Mark Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Men skit samma, jag ser ändå inte varför ni behöver en förklaring. Jag är less på WoW helt enkelt, det räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Men skit samma, jag ser ändå inte varför ni behöver en förklaring. Jag är less på WoW helt enkelt, det räcker. Räcker gott och väl, funderar på att sluta med. Men fyllde på playtimen för en timme sedan så jag spelar väl denna månaden med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Meh trashet inan Curator är jobbigt Aja Attumen, Moroes, Maiden och Romulo & Julianne downade idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Im the elite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Curator downad på första tryet Warrior, Priest, Druid t4 droppades och ett par plate legs. GIEF shammy drops! Redigerad 22 mars, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Om någon fattade vad han skrev där översätt det åt mig, tack : ) Hej! Han är min IRL-polare, vi bruka leka. Hej då! EDIT; Level 40 och mount... gött! Redigerad 22 mars, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Curator downad på första tryet Warrior, Priest, Druid t4 droppades och ett par plate legs. GIEF shammy drops! Går undan hörrudu. Nu är jag äntligen med i en bättre guild så nu kommer jag kunna komma igång och raida mer. Gief epixxxxxxxxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Fick [bladed Shoulderpads of the Merciless] igår. Bättre än tier4/5 itemisation FTL Redigerad 23 mars, 2007 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Im the elite! :'( Jag har 1338 på min Tauren Update: Har dingat 51, kört Av o skaffat IBS. Funderar på o spara till Av mounten =D Over and out. Redigerad 23 mars, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Fick [bladed Shoulderpads of the Merciless] igår. Bättre än tier4/5 itemisation FTL Vissa delar utav Assassination( Stavning? ) är bättre än t4 för rogues : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Duel nu på kvällskvisten (Dock så trodde jag att han skulle vara svårare, hade 3000Hp kvar när han dog) Edit: Han som jag är i Party med hjälpte mig inte (han är lvl 4 ) utan jag sola Sm helt själv Redigerad 23 mars, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Duel nu på kvällskvisten (Dock så trodde jag att han skulle vara svårare, hade 3000Hp kvar när han dog) Edit: Han som jag är i Party med hjälpte mig inte (han är lvl 4 ) utan jag sola Sm helt själv Ja oj, en boss som är vad? 10,20,30 levels lägre än dig? ja verkligen ett stort steg där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Ja oj, en boss som är vad? 10,20,30 levels lägre än dig? ja verkligen ett stort steg där. .... Jag ville bara se om jag klara av och sola Sm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 .... Jag ville bara se om jag klara av och sola Sm... Varför dödar du inte Mograine då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 .... Jag ville bara se om jag klara av och sola Sm... Du menar att sola Library. Jag tyckte library var grymt kul o solo som lv 60 faktist, gjorde ju en noob-retalation video där Hela SM (Cathedral, Armory,Library, Graveyard) kunde jag sola när jag fått Zin'rokh och lite mera epics, fast bra cash som fan och kul. Fan nu fick jag tillbaka gamla minnen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Varför dödar du inte Mograine då? Om du menar han med Hundarna så döda jag han också, men han var lite svårare Du menar att sola Library. Jag tyckte library var grymt kul o solo som lv 60 faktist, gjorde ju en noob-retalation video där Hela SM (Cathedral, Armory,Library, Graveyard) kunde jag sola när jag fått Zin'rokh och lite mera epics, fast bra cash som fan och kul. Fan nu fick jag tillbaka gamla minnen :'( Jag tog faktist iden från din film du gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Om du menar han med Hundarna så döda jag han också, men han var lite svårare Jag tog faktist iden från din film du gjorde Haha okej, han menar killen i Cathedral, han som man dödar, så kommer en brud fram o huggabuggar ^^ alltså, svåraste delen i SM, SM e ju uppdelat i fyra "instances" lr vad jag ska säga edit: Sen kvarstår ju även Herod i Armory, han du får Herods Shoulder och Raging Berserker Helm ifrån, Ravenger också Redigerad 24 mars, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Haha okej, han menar killen i Cathedral, han som man dödar, så kommer en brud fram o huggabuggar ^^ alltså, svåraste delen i SM, SM e ju uppdelat i fyra "instances" lr vad jag ska säga edit: Sen kvarstår ju även Herod i Armory, han du får Herods Shoulder och Raging Berserker Helm ifrån, Ravenger också Okey, Cath får vi nog vänta med en stund, 2bossar är en för mkt Herod däremot kanske jag ska prova, men den jävlen slår hårt som fan Redigerad 24 mars, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Men skit samma, jag ser ändå inte varför ni behöver en förklaring. Jag är less på WoW helt enkelt, det räcker. Håller med till 100%! Haha okej, han menar killen i Cathedral, han som man dödar, så kommer en brud fram o huggabuggar ^^ alltså, svåraste delen i SM, SM e ju uppdelat i fyra "instances" lr vad jag ska säga edit: Sen kvarstår ju även Herod i Armory, han du får Herods Shoulder och Raging Berserker Helm ifrån, Ravenger också Ravager din nab!1!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Fick mig lite mer epics idag- [Midnight Legguards] Ännu ett drop som är bättre än T4/T5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts