Mark Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Någon som vet vad sidan heter så man kan kolla hur många som spelar på en server, hur många horde och ally samt vilka klasser alla är osv? http://www.warcraftrealms.com/census.php?s...servertypeid=-1 Redigerad 15 april, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 http://www.warcraftrealms.com/census.php?s...servertypeid=-1 Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Tackar. NP, nu kan du fixa min dator som gentjänst så jag kan spela WoW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) NP, nu kan du fixa min dator som gentjänst så jag kan spela WoW! Visst, skickar du ner datorn till Malmö. Redigerad 15 april, 2007 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Tier 6 Tycker inget av seten var särskilt speciella egentligen.. Snyggt Warlock set som fan, men stom stell sade, ser skitweird ut när vingarna är borta, synd att dem inte är där hela tiden o flaxxar lite då o då eller att man kanske kan få slow fall när man har settet på sig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Warriors shoulder ser ut som Hunter Giantstalker men annan färg... Varför har dom gjort Ilidan så stor? Han är ju "normal" stor i Wc3. Redigerad 15 april, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Warriors shoulder ser ut som Hunter Giantstalker men annan färg... Varför har dom gjort Ilidan så stor? Han är ju "normal" stor i Wc3. Håller med, som Kel'thuzad efter han blev en lich, han var normal stor, i WoW så e han jävla jätte, samma sak som Illidan, hatar det Redigerad 15 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Warriors shoulder ser ut som Hunter Giantstalker men annan färg... Varför har dom gjort Ilidan så stor? Han är ju "normal" stor i Wc3. W00T? Bild på hur han ser ut i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Warriors shoulder ser ut som Hunter Giantstalker men annan färg... Varför har dom gjort Ilidan så stor? Han är ju "normal" stor i Wc3. Samtidigt skulle det bli lite lame om han var normalstor... Skulle inte kännas värdigt på något sätt. W00T? Bild på hur han ser ut i spelet? Han var med i slutet av klippet Marky postade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Hehu. Tog mig 5 timmar att dra lvl 70, måste bara älska överfullt med quests + fullt rested. (Screenshot taget 08:30) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Samtidigt skulle det bli lite lame om han var normalstor... Skulle inte kännas värdigt på något sätt. Han var med i slutet av klippet Marky postade. Men det skulle ju känns som att han var mer imba om han var normal stor, Nu är det typ "size does matter in WoW" (ursäkta min kassa engelska ) Redigerad 16 april, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Men det skulle ju känns som att han var mer imba om han var normal stor, Nu är det typ "size does matter in WoW" (ursäkta min kassa engelska ) Hehe, jo men i detta spel så har blizzard en tendens att göra allt 12 gånger för stort. Inkludera vapen, armor och mobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Hehu. Tog mig 5 timmar att dra lvl 70, måste bara älska överfullt med quests + fullt rested. (Screenshot taget 08:30) Grattis En fråga från en vän som undrar en sak, druids i flightform, flyger dem hela tiden? eller kan dom sitta som en vanlig korp eller liknande på marken, hoppa runt o sånt? eller flyger dem hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 En fråga från en vän som undrar en sak, druids i flightform, flyger dem hela tiden? eller kan dom sitta som en vanlig korp eller liknande på marken, hoppa runt o sånt? eller flyger dem hela tiden? Just4flying. Om man åker nära marken så 'stuttar' man.. eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Just4flying. Om man åker nära marken så 'stuttar' man.. eller liknande. Tryck på X när du är nära marken lilla vän. Man kan faktiskt sitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Tryck på X när du är nära marken lilla vän. Man kan faktiskt sitta WTF? o_o Fan vad konstigt. Jag känner mig så jävla ägd atm.. ._.' edit: döda mig, snälla döda mig.. i hav shame on my foot. :'( Redigerad 16 april, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 WTF? o_o Fan vad konstigt. Jag känner mig så jävla ägd atm.. ._.' edit: döda mig, snälla döda mig.. i hav shame on my foot. :'( Kan du visa en bild när den är en bit i luften och hur den ser ut när den är på marken och sitter? bara ett snabbt ihop klipp, vore kul o se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Shabla! Redigerad 16 april, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Shabla! Grym, tack, ser night elf + tauren lika ut i den formen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts