Sikorka Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Jesus Christ!? Kollade i screenshots mappen nyss och upptäckte att alla screenshots efter julas är borta? Finns ända till patchen "before the storm" och sen är det slut. WTF FLG HELPZ! ._. Redigerad 31 mars, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Herr duktig =) Jag frågade efter healingaddons inte efter en rand0m faggots åsikt. Jag vill ha ett healing addon, vadådå? Ja, jag vill ha det enklare att heala. Vadådå? Gör det mig till en sämre spelare? Kanske. Bryr jag mig det minsta lilla? Nope. Så du och dina Elite vänner kan väll gå och gräva ner er i heroic slave pens eller vad ni low lifer sysslar med : ) Hahaha, det där har jag länge velat säga till Grötmannen respektive Blaucrozz a.k.a das viktigpettrisher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Men ni som vet några bra healing addons får gärna skriva. Grötis sitter säkert och kitar alla drakar hos razorgore eller något Redigerad 31 mars, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 bahabhabah! bah! Haha xD Du kommer alltid vara den enda riktiga gizmo. ONTOPIC: Min warlock är ubarsöt ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) BLIZZARD HAR BLIVIT BOMBADE AV AL QAIDA. LOLOL APRIL APRIL Redigerad 1 april, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Men ni som vet några bra healing addons får gärna skriva. Grötis sitter säkert och kitar alla drakar hos razorgore eller något Vad vill du att addonet ska göra? Ge mera info eller? Om jag var du skulle jag i alla fall titta på Druid-addons och se om det finns något där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Tin foilhat, yaow. http://www.worldofwarcraft.com/info/items/tinfoilhat.xml Redigerad 1 april, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Spelade in när XennaH speedhackar, ska lägga upp videon på YouTube... Om jag orkar. Fraps, registrerad btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Spelade in när XennaH speedhackar, ska lägga upp videon på YouTube... Om jag orkar. Fraps, registrerad btw. Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Spelade in när XennaH speedhackar, ska lägga upp videon på YouTube... Om jag orkar. Fraps, registrerad btw. Såg att jag har killen på min msnlista, fast har ingen aning om vet det är. Ställer samma fråga som Marky; vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Det är en medlem som inte skriver så mkt Några killar skulle göra Pre-mc quest så jag fick joina dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Spelade in när XennaH speedhackar, ska lägga upp videon på YouTube... Om jag orkar. Fraps, registrerad btw. VAFAN :'( Nu kommer varenda jävel reporta mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 VAFAN :'( Nu kommer varenda jävel reporta mig Shit happens. Är du så jävla dum och fuskar får du skylla dig själv. Hoppas verkligen du blir bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Shit happens. Är du så jävla dum och fuskar får du skylla dig själv. Hoppas verkligen du blir bannad. Oh well, cya WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Oh well, cya WoW. Köp ett nytt WoW-exemplar och glida upp en ny 70 char, en polare gjorde det och nu är han med i den bästa guilden typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Köp ett nytt WoW-exemplar och glida upp en ny 70 char, en polare gjorde det och nu är han med i den bästa guilden typ. Mjo, bara att Warden upptäcker Glider nu. Annars så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Köp ett nytt WoW-exemplar och glida upp en ny 70 char, en polare gjorde det och nu är han med i den bästa guilden typ. N00b fråga, vad är Glida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 N00b fråga, vad är Glida? Förmodligen slang för att lvla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Haha, glida är när man använder den största wow botten "Glider". Uttrycket har inget att göra med att själv levla. Det är när botten är uppe och kör. wowglider.com Redigerad 1 april, 2007 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) N00b fråga, vad är Glida? WoWGlider, det är en bot som spelar istället för dig och lootar och levlar. Alltså ungefär sånna "china" farmers använder. Mjo, bara att Warden upptäcker Glider nu. Annars så Konstigt, jag använde en sån 4-5 dagar för typ 1 månad sen, gick alldeles perfekt...men men, det är väl inte värt det om man inte har råd att köpa ett nytt ex av WoW ifall man blir bannad. Redigerad 1 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts