Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Tycker det känns puckat att köra DKP på en instance där man har en av varje klass(nåja dps då), låt dom rolla om sakerna så blir det mycker bättre stämning i partyt enligt mig...men aja, tycker det bara verkar som om att man skulle köra DKP i ZF.

Aldrig i livet att jag går utan DKP. Har en kompis vars guild inte har det i Karazhan, han har varit med i varje run men har än så länge fått minst epics eftersom han alltid förlorar rolls... Kul om någon sprillans ny unge vinner rollen på en T4- item och lämnar en vecka senare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldrig i livet att jag går utan DKP. Har en kompis vars guild inte har det i Karazhan, han har varit med i varje run men har än så länge fått minst epics eftersom han alltid förlorar rolls... Kul om någon sprillans ny unge vinner rollen på en T4- item och lämnar en vecka senare?

då har han inte vart med länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gör man när man är utråkad till max och onani inte är något val?

WoWar såklart.

Nu har jag tillbringat Sön-Tor bara o ligga i sängen fram tills 22~ tiden och sedan glo på film.

Drog en månads payment och fixade nästan 2 lvls bara under natten. Gött med fullt rested.

http://armory.wow-europe.com/#character-sh...r&n=Felicia

Länk till kommentar
Dela på andra sidor