Ante_freeman Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Haha okej, han menar killen i Cathedral, han som man dödar, så kommer en brud fram o huggabuggar ^^ alltså, svåraste delen i SM, SM e ju uppdelat i fyra "instances" lr vad jag ska säga edit: Sen kvarstår ju även Herod i Armory, han du får Herods Shoulder och Raging Berserker Helm ifrån, Ravenger också Kom till Herod igår, men jag fick inga crits så den jäveln tog mig när han var i Execute läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Hur får man bort de här grejerna? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/qGzuWKIyfK1Q.jpg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/2NjnwSVUSgqV.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Hur får man bort de här grejerna? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/qGzuWKIyfK1Q.jpg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/2NjnwSVUSgqV.jpg Den första bilden var störande som satan, rerolla horde och döda saken? Edit, eller ahaja. det var din char. Delete på skiten då Redigerad 25 mars, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Fixat det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Fixat det nu. Vad heter UI:et? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 ACE 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Jepp, Ace 2 var redigt jobbigt när man installerade det, skit överallt. Du borde gå in i DeuceCommander > Combat > SCT och kryssa ur lite grejer där... Eller, jag behövde göra det när jag gick som ShadowPriest i instances i alla fall, eftersom att min Vampiric Embrace som healade andra fyllde upp hela skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Tagit bort den nu, kör med Titan panel, moninfo2 och scrolling combat text. Atlas ofcourse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Dingade 70 igår. :> Friade med att skaffa Azure Lightblade och Harold's Rejuvenating Broach.. <3 Cyclone var inte heller som jag väntade mig men den var tuff som fan ändå, usefull. -- Random pic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Grattis din slacker ;D Att komma upp dit i AH är ju inte svårt, det är svårare att komma upp på takbalken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Grattis Kemoi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Fick spela på en rogue med TF : ) Även om statsen är ganksa crap så ser den grymt fet ut^^ Procen är typ det enda bra Redigerad 25 mars, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Vart ska jag grinda nu på 49? Druid btw Deletade min 70 pally efter jag gett ut 2000g I stormwind till folk som behövde, klart roligaste grejjen man kan göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Vart ska jag grinda nu på 49? Druid btw Deletade min 70 pally efter jag gett ut 2000g I stormwind till folk som behövde, klart roligaste grejjen man kan göra! Testa litegrann i Felwood eller/och Searing Gorge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Vart ska jag grinda nu på 49? Druid btw Deletade min 70 pally efter jag gett ut 2000g I stormwind till folk som behövde, klart roligaste grejjen man kan göra! Searing George är bra som Marky sa, men Instancer tkr jag är den lättaste exp så kör typ ZF eller mara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Har börjat använda en guide för att levla tailoring... Ligger på 360 nu, sydde mig epic shoulders för ett tag sen - 5 i skill till epic skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 The temple of Atal' hakkar, är det någonting ni rekommenderar för en hunter dropmässigt som är sugen på att skinna dragonkins. Vilken level är den från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 The temple of Atal' hakkar, är det någonting ni rekommenderar för en hunter dropmässigt som är sugen på att skinna dragonkins. Vilken level är den från? Finns dragonkins från lvl 43-55. Det är väl till 90% Green Dragonscales, resten är bara skräp. Green scales är dock också skräp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Finns dragonkins från lvl 43-55. Det är väl till 90% Green Dragonscales, resten är bara skräp. Green scales är dock också skräp.. Okej, får jag fråga vad som är bäst för en hunter? Dragonscale leatherworking Elemental leatherworking Tribal leatherworking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Okej, får jag fråga vad som är bäst för en hunter? Dragonscale leatherworking Elemental leatherworking Tribal leatherworking Dragonscale för huntards. Den har mest dps mails, dom andra har healing mail och leather. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts