Troxie Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Grym, tack, ser night elf + tauren lika ut i den formen? Tror det, epic form ser inte lika'dan ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Yep, ser precis lika dant ut. Ingen anning på epic flying mount, ska bli kul att se dem. Btw, vad ska man välja för faction? Aldor eller Scryers? Är mage om det gör någon skillnad. Redigerad 16 april, 2007 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Alla druider, ett tips, landa på marken i flight form och gör en /sleep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Alla druider, ett tips, landa på marken i flight form och gör en /sleep. Det är shcnyggt , första jag testade när jag fick FF ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Det är shcnyggt , första jag testade när jag fick FF ; ) Vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 När vi ändå snackar flyform. /mountspecial Funkar bara när du är nere på marken, alltså inte i luften. Du gör en specialare. En bakåtvolt för att vara exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 (redigerad) När vi ändå snackar flyform. /mountspecial Funkar bara när du är nere på marken, alltså inte i luften. Du gör en specialare. En bakåtvolt för att vara exakt. Skriver man /console pitchlimit 999 kan man göra bakåtvolter med både FF och Mount. Kan flyga runt uppochner då ; ) Redigerad 17 april, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Skriver man /console pitchlimit 999 kan man göra bakåtvolter med både FF och Mount. Kan flyga runt uppochner då ; ) Vad jag har förstått så är det bara så för dig, alla ser om du gör /mountspecial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Skriver man /console pitchlimit 999 kan man göra bakåtvolter med både FF och Mount. Kan flyga runt uppochner då ; ) Fungerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Vad jag har förstått så är det bara så för dig Jag lekte med ett par polare och jag och 23 andra i raiden kunde se han loopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Vad jag har förstått så är det bara så för dig, alla ser om du gör /mountspecial. Där har du fel, man ser att man flyger uppochner, samt att man ser om man gör looper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 (redigerad) Tjenare. jag provar här med..... Har ställt frågan i dator forumet med. är det någon som kör wow på nya vista..... provade att installera wow igår kväll.. men vi inloggningen säger han disconected from server redan innan jag kommer in alltså. har någon haft samma problem och kan hjälpa mig med detta. är inte allt för haj på datorer Tacksam för hjälp Redigerad 18 april, 2007 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Tjenare. jag provar här med..... Har ställt frågan i dator forumet med. är det någon som kör wow på nya vista..... provade att installera wow igår kväll.. men vi inloggningen säger han disconected from server redan innan jag kommer in alltså. har någon haft samma problem och kan hjälpa mig med detta. är inte allt för haj på datorer Tacksam för hjälp servrarna är inte uppe än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Asså. är hela spelet på is för tillfället? eller bara nått för vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Asså. är hela spelet på is för tillfället? eller bara nått för vista? Weekly maintenance, servrarna kommer upp om några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Asså. är hela spelet på is för tillfället? eller bara nått för vista? Är så varje onsdag. kommer upp vid 11~ brukar det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Tjenare. jag provar här med..... Har ställt frågan i dator forumet med. är det någon som kör wow på nya vista..... provade att installera wow igår kväll.. men vi inloggningen säger han disconected from server redan innan jag kommer in alltså. har någon haft samma problem och kan hjälpa mig med detta. är inte allt för haj på datorer Tacksam för hjälp Prova stänga av virusprogrammet om det fortfarande inte funkar, Norton gillar inte WoW har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 (redigerad) Fungerar inte. Jag kan iaf flyga upp och ner! men det är läskigt.. man ser ju allt upp och ner.. brrnejfyfan. HUR ÅTERSÄLLER MAN? ._. -- Funderar på att skaffa en talbuk.. Redigerad 18 april, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Funderar på att skaffa en talbuk.. Tog mig mindre än 12 timmar att bli honord>Exalted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 (redigerad) Tog mig mindre än 12 timmar att bli honord>Exalted Vart var du? vid Laughing Skull Ruins eller vid Burning Blade Ruins? Hört att det är mkt bättre droprate vid LSR.. Redigerad 18 april, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts