Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Någon mer än jag som spelar på ragnaros?

Du kan ju alltid kolla förstasidan. Fast där står inte så många med. Som webbdesignsprojekt ska jag göra en sida där alla lägger till sina karaktärer, så kan man enklare se om andra forumiter spelar på samma realm =]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan ju alltid kolla förstasidan. Fast där står inte så många med. Som webbdesignsprojekt ska jag göra en sida där alla lägger till sina karaktärer, så kan man enklare se om andra forumiter spelar på samma realm =]

Okej. Ingen stod med på förstasidan så jag hoppades. Dessutom spelar nästan alla horde här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna?

Jag tycker att NS är bättre än Shamanistic Rage om du ska pvpa. En gratis HW var tredje minut är...väldigt bra =)

Hyffsat bra om han nu ska lira pvp, men skule hellre satt 3 points i Natures Guidance, och 5 points i Totemic Focus.

Klicka!

-

Men om du håller på att elvla upp din karaktär och inte ska lira lika mycket pvp så skulle jag speccat så jag får Shamanistic Rage. På den tiden jag levlade från 60-70 så var det sällan jag behövde stanna och dricka när jag hade Shamanistic Rage + Water Shield.

Tror jag levlade med denna specc: Klick!

Denna skulle också fungera bra, med points i elemental Focus och Elemental Devastation (I elemental trädet dåra)

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på det efteråt men, Är det bara jag eller har man overkligt bra stats på sakerna i outland? ^_^

Det tycker jag inte, man behöver bra items för att kunna göra instancerna, enligt mig. Men om du tittar på items man hade på 60 så är sakerna 40-50% bättre.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kicken linkade till en "namninsamlings-sida" för att få coca-cola att börja tillverka den med vaniljsmak igen i Humortråden, såg då detta :)

Konstigt. Får kända wow spelare inte dricka vanilla coke?

Och föresten, han råkade bara ligga på sista sidan och vara den senaste underskriften? Ganska uppenbart att det är du som fake'at det ^_^

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor