Troxie Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Varför stavar ALLA fel till Gnomeregan? hah, jo sett många olika versioner på den. Gnomeligan, gnomerigan os.v ; P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 hah, jo sett många olika versioner på den. Gnomeligan, gnomerigan os.v ; P Den värsta stavningen jag har sett, no lies(!), var Gnormorgan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Två personer som "gifte sig" i stormwind nyss. Outland goes RP! Kan inte posta screens, till och med med JPG/GIF blir filerna för stora :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Två personer som "gifte sig" i stormwind nyss. Outland goes RP! Kan inte posta screens, till och med med JPG/GIF blir filerna för stora :/ haha, sånt där är så töntigt ^^ mina polare säger alltid att jag och en polare ska gifta oss på wow för jag heter Brittleif och han frubrittlief Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 haha, sånt där är så töntigt ^^ mina polare säger alltid att jag och en polare ska gifta oss på wow för jag heter Brittleif och han frubrittlief Jag har alltid undrat hur man gifter sig på WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jag har alltid undrat hur man gifter sig på WoW? "Wanna get married?" "Sure, let's go to the Cathedral of Light and bring all of our friends." "Sounds like an idea, but we need a priest, don't we?" "Hmm, yeah. Let's ask the classleader for priests, shall we?" "Yeah, let's do that." etc etc.. Skaffa Tuxedo setet och White Wedding Dress, spring till Cathedral of Light, låt prästen snacka, nu är ni gifta och bröllopsfesten hålls i Pig and Whistle Tavern. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Köpte nyss bullet's account för 570kr.. någon som vet något bra ställe att aoegrinda på lvl 47? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Köpte nyss bullet's account för 570kr.. någon som vet något bra ställe att aoegrinda på lvl 47? Ogres i Tanaris har jag hört ska vara rätt bra att grinda, i alla fall om man är mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Köpte nyss bullet's account för 570kr.. någon som vet något bra ställe att aoegrinda på lvl 47? Hehe, är du horde och har en annan mage kompis så kan ni AoE grinda vakter i Blasted Lands (alliance stället), såg 2 mages där en gång som var typ 47 och 49, 2 timmar senare var dom 49 och 50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Han har inte köpt det btw han leker bara lol~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 "Wanna get married?" "Sure, let's go to the Cathedral of Light and bring all of our friends." "Sounds like an idea, but we need a priest, don't we?" "Hmm, yeah. Let's ask the classleader for priests, shall we?" "Yeah, let's do that." etc etc.. Skaffa Tuxedo setet och White Wedding Dress, spring till Cathedral of Light, låt prästen snacka, nu är ni gifta och bröllopsfesten hålls i Pig and Whistle Tavern. Typ. Man kan allso inte gifta sig som horde? Hehe, är du horde och har en annan mage kompis så kan ni AoE grinda vakter i Blasted Lands (alliance stället), såg 2 mages där en gång som var typ 47 och 49, 2 timmar senare var dom 49 och 50. Nethergarde? Ett bra ställe och grinda på men man får akta sig för allys där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Man kan allso inte gifta sig som horde? Det är ju bara på låtsas. Om du vill kan du väl dra till Valley of Spirits i Orgrimmar och bli vigd av nån shaman. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Eller en Undead Priest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Eller en Undead Priest. En tauren, troll eller orc tror jag inte skulle vilja bli vigd av en undead, om man tänker på Lore. Hellre en Troll priest i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Undead priests var förmodligen Human priests när de levde, verkar mer passande imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Undead priests var förmodligen Human priests när de levde, verkar mer passande imo. Orcs & company litar vanligtvis inte på undeads av något slag, och ännu mindre på humans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Det är ju bara på låtsas. Om du vill kan du väl dra till Valley of Spirits i Orgrimmar och bli vigd av nån shaman. =P Okey... LvL 55 nu, tips på lvling ställe? Jag är just nu i Winterspring, bra eller dåligt?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Okey... LvL 55 nu, tips på lvling ställe? Jag är just nu i Winterspring, bra eller dåligt?^^ Det är bra. Grinda undead vid laken som ligger vänster om Everlook. Grymt nice ställe, eller så gör du quest. Redigerad 9 april, 2007 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Okey... LvL 55 nu, tips på lvling ställe? Jag är just nu i Winterspring, bra eller dåligt?^^ Bra Efter winterspring är du säkert lvl..57, Bara dra EPL/Silithus då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Någon mer än jag som spelar på ragnaros? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts