Ante_freeman Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Nån som vet varför jag alltid har minus 5 i agillity? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Nån som vet varför jag alltid har minus 5 i agillity? För att du kanske har något item som ger -5 agility. som beror på dina http://www.thottbot.com/i9646 '=) Redigerad 1 april, 2007 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Mjo, bara att Warden upptäcker Glider nu. Annars så Får jag fråga vad du fått det ifrån? Warden har aldrig någonsin kunnat upptäcka Glider. Aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Får jag fråga vad du fått det ifrån? Warden har aldrig någonsin kunnat upptäcka Glider. Aldrig! Håller med till 100%!, glider funkar perfa för mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Fan, nästan lite frestande att pröva på Glider... Jag är så jävla trött på att farma pengar för tailoring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Tror ni jag blir bannad om jag Provar lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Får jag fråga vad du fått det ifrån? Warden har aldrig någonsin kunnat upptäcka Glider. Aldrig! Näe, dom flesta blir bannade pga. dumhet. man glidar typ aldrig 50 timmar isträck på samma ställe, det är som gjort för att bli bannad. @ Martin-123: Antagligen inte om du provar runt lite i 25 minuter, testa på du...men man vet aldrig, chansen finns alltid att man blir bannad, så du vet. Redigerad 1 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Nån som vet varför jag alltid har minus 5 i agillity? LOL känner du palazinz ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Näe, dom flesta blir bannade pga. dumhet. man glidar typ aldrig 50 timmar isträck på samma ställe, det är som gjort för att bli bannad. @ Martin-123: Antagligen inte om du provar runt lite i 25 minuter, testa på du...men man vet aldrig, chansen finns alltid att man blir bannad, så du vet. Gör nog inget om jag blir bannad:P Då slutar jag ju spela så.. Fattar inte ett dugg av Glider:P Någon som kan adda mig på MSN och hjälpa? Fattade nu Redigerad 1 april, 2007 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Oh, nu blev jag ju lite sugen på at testa glider jag också.. Vill inte bli bannad, så det får väl bli någr minuter ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Mihihi, jag testar nu. Är på ett perfekt ställe som brukar vara folktomt, och det är svårt att glidern råkar pulla fler än en mob. Hursomhelst är detta nog inget jag ska börja med - dels är det riskfullt och dels jävligt lamt. Men det är skönt att slappa lite efter att ha blivit så trött på pengafarmande, det får upp känslan för spelet lite igen! Edit. Hur länge är demo- glidern igång? Vad gullig den är som springer runt där och använder en massa noobskills. Edit2. Aight, den stängde av sig själv efter ett par minuter. Men tror ni inte att man skulle kunna ha tasker igång som startade den igen efter att den gått av? Redigerad 1 april, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Yay! Äntligen fri! ...fast man blev förbannat sugen att skaffa Glider, är ju bara 4 levels från 70 och jag kan ALDRIG förlåta mig själv om DimpZ skulle bli 70 före mig..han..han är ju newb :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Yay! Äntligen fri! ...fast man blev förbannat sugen att skaffa Glider, är ju bara 4 levels från 70 och jag kan ALDRIG förlåta mig själv om DimpZ skulle bli 70 före mig..han..han är ju newb :< Idiot! Skaffa glider och levla till 70, hoppas att du blir bannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Har (äntligen) börjat spela med min Nelf Rogue. Skapade den för ett bra tag sen, men har aldrig spelat med den innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Spelat 32 dagar Rl tid nu o är 56 - Snart outlands! 56 Feral druid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) För att du kanske har något item som ger -5 agility. som beror på dina http://www.thottbot.com/i9646 '=) Jävla skit boots LOL känner du palazinz ;o Ja förfan det är ju Zingo (Unnamed) min gamla GM Jag tar han och barbar sammtidigt i duel Nu när Xazzi skrev hur länge han spelat så kom jag på en ny fråga. Hur lång tid ska det ta att komma till 60 med sin första char? Är 53 på 16 dar väldigt dåligt? Redigerad 2 april, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Nu när Xazzi skrev hur länge han spelat så kom jag på en ny fråga. Hur lång tid ska det ta att komma till 60 med sin första char? Är 53 på 16 dar väldigt dåligt? Det är ganska kasst,ja. 10 dagar är väll normalt om man inte hänger i IF för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Mihihi, jag testar nu. Är på ett perfekt ställe som brukar vara folktomt, och det är svårt att glidern råkar pulla fler än en mob. Hursomhelst är detta nog inget jag ska börja med - dels är det riskfullt och dels jävligt lamt. Men det är skönt att slappa lite efter att ha blivit så trött på pengafarmande, det får upp känslan för spelet lite igen! Edit. Hur länge är demo- glidern igång? Vad gullig den är som springer runt där och använder en massa noobskills. Edit2. Aight, den stängde av sig själv efter ett par minuter. Men tror ni inte att man skulle kunna ha tasker igång som startade den igen efter att den gått av? Förut kunde man det men de fixade så man max fick starta demo 5ggr / dag eller nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Det är ganska kasst,ja. 10 dagar är väll normalt om man inte hänger i IF för mycket jag brukar hänga rätt mkt med kompisar i Bg och Og, samt hjälpa andra kompisars gubbe i instancer och sånt ^^ har börjat öka speed lite nu på sistonde fast det går segt ändå =( Edit: vänta, 10 dar på första char brukar det inte vara 15 eller var det bara nåt som stell sa? Redigerad 2 april, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 jag brukar hänga rätt mkt med kompisar i Bg och Og, samt hjälpa andra kompisars gubbe i instancer och sånt ^^ har börjat öka speed lite nu på sistonde fast det går segt ändå =( Edit: vänta, 10 dar på första char brukar det inte vara 15 eller var det bara nåt som stell sa? Tror du det finns någon speciell tid eller? Jag samt dom flesta utav mina polare kom till 60 med 10-13 dagar played på första charen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts