Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hej jag e nightelf Rogue och jag vet inte var jag hittar questen som gör att man kan använda gift.

snälla hjälp mig :shifty:

Stormwind. Gå till rogue tränaren (SI: 7)

Han ger dig ett quest på lvl 20.

Questet går ut på att du ska ner till Westfall, Pickpocket på en undead som går runt ett torn, sen ska du upp till tornet och antingen döda eller sapa en lvl 24 elite och öppna en kista dör uppe.

när du har nyckeln och boken så ska du tillbaka till SI: 7 och snacka med ett personer där.

Då fär du en quest för att bli av med din 7dagars poison.

Du behöver köpa ett rör, en blomma, en tråd och en flaska. När du har grejjerna så kommer du bli botad och du lär dig poison. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stormwind. Gå till rogue tränaren (SI: 7)

Han ger dig ett quest på lvl 20.

Questet går ut på att du ska ner till Westfall, Pickpocket på en undead som går runt ett torn, sen ska du upp till tornet och antingen döda eller sapa en lvl 24 elite och öppna en kista dör uppe.

när du har nyckeln och boken så ska du tillbaka till SI: 7 och snacka med ett personer där.

Då fär du en quest för att bli av med din 7dagars poison.

Du behöver köpa ett rör, en blomma, en tråd och en flaska. När du har grejjerna så kommer du bli botad och du lär dig poison. ;)

Man får poison innan man får questen för att cura Cursen ;P och bara att be en Paladin vän att purgea bort cursen :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom tar inte in folk. Jävla tråkiga svin.. :wub:

Men men, jag ska inte klaga. Ska göra ett X antal LBRS rundor och fixa nyckeln själv.

Behöver den runda saken och 3 gems. Fixar man snabbt.. ;)

Bleh... har gjort lbrs minst 20 ggr.... och har fortfarande bara lyckats fixa den runda saken.. ;)

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon här som spelar på Sunstrider ? (w00t)

Jag lirar på Sunstrider. lvl 60 NE Druid.

Föresten Grötmannen. (w00t)

Jag och en mage kompis fixade nyckeln på en LBRS runda.

Så nu är vi den andra guilden på hela servern med nyckel!!!

SÅ JÄVLA UNDERBART!!!!!

Vi ska köra UBRS rundor varje dag nu tills alla har fixat onyxia keyn och lootat sin set-armor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lirar på Sunstrider. lvl 60 NE Druid.

Föresten Grötmannen. :wub:

Jag och en mage kompis fixade nyckeln på en LBRS runda.

Så nu är vi den andra guilden på hela servern med nyckel!!!

SÅ JÄVLA UNDERBART!!!!!

Vi ska köra UBRS rundor varje dag nu tills alla har fixat onyxia keyn och lootat sin set-armor.

Asså fan de där gemsen e ju skitovanliga + att alla ninja'r de om de nu skulle råka droppa..... aja rätt många har ju ändå nyckeln.... fick onyxia nyckeln idag också =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor