Troxie Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Vi kör med DKP. Och jag hatar det, och eftersom ingen tar doomkin's till raids så skiter jag i raiderna : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Tycker det känns puckat att köra DKP på en instance där man har en av varje klass(nåja dps då), låt dom rolla om sakerna så blir det mycker bättre stämning i partyt enligt mig...men aja, tycker det bara verkar som om att man skulle köra DKP i ZF. Aldrig i livet att jag går utan DKP. Har en kompis vars guild inte har det i Karazhan, han har varit med i varje run men har än så länge fått minst epics eftersom han alltid förlorar rolls... Kul om någon sprillans ny unge vinner rollen på en T4- item och lämnar en vecka senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Aldrig i livet att jag går utan DKP. Har en kompis vars guild inte har det i Karazhan, han har varit med i varje run men har än så länge fått minst epics eftersom han alltid förlorar rolls... Kul om någon sprillans ny unge vinner rollen på en T4- item och lämnar en vecka senare? då har han inte vart med länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 då har han inte vart med länge. Vet du vad ditt problem är? Jag är för snygg. Anyways, såg en liten rolig pic på guildforumet =] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 The venture Co. är nere. Någon som vet om något mer realm som är det också eller är det bara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 The venture Co. är nere. Någon som vet om något mer realm som är det också eller är det bara det? Genjuros Är också nere..:-(( Vill ta 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Någon mer som inte kommer in i det officiella forumet? Skulle kolla Realm Status, men jag kommer inte in på sidan. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Någon mer som inte kommer in i det officiella forumet? Skulle kolla Realm Status, men jag kommer inte in på sidan. :| Genjuros Uppe igen..varit i 15mins kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Vet du vad ditt problem är? Jag är för snygg. Anyways, såg en liten rolig pic på guildforumet =] Just precis vad WoW kan göra en! Perfekt exempel. Redigerad 12 april, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Vet du vad ditt problem är? Jag är för snygg. Anyways, såg en liten rolig pic på guildforumet =] *bild* Haha fan vad bra. Just precis vad WoW kan göra en! Perfekt exempel. Säkert seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Haha fan vad bra. Säkert seriös. Hur vet du om det är seriöst eller inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hur vet du om det är seriöst eller inte?? Jag vet lika lite som du om hon är seriös eller inte, så varför frågar du mig när du lika gärna kan fråga dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Vad gör man när man är utråkad till max och onani inte är något val? WoWar såklart. Nu har jag tillbringat Sön-Tor bara o ligga i sängen fram tills 22~ tiden och sedan glo på film. Drog en månads payment och fixade nästan 2 lvls bara under natten. Gött med fullt rested. http://armory.wow-europe.com/#character-sh...r&n=Felicia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Igår fick jag prova på och spela Bg med en healer =). Gick riktigt bra och hamna först på listan men sen så kom ally på att man kanske skulle slå på healern också så när han dog så börja det gå lite dåligare för mig och det blev lite deaths mot slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag vet lika lite som du om hon är seriös eller inte, så varför frågar du mig när du lika gärna kan fråga dig själv? Jag tror hon är seriös, poch kommentera inte nått du inte vet, och sedan inte har en åskit om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag tror hon är seriös, poch kommentera inte nått du inte vet, och sedan inte har en åskit om. Du TROR att hon är seriöst, och sen säger du till MAFIA_KING att inte kommentera någonting han INTE VET? Tror och Inte vet är i princip samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Jag tror hon är seriös, poch kommentera inte nått du inte vet, och sedan inte har en åskit om. Du tror hon är seriös, jag tror inte...skillanden är inget förutom åsikterna din noob. Redigerad 13 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag tror hon är seriös, poch kommentera inte nått du inte vet, och sedan inte har en åskit om. Hahaha, du gör ju bort dig själv. Alltså vet ingen av er? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Du tror hon är seriös, jag tror inte...skillanden är inget förutom åsikterna din noob. N00b? Ok. Tror och vet inte är 2 helt olika saker, är bra och nej, samma sak? Bara för du tolkar så, så tolkar ej svenska folket så. Redigerad 13 april, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag tror hon är seriös, poch kommentera inte nått du inte vet, och sedan inte har en åskit om. Lol. -- Gloves of the Centering och Belt of Gale force är nu i min ägo . Passade på t4 till en tryout rogue, han blev klad hest. Anledninen? t4 gloves för shamans SUGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts