MAFIA_KING Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Fejkat ? det finns här nånstans: http://www.fuska.se/vanillacoke/?p=122 , 122 sidor att bläddra igenom men men.. btw, varför skulle jag fejka en sån grej ? ganska lätt att kolla upp om det är fejkat eller inte eller hur ? och för dom som undrar så är Vurtne en jävligt skillad WoW-spelare(mage), en av dom bästa imo. Varför skulle du inte fejka en sån sak? sista sidan sista påskrivningen och precis då "råkade" du komma och se det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 LoL hitta en som hette: Efterlyst, Ironforge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 LoL hitta en som hette: Efterlyst, Ironforge Göwd va rååligt =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Fejkat ? det finns här nånstans: http://www.fuska.se/vanillacoke/?p=122 , 122 sidor att bläddra igenom men men.. btw, varför skulle jag fejka en sån grej ? ganska lätt att kolla upp om det är fejkat eller inte eller hur ? och för dom som undrar så är Vurtne en jävligt skillad WoW-spelare(mage), en av dom bästa imo. Behöver inte personligen vara du, men den är fake, fattar väl vem som helst. Eller du kanske tror att Adolf Hitler, Berlin och Thrall, Orgrimmar också är deras sanna namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Jaa förfan såklart hitler hoppar ur graven sin och skriver på en lista... nae men seriöst, tyckte att det hadde nått med WoW att göra så jag posta det här, om det inte är förbjudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Hehe Chess Event var riktigt kul, synd att jag fick vara healer Vann healing skölden dock hahaha vi gick lite vilse, vi skulle till Terestian Illhoof men vart hamande vi? Jo vid Prince :s, aja han verkar inte "allt för svår"... Redigerad 10 april, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 hahaha vi gick lite vilse, vi skulle till Terestian Illhoof men vart hamande vi? Jo vid Prince :s, aja han verkar inte "allt för svår"... Beror rätt mycket på tur med var Infernal's hamnar, vi tog Illhoof för första gången igår, sen gick vi mot prins och fick ner han till 33% på första försöket. Men vi infernals på gruppen hela tiden, så det blev lite för svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Gjorde tries på Netherspite med guilden igår. Vi gjorde progress men lyckades tyvärr aldrig downa honom. Kändes som att vi egentligen skulle ha lyckats efter lite övning, men så spawnades trash mobs och alla var så ofokuserade så vi whipade en massa på dem och sa raid off. Var jävlit nice att stå i blå stråle som SP i alla fall, jävlar vilken hp/mana regen alla fick när jag liksom crittade 6k med Mind Blast. Redigerad 11 april, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Beror rätt mycket på tur med var Infernal's hamnar, vi tog Illhoof för första gången igår, sen gick vi mot prins och fick ner han till 33% på första försöket. Men vi infernals på gruppen hela tiden, så det blev lite för svårt. Mjo vi tog han till ~30% utan pots eller sådant, verkade ganska enkelt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Lööööööööwl!, Efterlyst, Ironforge det är jag Skulle bara se om ni rabblade upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Behöver inte personligen vara du, men den är fake, fattar väl vem som helst. Eller du kanske tror att Adolf Hitler, Berlin och Thrall, Orgrimmar också är deras sanna namn. Spelar du inget nu eller spelar du bara på drooden? Har spelat rätt mkt idag, tar nog 57 idag, har bara 5bars kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Spelar du inget nu eller spelar du bara på drooden? Har spelat rätt mkt idag, tar nog 57 idag, har bara 5bars kvar Har fortfarande inte spelat sedan februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Gaaaah, vad Gruuls Liar ska vara svårt. Inne på min brors prälle och lirar med en polare och hans guild. Wipe efter wipe. Så svårt ska det inte vara. >.< Allt går bra i början sen helt plöstligt dör tank efter tank, sen puff.. alla döda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Wiie, reset idag! Min kära guild var även tillräckligt stor för att börja med två grupper, och jag gick självklart som SP i den ena (vilket healers och casters blev jävligt glada över ). Bägge grupper han fram till Opera event och klara det. Det droppades bara en massa healing gear typ (köpte ett par handskar för 5DKP dock, might come in hand) men på Wizard from Oz så droppades en najs DMG- hatt.... Tyvärr blev jag overbiddad av en äcklig mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag har FP i Tanaris och Ratchet men kan inte flyga, någon som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Jag har FP i Tanaris och Ratchet men kan inte flyga, någon som vet varför? Du måste ha Theramore Isle FP'n, då Ratchet-Gadgetzan inte finns. Ratchet går enbart till Theramore Isle faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Wiie, reset idag! Min kära guild var även tillräckligt stor för att börja med två grupper, och jag gick självklart som SP i den ena (vilket healers och casters blev jävligt glada över ). Bägge grupper han fram till Opera event och klara det. Det droppades bara en massa healing gear typ (köpte ett par handskar för 5DKP dock, might come in hand) men på Wizard from Oz så droppades en najs DMG- hatt.... Tyvärr blev jag overbiddad av en äcklig mage. Lels, DKP i karazhan? det är ju som DKP i ubrs! hahah det var d löjligaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Lels, DKP i karazhan? det är ju som DKP i ubrs! hahah det var d löjligaste. Där har du (enligt min åsikt) fel. Tyvärr kör min guild inte med DKP i Karazhan. Dock önskar jag att vi gjorde det. Att samla ihop tre delar ur tier4 på rolls är puckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Du måste ha Theramore Isle FP'n, då Ratchet-Gadgetzan inte finns. Ratchet går enbart till Theramore Isle faktist. Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Där har du (enligt min åsikt) fel. Tyvärr kör min guild inte med DKP i Karazhan. Dock önskar jag att vi gjorde det. Att samla ihop tre delar ur tier4 på rolls är puckat. Tycker det känns puckat att köra DKP på en instance där man har en av varje klass(nåja dps då), låt dom rolla om sakerna så blir det mycker bättre stämning i partyt enligt mig...men aja, tycker det bara verkar som om att man skulle köra DKP i ZF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts