Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hur är det att spela på en Roleplaying server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hur är det att spela på en Roleplaying server? Det är skoj när man hittar nån att roleplaya med men nu börjar de bli överflyllda av en massa fjortisar som inte fattar vad RP betyder. Men ignorera dem så är det skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jahapp, Mitt WOW kommer imorgon, helt rastlös. tänker på det hela tiden Tips om vad man kan göra medans man väntar tills 14.30 imorgon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jahapp, Mitt WOW kommer imorgon, helt rastlös. tänker på det hela tiden Tips om vad man kan göra medans man väntar tills 14.30 imorgon ? Ladda hem patchat och addons man kan tänkas vilja ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hej jag e nightelf Rogue och jag vet inte var jag hittar questen som gör att man kan använda gift. snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hej jag e nightelf Rogue och jag vet inte var jag hittar questen som gör att man kan använda gift. snälla hjälp mig Stormwind. Gå till rogue tränaren (SI: 7) Han ger dig ett quest på lvl 20. Questet går ut på att du ska ner till Westfall, Pickpocket på en undead som går runt ett torn, sen ska du upp till tornet och antingen döda eller sapa en lvl 24 elite och öppna en kista dör uppe. när du har nyckeln och boken så ska du tillbaka till SI: 7 och snacka med ett personer där. Då fär du en quest för att bli av med din 7dagars poison. Du behöver köpa ett rör, en blomma, en tråd och en flaska. När du har grejjerna så kommer du bli botad och du lär dig poison. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Stormwind. Gå till rogue tränaren (SI: 7) Han ger dig ett quest på lvl 20. Questet går ut på att du ska ner till Westfall, Pickpocket på en undead som går runt ett torn, sen ska du upp till tornet och antingen döda eller sapa en lvl 24 elite och öppna en kista dör uppe. när du har nyckeln och boken så ska du tillbaka till SI: 7 och snacka med ett personer där. Då fär du en quest för att bli av med din 7dagars poison. Du behöver köpa ett rör, en blomma, en tråd och en flaska. När du har grejjerna så kommer du bli botad och du lär dig poison. Man får poison innan man får questen för att cura Cursen och bara att be en Paladin vän att purgea bort cursen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Någon här som spelar på Sunstrider ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Deadmines är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Dom tar inte in folk. Jävla tråkiga svin.. Men men, jag ska inte klaga. Ska göra ett X antal LBRS rundor och fixa nyckeln själv. Behöver den runda saken och 3 gems. Fixar man snabbt.. Bleh... har gjort lbrs minst 20 ggr.... och har fortfarande bara lyckats fixa den runda saken.. Redigerad 25 maj, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Sitter och slappar på bryggan i ratchet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/WoWScrnShot_052005_220926.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 men.. lägg ner.. inte för att det är så på alla test servrarna? >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 YES! idag kom mitt WoW! håller på att installera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 YES! idag kom mitt WoW! håller på att installera Gratz man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 YES! idag kom mitt WoW! håller på att installera Var ska du lira då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Någon här som spelar på Sunstrider ? Jag lirar på Sunstrider. lvl 60 NE Druid. Föresten Grötmannen. Jag och en mage kompis fixade nyckeln på en LBRS runda. Så nu är vi den andra guilden på hela servern med nyckel!!! SÅ JÄVLA UNDERBART!!!!! Vi ska köra UBRS rundor varje dag nu tills alla har fixat onyxia keyn och lootat sin set-armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 YES! idag kom mitt WoW! håller på att installera Spela på deathwing isånafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nån som vet vart man kan ta sig med sin ORC när man passerat Level 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag lirar på Sunstrider. lvl 60 NE Druid. Föresten Grötmannen. Jag och en mage kompis fixade nyckeln på en LBRS runda. Så nu är vi den andra guilden på hela servern med nyckel!!! SÅ JÄVLA UNDERBART!!!!! Vi ska köra UBRS rundor varje dag nu tills alla har fixat onyxia keyn och lootat sin set-armor. Asså fan de där gemsen e ju skitovanliga + att alla ninja'r de om de nu skulle råka droppa..... aja rätt många har ju ändå nyckeln.... fick onyxia nyckeln idag också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts