MAFIA_KING Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 N00b? Ok. Tror och vet inte är 2 helt olika saker, är bra och nej, samma sak? Bara för du tolkar så, så tolkar ej svenska folket så. M n00b, you know. Gå och sov eller något, du behöver det. Believe me! Topic: slutade betala idag typ...en dag efter dom snodde pengarna så jag kan lira till maj. Kul kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag tror att det är en förbannelse över ZF. Jag ahr försökt köra det en massa gånger, men jag får aldrig ihop ett ordentligt lag. Antingen är vi helt imba, med healers som inte kan heal och tanks som inte kan tanka, eller så kommer vi aldrig igång. BRB, ingen som är där som kan summon etc. Jag kommer nog aldrig få mina Big Bad Pauldrons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) M n00b, you know. Gå och sov eller något, du behöver det. Believe me! Topic: slutade betala idag typ...en dag efter dom snodde pengarna så jag kan lira till maj. Kul kul. Ok, min herre. Redigerad 13 april, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Ge er nu för helvete..ni har väl snart glömt bort om vad ni bråkar om efter all flaming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Jag tror att det är en förbannelse över ZF. Jag ahr försökt köra det en massa gånger, men jag får aldrig ihop ett ordentligt lag. Antingen är vi helt imba, med healers som inte kan heal och tanks som inte kan tanka, eller så kommer vi aldrig igång. BRB, ingen som är där som kan summon etc. Jag kommer nog aldrig få mina Big Bad Pauldrons. Blah lvla till 47 och köpa samma shoulder som jag har *återkommer med länk* Edit: Mina som jag köpte för 30G vilket var jaevligt onödigt när jag hade Big bad Pauldrons Redigerad 13 april, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Nice, skaffar kanske de istället då. BTW, lol åt namnet på tjejen på screenen. Lesbica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Nice, skaffar kanske de istället då. BTW, lol åt namnet på tjejen på screenen. Lesbica. Gör så. Har dem också på min 49 warrior, dom äger ^^ Reagerade också på den där Lesbica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Lol. -- Gloves of the Centering och Belt of Gale force är nu i min ägo . Passade på t4 till en tryout rogue, han blev klad hest. Anledninen? t4 gloves för shamans SUGER! Glovsen suger i princip för alla klasser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Yes nu har jag tillräckligt med marks för att köpa epic shoulderna från Ab Lär fixa 100mer i honor bara, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 THE FISHMASTER HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 THE FISHMASTER HAHA! hahhahah wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Yes nu har jag tillräckligt med marks för att köpa epic shoulderna från Ab Lär fixa 100mer i honor bara, lol Fixa 30 marks från alla BG's och köp dig en epic raptor istället. Du sparar 90g för att inte tala om att raptorn är häftig. ^^ Shouldersen är ändå knappt bättre än gröna/blåa shoulders ifrån outland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Fixa 30 marks från alla BG's och köp dig en epic raptor istället. Du sparar 90g för att inte tala om att raptorn är häftig. ^^ Shouldersen är ändå knappt bättre än gröna/blåa shoulders ifrån outland... Sant. Bytte ut r14shoulders för warrior emot gröna i lvl 67. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 THE FISHMASTER HAHA! ROFL hahahha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Får jag fråga varför alla säger att Combat är så bra när man lvlar? Vad är det för speciellt med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Får jag fråga varför alla säger att Combat är så bra när man lvlar? Vad är det för speciellt med den? Combat svärd är det snabbaste att levla med, du får kolla talent tree och se vad som är speciellt med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Tier 6 Tycker inget av seten var särskilt speciella egentligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Tier 6 Tycker inget av seten var särskilt speciella egentligen.. Dom bara återupprepar Tier 1, 2, 3, 4 och 5 i look. Redigerad 14 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 kek. Druidsetet ser ut som Wildheart med dubbla fåglar på axlarna nu.. Suck. Warlock var väl det enda som var något att ha, men då vingarna bara syns i någon sekund ser det bara keff ut med så stora horn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Någon som vet vad sidan heter så man kan kolla hur många som spelar på en server, hur många horde och ally samt vilka klasser alla är osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts