Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

.... :angry:

Jag ville bara se om jag klara av och sola Sm...

Du menar att sola Library. Jag tyckte library var grymt kul o solo som lv 60 faktist, gjorde ju en noob-retalation video där :) Hela SM (Cathedral, Armory,Library, Graveyard) kunde jag sola när jag fått Zin'rokh och lite mera epics, fast bra cash som fan och kul. Fan nu fick jag tillbaka gamla minnen :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför dödar du inte Mograine då? :)

Om du menar han med Hundarna så döda jag han också, men han var lite svårare :(

Du menar att sola Library. Jag tyckte library var grymt kul o solo som lv 60 faktist, gjorde ju en noob-retalation video där :angry: Hela SM (Cathedral, Armory,Library, Graveyard) kunde jag sola när jag fått Zin'rokh och lite mera epics, fast bra cash som fan och kul. Fan nu fick jag tillbaka gamla minnen :'(

Jag tog faktist iden från din film du gjorde :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du menar han med Hundarna så döda jag han också, men han var lite svårare :)

Jag tog faktist iden från din film du gjorde :angry:

Haha okej, han menar killen i Cathedral, han som man dödar, så kommer en brud fram o huggabuggar ^^ alltså, svåraste delen i SM, SM e ju uppdelat i fyra "instances" lr vad jag ska säga

edit: Sen kvarstår ju även Herod i Armory, han du får Herods Shoulder och Raging Berserker Helm ifrån, Ravenger också

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha okej, han menar killen i Cathedral, han som man dödar, så kommer en brud fram o huggabuggar ^^ alltså, svåraste delen i SM, SM e ju uppdelat i fyra "instances" lr vad jag ska säga

edit: Sen kvarstår ju även Herod i Armory, han du får Herods Shoulder och Raging Berserker Helm ifrån, Ravenger också

Okey, Cath får vi nog vänta med en stund, 2bossar är en för mkt ^_^

Herod däremot kanske jag ska prova, men den jävlen slår hårt som fan :ermm:

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men skit samma, jag ser ändå inte varför ni behöver en förklaring. Jag är less på WoW helt enkelt, det räcker.

Håller med till 100%!

Ravager din nab!1!!! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor