MAFIA_KING Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 jag brukar hänga rätt mkt med kompisar i Bg och Og, samt hjälpa andra kompisars gubbe i instancer och sånt ^^ har börjat öka speed lite nu på sistonde fast det går segt ändå =( Edit: vänta, 10 dar på första char brukar det inte vara 15 eller var det bara nåt som stell sa? Nää, dom flesta jag har frågat är snitt 8-9 dagar, 15 dagar så borde du ha hunnit med en runda i endgame raids me enligt mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Har 7 dagar på min första char, lvl 44 atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) jag brukar hänga rätt mkt med kompisar i Bg och Og, samt hjälpa andra kompisars gubbe i instancer och sånt ^^ har börjat öka speed lite nu på sistonde fast det går segt ändå =( Edit: vänta, 10 dar på första char brukar det inte vara 15 eller var det bara nåt som stell sa? Min första, en mage, tog ungefär 15dagar. Min andra, en hunter 3.4dagar played och är lvl 44. Första gubben går segt. Redigerad 2 april, 2007 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=DZxKi1I_tJw Då var den uppe. Laddade precis upp så det kan ta några minuter innan den fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag tror jag tog 60 på 22 days played på min första char. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) jag brukar hänga rätt mkt med kompisar i Bg och Og, samt hjälpa andra kompisars gubbe i instancer och sånt ^^ har börjat öka speed lite nu på sistonde fast det går segt ändå =( Edit: vänta, 10 dar på första char brukar det inte vara 15 eller var det bara nåt som stell sa? Ding 58, Outlands! ..Påslov ftw Btw, Playtime 10 dagar.. Edit, Min andra char till outlands..Så inte min första, Tog 18 dagar på första. Min pally :-) Redigerad 3 april, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Tror nog att jag tog 60 på ca 10-15 dagars playtime, minns inte exakt men.. Har även en warrior, som faktiskt var min första (bläddra tillbaka några hundra sidor så får ni se). Han är lvl 36 just nu och har 11 dagars playtime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=DZxKi1I_tJw Då var den uppe. Laddade precis upp så det kan ta några minuter innan den fungerar. The video you have requested is not available. If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jävla YouTube, det står att det kan ta några minuter, men jag laddade ju upp den igår eftermiddag och den fungerar fortfarande inte! Ska jag behöva ladda upp den igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jävla YouTube, det står att det kan ta några minuter, men jag laddade ju upp den igår eftermiddag och den fungerar fortfarande inte! Ska jag behöva ladda upp den igen? Visst, gör så du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 The video you have requested is not available. If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process. Har för mig att du måste Konfirmera mejlet du får när du lagt upp filmen. Det var jag typ tvungen att göra. Vad jag kommer ihåg åkte min film upp direkt efter jag lagt upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag har postat förr och då har jag inte behövt vänta, och jag tänker fan inte ladda upp igen, för det komemr förmodligen inte fungera då heller. Varför skulle det om det inte fungerade nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag har postat förr och då har jag inte behövt vänta, och jag tänker fan inte ladda upp igen, för det komemr förmodligen inte fungera då heller. Varför skulle det om det inte fungerade nu? Du har ju uppenbart gjort något fel eftersom det funkar att ladda upp filmer för mig, annars så är det ju bara skriva till youtube och klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Wardens kan visst upptäcka glider. Och dom bannar inte folk direkt, dom gör precis som dom gjorde i diablo II, bannar alla på samma gång. Som i november/december så bannades över 100 000 accounts samtidigt. Det fanns folk som hade testat glider bara några timmar, flera månader innan dess, och blev bannade Powerlevelling är ganska säkert om man inte orkar levla själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 På min första char hade jag 20 days played i 60, rätt skitdåligt men då var jag rank7.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) 60 på 8 dagar och 70 på 14 eller något sådant. Redigerad 3 april, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) 60 på 8 dagar och 70 på 14 eller något sådant. Du lär ju ha gjort som Xemtoth och speeda upp till 60 Ni måste ju uppleva spelet, en stor del är ju att utforska och sånt Redigerad 3 april, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Kört mara ett par gånger idag. Först droppades Charstone Dirk, fick den. Sen droppades Satyr's Lash, nice off hand (fick den dock inte). Sen droppades Fist of Stone, nice att ha tills jag kan använda den förstnämnda, fick den. Sen..... droppades Blade of Eternal Darkness. Riktigt kul dag idag alltså. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Du lär ju ha gjort som Xemtoth och speeda upp till 60 Ni måste ju uppleva spelet, en stor del är ju att utforska och sånt Tog över 1 år för mig att lvla till 60 för jag njöt av spelet, kände inget behov av att lvla till 60 så snabbt som möjligt, sen bytte man alltid server när man skulle testa horde eller nån annan klass för nån polare hade sin gubbe på den servern och nån annan på en annan osv. Sen kunde man inte lika mycket när man börjar som kan nu, så allt går mycket snabbare när man vet vad man gör + har polare och folk som man lärt känna i spelet som kan boosta en i instancer och hjälpa med quest osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Serverunderhåll, alla servrar är nere till klockan 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts