Ante_freeman Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 The temple of Atal' hakkar, är det någonting ni rekommenderar för en hunter dropmässigt som är sugen på att skinna dragonkins. Vilken level är den från? På min server säger dom minst 50, fast jag är dock warrior Instancen är så jävla seg så jag varnar dig att göra den med dåligt party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Vet inte hur jag ska få tid att spela WoW. Buffy the Vampire Slayer Complete Collection DVD box, XBox360 med Gears of War, Oblivion plus en en hel hög spel lånade från en kompis... Det är mycket just nu, som man säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Vet inte hur jag ska få tid att spela WoW. Buffy the Vampire Slayer Complete Collection DVD box, XBox360 med Gears of War, Oblivion plus en en hel hög spel lånade från en kompis... Det är mycket just nu, som man säger. Ge fan då bara.....enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Vet inte hur jag ska få tid att spela WoW. Buffy the Vampire Slayer Complete Collection DVD box, XBox360 med Gears of War, Oblivion plus en en hel hög spel lånade från en kompis... Det är mycket just nu, som man säger. Se klart Buffy tjaffset, sen fortsätter du med WoW + andra spel. Tro mig, man kan spela andra spel i sidan om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Se klart Buffy tjaffset, sen fortsätter du med WoW + andra spel. Tro mig, man kan spela andra spel i sidan om.. T.o.m Jag har lyckats med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Tips på bra DW vapen för en 42 warrior? Vet Flurry Axe, men den ligger inte uppe på AH än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Tips på bra DW vapen för en 42 warrior? Vet Flurry Axe, men den ligger inte uppe på AH än. Sword of Omen i Off hand och typ.... Bg reward i main hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Sword of Omen i Off hand och typ.... Bg reward i main hand? Mjo har sword of omen nu, men den börjar bli dålig tbh. Och inga bgs är uppe i 40-49 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Se klart Buffy, visst, 6000+ minuter speltid, tar ett tag Jag får fördela tiden helt enkelt, göra det jag vill för stunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Tips på bra DW vapen för en 42 warrior? Vet Flurry Axe, men den ligger inte uppe på AH än. Ripsaw vid level 45, sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Rollade näst högst på rare mountet i karazhan ikväll Vi körde hela vägen från huntsman --> Big bad wolf. Wolf var ju hur enkel som helst: P Fick dessa legsen från Big bad wolf: http://www.thottbot.com/i28591 Mountet jag kunde fått:http://www.thottbot.com/i30480 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Tog Attumen, Moroes och Maiden på första tryet, sen bar det av till opera eventet. Fick Wizard of Oz.. Men när vi dödade Dorothy så spawnades ingen annan mob... segt värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Mjo har sword of omen nu, men den börjar bli dålig tbh. Och inga bgs är uppe i 40-49 För mig var det 40-49 bg uppe 24/7 Är väl olika från (bg)grupp till (bg)grupp Power lvla till 51(?) och köp Krol blade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Fick nyss en 3003 crit med execute på en rogue den enda damage-buffen jag hade var enrage. Är lvl 49 btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Snackade med en gm och helt plötsligt dök han upp flygandes í luften . Redigerad 31 mars, 2007 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Tog Attumen, Moroes och Maiden på första tryet, sen bar det av till opera eventet. Fick Wizard of Oz.. Men när vi dödade Dorothy så spawnades ingen annan mob... segt värre bahabhabah! bah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 bahabhabah! bah! Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Nämn bra healing addons för droods tack ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Nämn bra healing addons för droods tack ;D Vad ska du med healing addon till när du bara kan göra som alla andra (som är nåt att ha), det vill säga: L2P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Vad ska du med healing addon till när du bara kan göra som alla andra (som är nåt att ha), det vill säga: L2P Herr duktig =) Jag frågade efter healingaddons inte efter en rand0m faggots åsikt. Jag vill ha ett healing addon, vadådå? Ja, jag vill ha det enklare att heala. Vadådå? Gör det mig till en sämre spelare? Kanske. Bryr jag mig det minsta lilla? Nope. Så du och dina Elite vänner kan väll gå och gräva ner er i heroic slave pens eller vad ni low lifer sysslar med : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts