den är mitt slutarbete i webbdesign. :D

Den ska vara klar om tre veckor, eller vad det är.

Designen är färdig än så länge, har smått börjat på en loginfunktion. Bild tog jag för ett tag sen och la upp i en annan tråd:

http://ww2.beffo.se/upload/pic~/nk9oNCtAoG03.PNG

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske inte vet det men en shadow priest är grymmt bra -.-

Shaman+BoW+Shadow Priest = WTFIMBAREGEN.

Bra dps gör dom också

Jag har själv haft en shadow priest så jag vet vad dom går för.

Nej, vi inser att Holy Paladin > Holy Priest och att vi är mycket mer användbara i raider som Shadow. :>

Ante: Pratar ju inte om att de ska nerfa healing på klassen generellt, utan på Shadow Priests.

Och sen när har en Holy Paladin samma burst healing som en Holy Priest?...

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor