Mark Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Serverunderhåll, alla servrar är nere till klockan 11. Mmyes, uppmärksamt. Har varit så de senaste 2 åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag har en 65 hunter och en 62 priest. Orkar inte mer. Segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag har en 65 hunter och en 62 priest. Orkar inte mer. Segt. Satsa på en av dom och kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Nä. Det är så grymt tråkigt. JAg blev kickad ur guilden också för att guildmastern var en grinig pmsunge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Nooo!! "Bug Fixes Using the customer support "Auto-Unstuck" will now trigger the one hour cooldown on the player's heartstone" Scheisse, jag som tyckte att det var smidigt med 5min cooldown på "bugg"HS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Någon Som kmr in nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Någon Som kmr in nu? Kunde inte heller logga in förut. Authenti.... stod det hela tiden. :S Men det funkade efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Mmyes, uppmärksamt. Har varit så de senaste 2 åren. No shit, Sherlock. Nu kanske du kan sluta bete dig som ett jävla rövhål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 No shit, Sherlock. Nu kanske du kan sluta bete dig som ett jävla rövhål? Visst, herrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 No shit, Sherlock. Nu kanske du kan sluta bete dig som ett jävla rövhål? Mjo, kanske, men du kanske ska tänka på vad du säger.. Att informera alla om serverunderhåll är väl inte så nödvändigt när det alltid är så! --------- Har dingat 45 med warriorn, går lite slött, men jag försöker levla mining och blacksmithing samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Ganska nödvändigt att säga när man inte kan spela, om man inte kollar Realm status regelbundet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Ganska nödvändigt att säga när man inte kan spela, om man inte kollar Realm status regelbundet De flesta som spelat/spelar WoW vet att varje onsdag är det maintenance.. MEN ORKA BRY SIG, prata om något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Hade tråkigt igår natt så jag gjorde denna. http://www.youtube.com/watch?v=ASQMqm5aNcc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 PWN, http://www.youtube.com/watch?v=ECrMbpmATBA...ted&search= Kanske postats, men fan va grym den är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Hade tråkigt igår natt så jag gjorde denna. http://www.youtube.com/watch?v=ASQMqm5aNcc Klockren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 BLeh, nån som tar sig in nu? Verkar vara samma problem som n00dles och Xazzi hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 BLeh, nån som tar sig in nu? Verkar vara samma problem som n00dles och Xazzi hade Sitter fast på Authenticatagnsghshl Ajuste, har börjat betala för WoW igen, ska försöka fixa igång datorn så jag kan börja spela med min Paladin igen. Känner suget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) Sitter fast på Authenticatagnsghshl Ajuste, har börjat betala för WoW igen, ska försöka fixa igång datorn så jag kan börja spela med min Paladin igen. Känner suget! Ja samma här. Edit. Verkar funka igen o )))))) Redigerad 5 april, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Sitter fast på Authenticatagnsghshl Ajuste, har börjat betala för WoW igen, ska försöka fixa igång datorn så jag kan börja spela med min Paladin igen. Känner suget! Finally!! Ja samma här. Edit. Verkar funka igen o )))))) Funkar här också, men jag har 1080ms, tror att det beror på någon annan i mitt nätverk dock Eller har ni andra hög ms? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Ganska nödvändigt att säga när man inte kan spela, om man inte kollar Realm status regelbundet Nej, det du skrev var något väldigt onödigt. Sitter fast på Authenticatagnsghshl Ajuste, har börjat betala för WoW igen, ska försöka fixa igång datorn så jag kan börja spela med min Paladin igen. Känner suget! Fy på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts