Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

jag brukar hänga rätt mkt med kompisar i Bg och Og, samt hjälpa andra kompisars gubbe i instancer och sånt ^^

har börjat öka speed lite nu på sistonde fast det går segt ändå =(

Edit: vänta, 10 dar på första char :o brukar det inte vara 15 eller var det bara nåt som stell sa?

Nää, dom flesta jag har frågat är snitt 8-9 dagar, 15 dagar så borde du ha hunnit med en runda i endgame raids me enligt mig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag brukar hänga rätt mkt med kompisar i Bg och Og, samt hjälpa andra kompisars gubbe i instancer och sånt ^^

Edit: vänta, 10 dar på första char :o brukar det inte vara 15 eller var det bara nåt som stell sa?

Min första, en mage, tog ungefär 15dagar. Min andra, en hunter 3.4dagar played och är lvl 44. Första gubben går segt.

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: vänta, 10 dar på första char :) brukar det inte vara 15 eller var det bara nåt som stell sa?

Ding 58, Outlands! (w00t) ..Påslov ftw ;P Btw, Playtime 10 dagar.. :wub:

Edit, Min andra char till outlands..Så inte min första, Tog 18 dagar på första. Min pally :-)

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The video you have requested is not available.

If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process.

:)

Har för mig att du måste Konfirmera mejlet du får när du lagt upp filmen. Det var jag typ tvungen att göra. Vad jag kommer ihåg åkte min film upp direkt efter jag lagt upp den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har postat förr och då har jag inte behövt vänta, och jag tänker fan inte ladda upp igen, för det komemr förmodligen inte fungera då heller. Varför skulle det om det inte fungerade nu?

Du har ju uppenbart gjort något fel eftersom det funkar att ladda upp filmer för mig, annars så är det ju bara skriva till youtube och klaga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wardens kan visst upptäcka glider. Och dom bannar inte folk direkt, dom gör precis som dom gjorde i diablo II, bannar alla på samma gång.

Som i november/december så bannades över 100 000 accounts samtidigt.

Det fanns folk som hade testat glider bara några timmar, flera månader innan dess, och blev bannade

Powerlevelling är ganska säkert om man inte orkar levla själv

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du lär ju ha gjort som Xemtoth och speeda upp till 60 :unsure:

Ni måste ju uppleva spelet, en stor del är ju att utforska och sånt :teehee:

Tog över 1 år för mig att lvla till 60 för jag njöt av spelet, kände inget behov av att lvla till 60 så snabbt som möjligt, sen bytte man alltid server när man skulle testa horde eller nån annan klass för nån polare hade sin gubbe på den servern och nån annan på en annan osv.

Sen kunde man inte lika mycket när man börjar som kan nu, så allt går mycket snabbare när man vet vad man gör + har polare och folk som man lärt känna i spelet som kan boosta en i instancer och hjälpa med quest osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor