Siana Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Någon mer än jag som spelar på ragnaros? Du kan ju alltid kolla förstasidan. Fast där står inte så många med. Som webbdesignsprojekt ska jag göra en sida där alla lägger till sina karaktärer, så kan man enklare se om andra forumiter spelar på samma realm =] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Du kan ju alltid kolla förstasidan. Fast där står inte så många med. Som webbdesignsprojekt ska jag göra en sida där alla lägger till sina karaktärer, så kan man enklare se om andra forumiter spelar på samma realm =] Okej. Ingen stod med på förstasidan så jag hoppades. Dessutom spelar nästan alla horde här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Någon mer än jag som spelar på ragnaros? Jag spelade där för något år sedan, tills man kunde migrera till frostmane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Det är bra. Grinda undead vid laken som ligger vänster om Everlook. Grymt nice ställe, eller så gör du quest. Okey ska prova båda Bra Efter winterspring är du säkert lvl..57, Bara dra EPL/Silithus då Okey ska dra till EPL sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Okey ska prova båda Okey ska dra till EPL sen Grinda Owlbeasts Nordöst i Winterspring, där levlade jag o grindade pengar som bara inåthelvete Redigerad 9 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Grinda Owlbeasts Nordöst i Winterspring, där levlade jag o grindade pengar som bara inåthelvete Tänkte precis fråga vart i winterspring du tjäna så mkt pengar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Blev 40 med Palan igår Profile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Blev 40 med Palan igår Profile Uppdatera din warrior profil, vill se hur den är nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Uppdatera din warrior profil, vill se hur den är nu http://armory.wow-europe.com/#character-sh...&n=Mullemex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Jag har full enhancement specc på min shaman och jag har tänkt att lägga resten i Restoration. nån som kan lägga upp en bra "halv"specc med restoration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Denna? Jag tycker att NS är bättre än Shamanistic Rage om du ska pvpa. En gratis HW var tredje minut är...väldigt bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Denna? Jag tycker att NS är bättre än Shamanistic Rage om du ska pvpa. En gratis HW var tredje minut är...väldigt bra =) Hyffsat bra om han nu ska lira pvp, men skule hellre satt 3 points i Natures Guidance, och 5 points i Totemic Focus. Klicka! - Men om du håller på att elvla upp din karaktär och inte ska lira lika mycket pvp så skulle jag speccat så jag får Shamanistic Rage. På den tiden jag levlade från 60-70 så var det sällan jag behövde stanna och dricka när jag hade Shamanistic Rage + Water Shield. Tror jag levlade med denna specc: Klick! Denna skulle också fungera bra, med points i elemental Focus och Elemental Devastation (I elemental trädet dåra) Redigerad 10 april, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 http://armory.wow-europe.com/#character-sh...&n=Mullemex Kom på det efteråt men, Är det bara jag eller har man overkligt bra stats på sakerna i outland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Kom på det efteråt men, Är det bara jag eller har man overkligt bra stats på sakerna i outland? Det tycker jag inte, man behöver bra items för att kunna göra instancerna, enligt mig. Men om du tittar på items man hade på 60 så är sakerna 40-50% bättre. Redigerad 10 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Kicken linkade till en "namninsamlings-sida" för att få coca-cola att börja tillverka den med vaniljsmak igen i Humortråden, såg då detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Kicken linkade till en "namninsamlings-sida" för att få coca-cola att börja tillverka den med vaniljsmak igen i Humortråden, såg då detta Konstigt. Får kända wow spelare inte dricka vanilla coke? Och föresten, han råkade bara ligga på sista sidan och vara den senaste underskriften? Ganska uppenbart att det är du som fake'at det Redigerad 10 april, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Konstigt. Får kända wow spelare får inte dricka vanilla coke? Och föresten, han råkade bara ligga på sista sidan och vara den senaste underskriften? Ganska uppenbart att det är du som fake'at det Och vem fan e vurtne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Och vem fan e vurtne? En känd WoW-are? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Fejkat ? det finns här nånstans: http://www.fuska.se/vanillacoke/?p=122 , 122 sidor att bläddra igenom men men.. btw, varför skulle jag fejka en sån grej ? ganska lätt att kolla upp om det är fejkat eller inte eller hur ? och för dom som undrar så är Vurtne en jävligt skillad WoW-spelare(mage), en av dom bästa imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Min rogue http://armory.wow-europe.com/#character-sh...er&n=Ashyen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts